עינת פורטוגלי - סמנכ"ל שיווק ופרסום FOX נבחרה לאשת השיווק של החודש
לאחר שנים של קמפיינים פרסומיים רבים ללא שימוש בסלוגן, הובילה עינת פורטוגלי את המהלך ב-FOX בעונה האחרונה, לצאת בקמפיין עם סלוגן.
לדברי פורטוגלי, FOX מאז ומתמיד היה מותג הקז'ואל המוביל בישראל, המציע אופנת קז'ואל לנשים, גברים, ילדים ותינוקות. המהלך הנ"ל רק חיזק את מעמדו. "חשוב לציין כי הגידול במכירות נובע למרות ועל אף כניסת שתי רשתות בינ"ל גדולות לישראל גאפ ו-H&M".
המהלך כלל קמפיין טלוויזיה בו ניתן היה לראות את בר רפאלי ונועם טור הפרזנטורים של FOX שרים את השיר FOREVER YOUNG בפורמט ליפסינק. הקמפיין עורר הדים רבים ומייד הועלו ביוטיוב ובפייסבוק סרטונים המחקים את הקמפיין.
הקמפיין והמהלך זכו לשבחים רבים מצד המבקרים ובייחוד צוין "היופי בפשטות" בהעברת המסר וכן "האומץ" בעשיית קמפיין כ"כ בייסיק.
ההכנסות של קבוצת FOX ב- 9 חודשים עלו ב - 22.7%, כ- 95.4 מיליון שקל והסתכמו ל-516.1 מיליון שקל. הרווח התפעולי של קבוצת FOX ב 9 חודשים היווה 10.7% מהמכירות והסתכם ל - 55.1 מיליון שקל מול הפסד של 4.4 מיליון שקל אשתקד. הרווח הנקי של קבוצת FOX ב-9 חודשים, הסתכם ב 38 מיליון שקל, 7.4% מהמכירות מול הפסד של 4.8 מיליון שקל אשתקד.
- 9.מנהל קריאטיב 05/02/2011 21:04הגב לתגובה זוהיא לא משהו, עבודת השיווק לא משהו, היה חודש לא משהו?
- 8.למה ? 03/02/2011 12:29הגב לתגובה זולמה ? מה פוקס עשו ? (בשנתיים האחרונות שמצדיק מנהלת שיווק בארגון)
- 7.יריב 02/02/2011 15:02הגב לתגובה זוזאת הזדמנות מצויינת להודות ל- abercrombie על תרומתם לפיתוח המותג.
- 6.פוקס זה בייסיק-סמרטוטים שוק הכרמל. (ל"ת)בר רפאלי מפרסמת טרנינג עוזרת בית-איזה בזבוז 01/02/2011 11:19הגב לתגובה זו
- 5.מידע פנים 01/02/2011 10:49הגב לתגובה זוהקרדיט מגיע להדר וגיא שאמונים על האסטרטגיה. ולעמרי טאוב שמספק להם כבר שנים תשובות קריאטיביות חדות מדויקות
- 4.01/02/2011 07:51הגב לתגובה זוסליחה ועם כל הכבוד, מי בדיוק בוחר באנשים האלה ? עינת פורטוגלי בקושי מבינה בשיווק שלא לדבר על הבנה בסיסית במדיה.. כוחנית ואישה לא נעימה..איפה נמצא היום המותג ? חזר כמה שנים אחורה לכיוון שוק הכרמל במקרה הטוב ! שיהיה לה המון במזל טוב אבל לא מגיע לה לקבל את התואר הזה.
- 3.און 31/01/2011 22:37הגב לתגובה זומגיע לך.
- 2.מר קטינג 31/01/2011 19:18הגב לתגובה זובקמפיין יש את בר רפאלי חוץ מזה לא זוכרים כלום וודאי שלא איזה סיסמא שלא אומרת כלום,ושלא נשארת במוחו של הצרכן אף לא לשניה. עוד בחירה תמוהה של איגוד השיווק,אבל זה כבר ענייו של מסורת
- 1.נחמיה 31/01/2011 13:56הגב לתגובה זואיזה יופי שפקידת השיווק מקבלת קרדיט על מהלך שנבנה כולו, מהמחקר האסטרטגי ועד התאמת הגודל האחרונה, ע"י משרד הפרסום של פוקס. אני לא מחסידיו של א. זרמון, אבל הפעם מגיע להם - ובענק. עם כל הכבוד לעינת וליכולות העברת המיילים שלה, את המילה האחרונה נותן וויזל. אז... שלא יעבדו עליכם