עינת פורטוגלי - סמנכ"ל שיווק ופרסום FOX נבחרה לאשת השיווק של החודש

פורטוגלי שיזמה את הקמפיין ה - Forever Young עם בר רפאלי ונועם טור, זכתה בעקבות המהלך בתואר המכובד
אלה ברייר | (9)

לאחר שנים של קמפיינים פרסומיים רבים ללא שימוש בסלוגן, הובילה עינת פורטוגלי את המהלך ב-FOX בעונה האחרונה, לצאת בקמפיין עם סלוגן.

לדברי פורטוגלי, FOX מאז ומתמיד היה מותג הקז'ואל המוביל בישראל, המציע אופנת קז'ואל לנשים, גברים, ילדים ותינוקות. המהלך הנ"ל רק חיזק את מעמדו. "חשוב לציין כי הגידול במכירות נובע למרות ועל אף כניסת שתי רשתות בינ"ל גדולות לישראל גאפ ו-H&M".

המהלך כלל קמפיין טלוויזיה בו ניתן היה לראות את בר רפאלי ונועם טור הפרזנטורים של FOX שרים את השיר FOREVER YOUNG בפורמט ליפסינק. הקמפיין עורר הדים רבים ומייד הועלו ביוטיוב ובפייסבוק סרטונים המחקים את הקמפיין.

הקמפיין והמהלך זכו לשבחים רבים מצד המבקרים ובייחוד צוין "היופי בפשטות" בהעברת המסר וכן "האומץ" בעשיית קמפיין כ"כ בייסיק.

ההכנסות של קבוצת FOX ב- 9 חודשים עלו ב - 22.7%, כ- 95.4 מיליון שקל והסתכמו ל-516.1 מיליון שקל. הרווח התפעולי של קבוצת FOX ב 9 חודשים היווה 10.7% מהמכירות והסתכם ל - 55.1 מיליון שקל מול הפסד של 4.4 מיליון שקל אשתקד. הרווח הנקי של קבוצת FOX ב-9 חודשים, הסתכם ב 38 מיליון שקל, 7.4% מהמכירות מול הפסד של 4.8 מיליון שקל אשתקד.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    מנהל קריאטיב 05/02/2011 21:04
    הגב לתגובה זו
    היא לא משהו, עבודת השיווק לא משהו, היה חודש לא משהו?
  • 8.
    למה ? 03/02/2011 12:29
    הגב לתגובה זו
    למה ? מה פוקס עשו ? (בשנתיים האחרונות שמצדיק מנהלת שיווק בארגון)
  • 7.
    יריב 02/02/2011 15:02
    הגב לתגובה זו
    זאת הזדמנות מצויינת להודות ל- abercrombie על תרומתם לפיתוח המותג.
  • 6.
    פוקס זה בייסיק-סמרטוטים שוק הכרמל. (ל"ת)
    בר רפאלי מפרסמת טרנינג עוזרת בית-איזה בזבוז 01/02/2011 11:19
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מידע פנים 01/02/2011 10:49
    הגב לתגובה זו
    הקרדיט מגיע להדר וגיא שאמונים על האסטרטגיה. ולעמרי טאוב שמספק להם כבר שנים תשובות קריאטיביות חדות מדויקות
  • 4.
    01/02/2011 07:51
    הגב לתגובה זו
    סליחה ועם כל הכבוד, מי בדיוק בוחר באנשים האלה ? עינת פורטוגלי בקושי מבינה בשיווק שלא לדבר על הבנה בסיסית במדיה.. כוחנית ואישה לא נעימה..איפה נמצא היום המותג ? חזר כמה שנים אחורה לכיוון שוק הכרמל במקרה הטוב ! שיהיה לה המון במזל טוב אבל לא מגיע לה לקבל את התואר הזה.
  • 3.
    און 31/01/2011 22:37
    הגב לתגובה זו
    מגיע לך.
  • 2.
    מר קטינג 31/01/2011 19:18
    הגב לתגובה זו
    בקמפיין יש את בר רפאלי חוץ מזה לא זוכרים כלום וודאי שלא איזה סיסמא שלא אומרת כלום,ושלא נשארת במוחו של הצרכן אף לא לשניה. עוד בחירה תמוהה של איגוד השיווק,אבל זה כבר ענייו של מסורת
  • 1.
    נחמיה 31/01/2011 13:56
    הגב לתגובה זו
    איזה יופי שפקידת השיווק מקבלת קרדיט על מהלך שנבנה כולו, מהמחקר האסטרטגי ועד התאמת הגודל האחרונה, ע"י משרד הפרסום של פוקס. אני לא מחסידיו של א. זרמון, אבל הפעם מגיע להם - ובענק. עם כל הכבוד לעינת וליכולות העברת המיילים שלה, את המילה האחרונה נותן וויזל. אז... שלא יעבדו עליכם