שטראוס במהלך מיתוג כולל ומורידה את 'פלטינום' ו'ג'ייקובס' מהמדפים

לדברי דליה מנדלמן, מנכ"ל שטראוס קפה ישראל, " במהלך זה בחרנו לחזק ולמנף המותג עלית. לכן כל הצעות הקפה שלנו ישווקו תחת המותג קפה עלית"
מאיה זיסר |

חברת 'שטראוס עלית' מחזקת את חטיבת הקפה ויוצאת במהלכים חדשים. במסגרת המהלך חוזק הקשר של כל הצעות הקפה למותג עלית. לדברי דליה מנדלמן, מנכ"ל שטראוס קפה ישראל, "במהלך זה בחרנו לחזק ולמנף את המותג 'עלית'. לכן כל הצעות הקפה שלנו ישווקו תחת המותג קפה עלית. היקף ההשקעה הכולל במהלך עומד על כ- 8 מיליון שקל.

על פי דיווחי החברה, במהלך ה-5 השנים האחרונות שילשה שטראוס קפה את גודלה, כשמכירותיה עלו מימיליארד שקל ב-2002 ל-3.2 מיליארד בסוף שנת 2008.

אריזות הקפה חודשו ועוצבו בשפת המותג החדשה כאשר שני מותגים הוצאו סדרת 'פלטינום' והמותג האמריקאי 'ג'ייקובס'. כאשר סדרה חדשה של שלושה סוגי קפה מיובש בהקפאה, תחליף את סדרת 'פלטינום' וגם המותג ארומה התחדש בתווית ובלוגו עדכניים. את 'ג'ייקובס' במקביל תפסיק החברהלשווק כאשר חברת דיפלומט נבחרה על ידי החברה העולמית. לדברי מנדלמן, "אני מאמינה שנחזק משמעותית את מעמדנו בסגמנט המיובש בהקפאה", וציינה כי גם כאשר בוטל המותג '18 קראט' "לא איבדנו אף צרכן".

בנוסף, מרעננת החברה את קפה נמס עלית. הפחית עוצבה מחדש תוך שמירה על ערכי המותג ועל פרופיל הטעם הייחודי האהוב על ידי צרכנים רבים לאורך שנים. נאמנות זו באה לידי ביטוי בנתח שוק יציב של 45% משוק הקפה הנמס בישראל ובבחירה של 70% מהצעירים הנכנסים לעולם הקפה.

הרחבת הפעילות בתחום המשרדי בנוסף למהלכי המיתוג שטראוס יוצאת במהלך הרחבה של תחום הקפה למשרדים שאליו נכנסה ברבעון הראשון של 2009. לדברי מנדלמן, המטרה היא "להפוך לשחקן משמעותי בתחום צריכת הקפה מחוץ לבית", עוד היא מציינת כי שוק זה מוערך ב-70?80 מיליון שקל בשנה. יש לציין כי את תחום מכונות הקפה והצריכה במשרדים מובילה כיום חברת פאוזה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה