ישראכרט: עליה של 9% ברווח הנקי לרבעון

הרווח הנקי לרבעון הסתכם ב-36 מיליון שקל. דני דנקנר: "התוצאות הכספיות למחצית הראשונה של 2007 מציגות את המשך מגמת העלייה בכל הפרמטרים בפעילות התשלובת"
שי יוכט |

חברת ישראכרט פירסמה היום את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2007. הכנסות החברה הסכמו ב-280 מיליון שקל לעומת 270 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עליה של כ-3.7%. הכנסות החברה למחצית הראשונה של השנה הסתכמו ב-557 מיליון שקל לעומת 525 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עליה של כ-6%.

הוצאות החברה לרבעון גדלו בכ-3.5% והסתכמו ב-232 מיליון שקל, לעומת 224 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות החברה למחצית הראשונה של השנה הסתכמו ב-464 מיליון שקל לעומת 439 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, עליה של של כ-5.6%.

הרווח מפעולות רגילות לפני מסים ברבעון הסתכם ב-48 מיליון שקל, לעומת 46 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עליה של כ-4.3%. במחצית הראשונה הסתכם הרווח ב-93 מיליון שקל בהשוואה ל-86 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הנקי לרבעון הסתכם ב-36 מיליון שקל, בהשוואה ל-33 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עליה של כ-9%. הרווח הנקי למחצית הראשונה של השנה רשם עליה של כ-9.8% והסתכם ב-67 מיליון שקל לעומת 61 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הנקי למניה רגילה ברבעון הסתכם ב-50 שקל לעומת 46 שקל ברבעון המקביל אשתקד, והרווח למניה במחצית הראשונה של השנה הסתכם ב-93 שקל למניה לעומת 85 שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

יו"ר תשלובת ישראכרט, דני דנקנר, אמר היום בעת פרסום הדו"חות: "תשלובת ישראכרט היא חברת כרטיסי האשראי הגדולה והמובילה בישראל ובעלת חלק נכבד בפעילות הפיננסית של קבוצת הפועלים. התוצאות הכספיות למחצית הראשונה של 2007 מציגות את המשך מגמת העלייה בכל הפרמטרים בפעילות התשלובת. פעילותה של ישראכרט בשוק כרטיסי האשראי בשנה האחרונה מוכיחה את יציבותה של החברה ויכולתה להתמודד בהצלחה רבה עם התחרות המתגברת בענף. "

מנכ"ל תשלובת ישראכרט, חיים קרופסקי, ציין כי: "המחצית הראשונה של שנת 2007 מאופיינת בהמשך הגידול בהיקפי הפעילות וברווחיות התשלובת, וכן בתשלומי שיא לבנקים. הגידול בפעילות הענפית נובע מהמשך ההתרחבות בפעילות המשקית במרבית ענפי המשק וכן בפעילות בתיירות יוצאת ובתיירות נכנסת. גורמים נוספים לגידול הם הגידול במספר כרטיסי האשראי של התשלובת ובהיקף האשראי ללקוחות. לישראכרט כחברת כרטיסי האשראי המובילה בישראל, אתגרים עסקיים ואחריות כלכלית ומשקית להמשך צמיחת הענף והתפתחותו בסביבה עסקית משתנה. ישראכרט שמה לה למטרה, למקסם את הערך עבור בעלי מניותיה ועבור לקוחותיה במגזרים השונים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה