מרב מיכאלי ואלדד תמיר מדברים על הנושאים הבוערים של מערכת הבחירות - צפו בקטע

ח"כ מיכאלי מול מנהל ההשקעות אלדד תמיר - מתייחסים לנושאים הכי חמים במערכת הבחירות - צפו בקטע
|
(16)
טקסט פוליטי

צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    האמת על קמפיין מפלגתה של מירב מיכאלי
    נולי 12/02/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסרטה של ענת גורן מערוץ 10, "כל אנשי הקמפיין", מצולם אייל ארד כאשר הוא אומר את המשפט הבא: "אני כמו כריש שמריח את הדם במים, לפרק את ביבי, אני רוצה להוריד אותו לגמרי. הוא מדמם לנו במים. מה עושה כריש כשמישהו מדמם במים? תוקף. הורג אותו. אז בואו נהרוג אותו. נשים לו את הרגל פה (הוא מלווה את דבריו כשאצבעות ידו לוחצות על עורק הצוואר) ונלחץ. את ביבי שונאים. יש פה הזדמנות לפרק לו את האימ-אימא של האימא שלו
    סגור
  • 12.
    בזמן שביבי ושרה אספו בקבוקים,,,
    ARTICK19 12/02/2015 16:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מירב מיכאלי הייתה הח"כ בעל תפוקת החקיקה הגדולה ביותר.
    סגור
  • 11.
    לכל הטוקבקסטים מטעם הליכוד שמשמיצים את ח"כ מיכאלי
    אזרח 12/02/2015 15:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברת הכנסת מיכאלי היא אחת מחברי הכנסת הטובים ביותר, היא מבינה בנושאים כלכליים הרבה יותר מחבורה מתלהמת ושטחית כמוכם. היא יסודית ומעמיקה ואי אפשר לעבוד עליה. ראינו לאן חברי הכנסת שלכם וראש הממשלה הביאו אותנו: לפערים בלתי נסבלים בין עשירים לשאר העם, לסכסוך עם שכנינו, לסכסוך עם בעלת הברית הגדולה שלנו, לקריסה טוטלית של מערכות הבריאות החינוך והרווחה, אפשר להמשיך עוד ועוד אבל הרשימה כל כך ארוכה...
    סגור
  • 10.
    תשדיר פרסומת מגעיל של התקשורת והשמאל
    קליפ 12/02/2015 13:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המיכאלי קראה לאמהות לסרבנות מ- צה"ל המכאלי מייחלת לשלטון ערבי ישראלי. המכאלי קראה להוציא את המילה "יהודי" מההמנון של המגזר היהודי. שייכת למיפלגה שמאל אנטי ציונית
    סגור
  • 9.
    מירה מיכאלי קוראת טקסט
    רוני 12/02/2015 13:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ולא מבינה כלום...בדיחה
    סגור
  • היא מבינה הרבה יותר טוב ממך ומשכמותך
    אחד 12/02/2015 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי עלינו עוד 119 חכים כמוה.
    סגור
  • 8.
    תבדקו היטב מי היה הסבא שלה (ל"ת)
    מפי נתניה 12/02/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    רואים שמיכאלי לא מבינה על מה היא מדברת!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    נעה 12/02/2015 11:20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 6.
    מירב דמגוגיה אופינית של התיפי והציף ציף
    reuven.hus 12/02/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לא מבינה דבר ולא יודעת דבר
    סגור
  • 5.
    מה שהפולטיקאים לא מבינים על שלום
    הצלף 12/02/2015 10:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חייב תהליך ארוך של לפחות 20 30 שנה בשביל לחשוב להחזיר שטחים זה אומר תנאי ראשון זה חינוך העולם חייב להבין ולתת הרבה מאוד כסף להשקעה בחינוך הערבי שמבוסס על אהבה ולא שינאה שנקבל התחייבות וראיית חינוך לטווח של 20 שנה לפחות שהם מחנכים את ילדיהם על אהבה ולא שינאה שילמדו אותם ליבה ולא חפירת מנהרות ואחזקת נשק רק כעבור שיעבור כמעט דור שלם שמבטיח ללמוד ולאהוב ולא לשנוא יהיה אפשר להחזיר אותם למאגר החיים הנורמלים ולדבר על שלום .!!!! אף אחד מהמנהיגים לא מדבר על הבעיה האמיתית של החינוך הלקוי שלהם במקום להרוג להיות קודם כל בני אדם ותו כדי לימוד הם חייבים ללמוד הכרה מלאה בעם היהודי ובמדינת ישראל האם זה אפשרי ??? אם הם יעמדו 20 שנה בזה נדבר על מדינה אם לא אין מה לדבר איתם והעולם חייב לעשות תוכנית מלאה בזה להכניס ללימודים שלהם את השואה
    סגור
  • 4.
    מה למירב מיכאלי ולכלכלה ???
    רון 12/02/2015 10:49
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אולי נתחיל לראיין נהגי מוניות ?
    סגור
  • יותר חכמים ממנה!
    שרה 12/02/2015 12:00
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ראשית לא צריך להעליב נהגי מוניות בעיקר בגלל שהם יותר חכמים ממנה. שנית מי בכלל רוצה לשמוע אותה? עוד עלובה!!!
    סגור
  • 3.
    מירב מיכאלי - לא ראויה להתייחסות. חותרת להרס המדינה.
    ישראלי 12/02/2015 10:44
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מירב מיכאלי - מסוכנת למדינה ולעם ישראל. דיעותיה יובילו בוודאות להרס המדינה שלנו.
    סגור
  • 2.
    בקיצור זמן אוויר בחינם (ל"ת)
    ירון 12/02/2015 10:32
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 1.
    לא מצליחים לראות את הסרטון
    ח 12/02/2015 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא כותב שיש בעייה בפלאג
    סגור
  • לא הפסדת כלום (ל"ת)
    ריקנות 12/02/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות