אובר: הציבור חוזר לנסוע. מעלה תחזית ה-EBITDA ב-22% לעד 150 מיליון דולר
חברת הנסיעות השיתופיות אובר UBER TECHNOLOGIES מדווחת כי הביקוש לנסיעות משתפר "באופן משמעותי" במהלך חודש פברואר האחרון, וחזר ל-90% ביחס לחודש פברואר 2019, בעקבות התאוששות מהירה מהצפוי בנסיעות, בזכות ההקלות על מגבלות ברחבי העולם. על פי החברה, ההזמנות לנמלי התעופה עלו למעל 50% ביחס לפברואר 2019.
כתוצאה מכך, החברה מעדכנת משמעותית את תחזית ה-EBITDA שלה לרבעון הראשון של 2022 וצופה כי תעמוד על בין 130 ל-150 מיליון דולר, לעומת 100 עד 130 מיליון דולר, וכי היא תשמור על שיפור רציף בין הרבעונים ב-EBITDA הן במגזר הנסיעות השיתופיות והן באספקה.
"הנסיעות השיתופיות מתאוששות מהאומיקרון הרבה יותר מהר ממה שציפינו", אמר מנכ"ל החברה דארה קוסרשאהי. "בין אם לנסיעות, נסיעה לעבודה או יציאה בלילה, אנו רואים ביקוש שהולך וגדל, מה שמדגיש עד כמה הצרכנים להוטים להתחיל לצאת שוב." המנכ"ל הוסיף כי החברה מתכוננת לעונת הנסיעות החזקה ביותר שלה.
מאחר שאנחנו נמצאים כבר בתחילת החודש השלישי של הרבעון, ובינתיים לא נצפה גל חדש של מגיפת הקורונה בעולם, סביר להניח שהחברה תצדק בתחזית. השאלה היא האם יגיע עוד גל או ורייאנט חדש של הנגיף, אשר יקלקל לחברה את המשך השנה.
- אובר הכתה את הציפיות אבל התגובה במניה - פושרת
- אובר משיקה תכונת "העדפת נהגות" בארה"ב - שנתיים אחרי ליפט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i
ברוך בורא פרי התחרות, 'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל החלה בשיווק ה BYD Sealion 5 DM-i - קרוסאובר משפחתי בסגמנט C, עם הנעת פלאג אין הייבריד.
המחירים 167,000 ש"ח לדגם הכניסה קומפורט ו- 172,000 ש"ח לדגם דיזיין המאובזר. ההבדלים בין הדגמים אינם רק באבזור אלא גם בטווח החשמלי.
דגם הקומפורט הוא הפלאג אין הייבריד הזול ביותר בישראל כרגע.
שלמה מוטורס יבואנית דגמי BYD לישראל השיקה במטה היצרנית בשנזן בסין את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר בסגמנט C עם הנעת פלאג אין הייבריד.
טכנולוגיית הפלאג אין הייבריד של BYD החלה עוד בשנת 2008 עם השקה של דגם מקומי בתצורת פלאג אין הייבריד. מאז ייצרה החברה כ- 7,000,000 כלי רכב עם הנעה זו, כשבשנים האחרונות מציידת היצרנית את דגמי הפלאג אין בטכנולוגיית DM-i ( Dual Motor) של החברה.
בישראל משווקות כבר היום עם טכנולוגיה זו ה BYD Seal U והמשפחתית המצוינת ה BYD Seal 5 אותה בחנתי ממש לאחרונה.
המגמות בשוק המקומי עם הצמיחה הגדולה של דגמי הפלאג אין הייבריד המתקדמים, לצד התמתנות קלה של הביקושים לדגמים החשמליים, הביאו את היצרנית יחד עם 'שלמה מוטורס' להקדים את כל העולם ולהביא לשוק הישראלי את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר C-Suv עם הנעת פלאג אין הייבריד.
- המכסים באירופה הופכים ליתרון: איך יצרניות הרכב הסיניות עוקפות את החסמים
- שוק הרכב - דגמים, מותגים ויצרנים מובילים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7