החברה קבעה תקרת שימוש חודשית לכלי תכנות מבוססי AI, לאחר שניצלה את תקציב הבינה המלאכותית השנתי מוקדם מהצפוי; במקביל, כ-10% מהקוד שלה כבר נכתב באמצעות סוכני AI
אובר מזנקת אחרי אנבידיה: האנליסטים רואים אפסייד של עד 45% “החיבור בין החברות משנה את כל הסיפור”; שיתוף הפעולה בתחום הרובוטקסי דוחף את אובר קדימה; בבנקים הגדולים מעריכים - החברה הופכת לשחקן מרכזי בעולם התחבורה האוטונומית
ענקית ההסעות משקיעה בתשתיות טעינה מהירות לרכב אוטונומי בארה״ב, פותחת חזית מול ויימו של אלפאבית, מנסה לענות לספקות בוול סטריט ומרחיבה הסכמים גם עם מפעילי טעינה לנהגים חשמליים
החברה תיכנס לשבע מדינות חדשות, תתמודד ישירות מול וולט ודורדאש ותנסה למנף את בסיס המשתמשים משירותי ההסעות והטכנולוגיה הגלובלית שלה - על רקע גל מיזוגים והתכנסות בשוק משלוחי המזון האירופי
הרווח למניה יצא נמוך מהציפיות, התחזית לרבעון הבא נפלה מהקונצנזוס, המניה מגיבה בירידה חדה; פעילות המשלוחים ממשיכה לצמוח חזק ועוקפת תחזיות; החברה מגדילה השקעות בתחום הרכב האוטונומי ומתכננת
להרחיב את הפעילות ל-15 ערים בשנה הקרובה; התזרים נשאר חזק, אבל השוק דורש רווחיות גבוהה יותר
סטארט-אפ הנהיגה האוטונומית הקנדי השלים סבב גיוס ענק בהשתתפות אנבידיה, וולוו ובלאקרוק, וישתף פעולה עם אובר להפעלת צי של 25 אלף רכבים אוטונומיים; הטכנולוגיה, שהתמקדה עד כה במשאיות, תוטמע ברכבי נוסעים ותתבסס על מערכת סימולציה דיגיטלית להאצת הבטיחות והפריסה
בשטח
לאחר עשור של ניסויים יקרים, אפליקציות שנסגרו ומערכת אוטובוסים קורסת, ועדת השרים אישרה השבוע את "חוק אובר"; האם מנגנון הפיצויים לנהגי המוניות והסדרת הביטוח יאפשרו לה להצליח הפעם, במקום שבו ה"באבל" ו-Waze נכשלו? - הניתוח המלא של
המהפכה שתנסה להוציא אותנו מהצפיפות
בבית ההשקעות Melius הורידו את דירוג המניה ל"מכירה" וחתכו את מחיר היעד, בטענה שפריסה מסחרית של רובוטקסי כבר ב־2026 עלולה לפגוע בכוח התמחור וברווחיות של חברת ההסעות