נפוטיזם; או איך צ'לסי קלינטון הרוויחה 9 מיליון דולר?
לפעמים כל מה שצריך כדי להצליח זה להיות עם שם המשפחה הנכון. צ'לסי קלינטון, בתם של נשיא ארצות הברית לשעבר, ביל קלינטון, ואשתו, שרת החוץ והמועמדת לנשיאות הילארי קלינטון, הרוויחה ב-8 שנים האחרונות יפה בשל ייחוסה המשפחתי, שהוביל אותה לכמה מהחברות המעניינות שיש כיום בוול סטריט.
IAC היושבת בניו יורק, היא בעלת השווי שוק של 21 מיליארד דולר. בין היתר היא מחזיקה מניות או שותפה בכמה פלטפורמות מאוד מוכרות, בהן טינדר ו-OKCupid ומעניקה שירותים אינטרנטיים נוספים. החברה נסחרת בוול סטריט ובשנים האחרונות השאירה אבק לכל המדדים המובילים.
ב-2017 עלתה המניה ב-89%, ב-2018 עלתה ב-50% וב-2019 עלתה ב-36%. מדד ה-S&P 500 עלה בשנים אלה ב-19% (2017), ירד ב-6% (2018) ועלה ב-29% בשנה האחרונה.
קלינטון, שבקרוב יימלאו לה 40, נמצאת ב-IAC משנת 2011. כלומר מאז שהייתה בת 31. בכל שנה היא מקבלת ריטיינר של 50,000 דולר ומניות מוגבלות בשווי 250 אלף דולר. כיום היא מחזיקה למעלה מ-35 אלף מניות. שווי המניות שלה מדגדג כיום את ה-9 מיליון דולר מלמטה, כשרק באוקטובר 2018 שווי המניות שלה עמד על 6.6 מיליון דולר.
- 8.הדמוקרטים האמריקאים מתים להתגרש מאיתנו ,ראה הסכם אוסלו (ל"ת)בא 06/01/2020 14:45הגב לתגובה זו
- 7.מנפוטיזם כמובן ,בלי זה היתה עובדת במקדונלדס. (ל"ת)בא 06/01/2020 13:56הגב לתגובה זו
- 6.לרון 06/01/2020 11:09הגב לתגובה זוהשם קלינטון מקדם את החברה!
- אתה חושב,אתה גאון ניסתר (ל"ת)בא 06/01/2020 13:56הגב לתגובה זו
- 5.אריה 06/01/2020 10:50הגב לתגובה זוכשמשהו מכפיל עצמו= עלה ב 100% ולא ב200%
- 4.פאקי ניוז 06/01/2020 10:13הגב לתגובה זובכדי להרגיז אותם ביז-בורדל יוצר עולם אידאלי שמו משלמים אפס מס מציגים הכנסות לפני מס ככסף בכיס רוב מה שמוצג כאן זה אוויר - כול עוד היא לא מימשה את המניות היא לא הרוויחה כלום. מניות יכולות גם לרדת ומהר מאוד
- 3.אוי באמת יש לה השכלה וכישורים מתאימים? (ל"ת)אני 06/01/2020 09:33הגב לתגובה זו
- יש לה שם משפחה .נקודה. (ל"ת)בא 06/01/2020 13:56הגב לתגובה זו
- כן (ל"ת)יגאל 06/01/2020 11:12הגב לתגובה זו
- 2.קאטו הזקן 06/01/2020 05:55הגב לתגובה זוומתנות ב-$10, שלא נדבר על עיתונות מפרגנת, הבנת את זה ברוך...
- לביבי אסור אבל ליאיר מותר (ל"ת)עריד 06/01/2020 09:46הגב לתגובה זו
- 1.ליאור 05/01/2020 22:58הגב לתגובה זואולי יש לה גנים טובים, והשכלה ורקע שהשפיעו על יכולותיה ועיצבו אותה. בסך הכל , הרי כל אחד יכל לקנות את המניות ולעשות את הרווח
- בא 06/01/2020 14:44הגב לתגובה זומוכשרים כמו צלסי . מקושרים .
- בא 06/01/2020 13:58הגב לתגובה זואמרה שאולי הוא היה רעב .
- וואלה, 06/01/2020 09:03הגב לתגובה זולך אליהם, תגיד שאתה רוצה 50 אלף דולר בשנה + רבע מיליון דולר במניות כל שנה.\ברור שתקבל, כל אחד יכול :)

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח
רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה
חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל).
נזכרנו בראיון הזה בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק.
לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):
המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.
- רמי לוי רגע לפני 70 מדבר על רשת רמי לוי; הלקוחות, המשקיעים, המשפחה; וגם - האם המניה מעניינת?
- רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%. זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח
רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה
חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל).
נזכרנו בראיון הזה בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק.
לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):
המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.
- רמי לוי רגע לפני 70 מדבר על רשת רמי לוי; הלקוחות, המשקיעים, המשפחה; וגם - האם המניה מעניינת?
- רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%. זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.
