רמי פורטיס ואריק זאבי
צילום: מסך אינסטגרם

בבנק ירושלים נדהמו: הבייביסיטר פורטיס מופיע גם בפרסומת של בזק

הבנק יעלה הערב עם פרסומת חדשה בה הזמר יגלם בייביסיטר. אלא שבימים האחרונים הופתעו בבנק מעלייתה לאוויר של הפרסומת של בזק – עם אותו הפרזנטור ולטענתם רעיון כללי דומה
אייס | (3)
בנק ירושלים יעלה היום (ד') עם פרסומת חדשה בכיכובו של הזמר רמי פורטיס, בשעת שיא בעת שידור "האח הגדול". הזמר, כך נודע ממנצ', חברת הפרסום של בנק ירושלים, יגלם בפרסומת בייביסיטר לבנו של הג'ודוקא אריק זאבי. עד כאן הכל נשמע טוב ומעורר ציפייה, אלא שבימים האחרונים הופתעו בבנק ובחברת הפרסום מעלייתה לאוויר של פרסומת עם רעיון דומה, גם היא בכיכובו של פורטיס – של חברת בזק. גם במרכז הפרסומת של חברת התקשורת, פרי עבודתו של משרד אדלר-חומסקי, עומד מוסד הבייביסיטר, רק שבה פורטיס מגלם את האבא של העוללים התובעניים, והבייביסיטר הוא הזמר גידי גוב. יצוין כי חברת מנצ' צילמה את הפרסומת עבור בנק ירושלים כבר בסוף חודש נובמבר, אולם עיכבה את עליית הקמפיין לאוויר מטעמים שונים. גורמים שהיו מעורבים בקמפיין מסרו לאייס כי ביום הצילומים פירסם זאבי ברשתות החברתיות תמונה מהסט שבו נראה פורטיס בתפקיד הבייביסיטר, ואמרו כי ייתכן שהדבר "שתל" רעיונות אצל מתחריהם.  

סירטון מספר 2 #ramifortis @efrat_bacharr

A post shared by arik zeevi (@arikzeevi) on

מחברת מנצ' נמסר: "העובדות היבשות הן שהקמפיין שלנו, הכולל שלושה סרטים, צולם כחודש לפני הקמפיין של בזק, ולכן הופתענו והצטערנו לראות קמפיין עם אותו טאלנט ורעיון דומה שעלה לפנינו". מאדלר-חומסקי נמסרה בתגובה: "אנחנו לא מכירים את הקמפיין של מנצ'. שיהיה להם בהצלחה". משוקי וייס שמייצג את רמי פורטיס נמסר: ״מסתבר ששיריו של פורטיס מתאימים לילדים לפני השינה, ולפורטיס יש אישיות מרגיעה במיוחד, טוב ובריא לילדים ולשנת לילה מעולה״.  

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    פורטיס המלך ! (ל"ת)
    יניב 06/01/2020 08:44
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אני 02/01/2020 00:52
    הגב לתגובה זו
    על הצלב עם חרב נינג׳ה בגב
  • 1.
    ענת 01/01/2020 19:39
    הגב לתגובה זו
    נו באמת ! אדלר יעתיקו ממנצ ... חחחחחח
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

שלמה קרעי
צילום: שלמה קרעי

שלב ב' ברפורמת השידורים: תחנות רדיו פרטיות יוכלו לשדר בפריסה ארצית

במהלך לחיבור בין הפריפריה והמרכז, לראשונה בישראל יתאפשר שידור רדיו מסחרי ארצי; משרד התקשורת מפרסם את תזכיר חוק התקשורת (רדיו) ובו מודל חדש לשידורי הרדיו המסחריים בישראל

רן קידר |

משרד התקשורת מפרסם את תזכיר חוק התקשורת (רדיו) ובו מודל חדש לשידורי הרדיו המסחריים בישראל. מטרת הרפורמה היא להסיר חסמי כניסה לשוק הרדיו ולעבור לתצורת מכרז פתוח, שקוף ושוויוני, שיאפשר את הסבתן של תחנות רדיו אזוריות לשידורי רדיו בפריסה ארצית וכן את הקמתן של תחנות רדיו חדשות, כך שהציבור ייהנה ממגוון רחב יותר של אפשרויות, ויוכל להאזין לכל תחנה מכל מקום בארץ. 

התזכיר שפורסם להערות הציבור יאפשר לראשונה לגופים עסקיים לשדר שידורי רדיו FM מסחריים ללא הגבלות גיאוגרפיות, וכך תינתן גמישות מלאה לתחנות בבחירת מודל השידור שלהם, לרבות האפשרות של שידור במודל האזורי הקיים. כיום ישנו "נתק" בין אזורי הנגב, יהודה ושומרון והגליל לבין מרכז הארץ וירושלים, מאחר שתחנה פרטית אינה רשאית לשדר באופן רחב למאזינים במספר אזורים.

הרפורמה המוצעת עתידה לשנות זאת ולאפשר לכולם להאזין לתחנות האהובות עליהם מכל מקום, לפי בחירת התחנה. במסגרת הרפורמה המוצעת, ייערך מכרז פתוח, שקוף ושוויוני להקצאת תדרי FM, בו יוכלו להתמודד הן שחקנים חדשים והן בעלי זיכיונות קיימים. המעבר למודל החדש יבוצע באופן הדרגתי, כך שתדרים פנויים חדשים יועמדו למכרז. 

בעלי זיכיון קיים יוכלו להתמודד במכרז עוד לפני פקיעת זיכיונו, ואם יזכה במכרז יוכל לעבור לשידור במתכונת החדשה ואף לשדר בפריסה ארצית רחבה. המכרז יתבסס על מחיר, במטרה להבטיח שהמשאב הציבורי של תדר הרדיו יוקצה לגורם היעיל ביותר, כשכל גורם יוכל להחזיק ב-3 אפיקי תדר לכל היותר. 

הזוכים במכרז יידרשו להירשם במרשם ספקי הרדיו, ויוכלו לשדר ללא מגבלות של אזורי כיסוי וללא מעורבות בתוכן, מה שיאפשר ניצול יעיל יותר של משאב התדרים הציבורי ואף יביא לצמצום משמעותי בנטל הרגולטורי הקיים.