רמי פורטיס ואריק זאבי
צילום: מסך אינסטגרם

בבנק ירושלים נדהמו: הבייביסיטר פורטיס מופיע גם בפרסומת של בזק

הבנק יעלה הערב עם פרסומת חדשה בה הזמר יגלם בייביסיטר. אלא שבימים האחרונים הופתעו בבנק מעלייתה לאוויר של הפרסומת של בזק – עם אותו הפרזנטור ולטענתם רעיון כללי דומה
אייס | (3)
בנק ירושלים יעלה היום (ד') עם פרסומת חדשה בכיכובו של הזמר רמי פורטיס, בשעת שיא בעת שידור "האח הגדול". הזמר, כך נודע ממנצ', חברת הפרסום של בנק ירושלים, יגלם בפרסומת בייביסיטר לבנו של הג'ודוקא אריק זאבי. עד כאן הכל נשמע טוב ומעורר ציפייה, אלא שבימים האחרונים הופתעו בבנק ובחברת הפרסום מעלייתה לאוויר של פרסומת עם רעיון דומה, גם היא בכיכובו של פורטיס – של חברת בזק. גם במרכז הפרסומת של חברת התקשורת, פרי עבודתו של משרד אדלר-חומסקי, עומד מוסד הבייביסיטר, רק שבה פורטיס מגלם את האבא של העוללים התובעניים, והבייביסיטר הוא הזמר גידי גוב. יצוין כי חברת מנצ' צילמה את הפרסומת עבור בנק ירושלים כבר בסוף חודש נובמבר, אולם עיכבה את עליית הקמפיין לאוויר מטעמים שונים. גורמים שהיו מעורבים בקמפיין מסרו לאייס כי ביום הצילומים פירסם זאבי ברשתות החברתיות תמונה מהסט שבו נראה פורטיס בתפקיד הבייביסיטר, ואמרו כי ייתכן שהדבר "שתל" רעיונות אצל מתחריהם.  

סירטון מספר 2 #ramifortis @efrat_bacharr

A post shared by arik zeevi (@arikzeevi) on

מחברת מנצ' נמסר: "העובדות היבשות הן שהקמפיין שלנו, הכולל שלושה סרטים, צולם כחודש לפני הקמפיין של בזק, ולכן הופתענו והצטערנו לראות קמפיין עם אותו טאלנט ורעיון דומה שעלה לפנינו". מאדלר-חומסקי נמסרה בתגובה: "אנחנו לא מכירים את הקמפיין של מנצ'. שיהיה להם בהצלחה". משוקי וייס שמייצג את רמי פורטיס נמסר: ״מסתבר ששיריו של פורטיס מתאימים לילדים לפני השינה, ולפורטיס יש אישיות מרגיעה במיוחד, טוב ובריא לילדים ולשנת לילה מעולה״.  

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    פורטיס המלך ! (ל"ת)
    יניב 06/01/2020 08:44
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אני 02/01/2020 00:52
    הגב לתגובה זו
    על הצלב עם חרב נינג׳ה בגב
  • 1.
    ענת 01/01/2020 19:39
    הגב לתגובה זו
    נו באמת ! אדלר יעתיקו ממנצ ... חחחחחח
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.69%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.69%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״