רמי פורטיס ואריק זאבי
צילום: מסך אינסטגרם

בבנק ירושלים נדהמו: הבייביסיטר פורטיס מופיע גם בפרסומת של בזק

הבנק יעלה הערב עם פרסומת חדשה בה הזמר יגלם בייביסיטר. אלא שבימים האחרונים הופתעו בבנק מעלייתה לאוויר של הפרסומת של בזק – עם אותו הפרזנטור ולטענתם רעיון כללי דומה
אייס | (3)
בנק ירושלים יעלה היום (ד') עם פרסומת חדשה בכיכובו של הזמר רמי פורטיס, בשעת שיא בעת שידור "האח הגדול". הזמר, כך נודע ממנצ', חברת הפרסום של בנק ירושלים, יגלם בפרסומת בייביסיטר לבנו של הג'ודוקא אריק זאבי. עד כאן הכל נשמע טוב ומעורר ציפייה, אלא שבימים האחרונים הופתעו בבנק ובחברת הפרסום מעלייתה לאוויר של פרסומת עם רעיון דומה, גם היא בכיכובו של פורטיס – של חברת בזק. גם במרכז הפרסומת של חברת התקשורת, פרי עבודתו של משרד אדלר-חומסקי, עומד מוסד הבייביסיטר, רק שבה פורטיס מגלם את האבא של העוללים התובעניים, והבייביסיטר הוא הזמר גידי גוב. יצוין כי חברת מנצ' צילמה את הפרסומת עבור בנק ירושלים כבר בסוף חודש נובמבר, אולם עיכבה את עליית הקמפיין לאוויר מטעמים שונים. גורמים שהיו מעורבים בקמפיין מסרו לאייס כי ביום הצילומים פירסם זאבי ברשתות החברתיות תמונה מהסט שבו נראה פורטיס בתפקיד הבייביסיטר, ואמרו כי ייתכן שהדבר "שתל" רעיונות אצל מתחריהם.  

סירטון מספר 2 #ramifortis @efrat_bacharr

A post shared by arik zeevi (@arikzeevi) on

מחברת מנצ' נמסר: "העובדות היבשות הן שהקמפיין שלנו, הכולל שלושה סרטים, צולם כחודש לפני הקמפיין של בזק, ולכן הופתענו והצטערנו לראות קמפיין עם אותו טאלנט ורעיון דומה שעלה לפנינו". מאדלר-חומסקי נמסרה בתגובה: "אנחנו לא מכירים את הקמפיין של מנצ'. שיהיה להם בהצלחה". משוקי וייס שמייצג את רמי פורטיס נמסר: ״מסתבר ששיריו של פורטיס מתאימים לילדים לפני השינה, ולפורטיס יש אישיות מרגיעה במיוחד, טוב ובריא לילדים ולשנת לילה מעולה״.  

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    פורטיס המלך ! (ל"ת)
    יניב 06/01/2020 08:44
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אני 02/01/2020 00:52
    הגב לתגובה זו
    על הצלב עם חרב נינג׳ה בגב
  • 1.
    ענת 01/01/2020 19:39
    הגב לתגובה זו
    נו באמת ! אדלר יעתיקו ממנצ ... חחחחחח
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.