רונית כספי
צילום: יחסי ציבור

ממקאן ל-Awesome: רונית כספי מונתה לסמנכ"לית אסטרטגיה

בשנים האחרונות כספי הובילה מהלכי מיתוג במקאן ומנצ' ללקוחות כגון פפר, אל-על ועוד
כתבי אייס | (16)

סוכנות המיתוג Awesome, בבעלותו של מעין פרוינד סיגלר, מצרפת לשורותיה את רונית כספי שתמונה לסמנכ"לית האסטרטגיה של החברה.

בשנים האחרונות הובילה כספי מהלכי מיתוג ופרסום כמנהלת אסטרטגיה במשרדי הפרסום מקאן תל אביב ומנצ'. במסגרות אלו טיפלה במותגים מובילים במשק כגון פפר, איקאה, אל-על, המשביר לצרכן, טורנדו ועוד. בעבר שימשה כספי כמנהלת מחקר בכירה במכון המחקר מודוס

פרוינד סיגלר, מנכ"ל ומייסד החברה מוסיף, כי "גיוסה של רונית לשורותינו תומך בתפיסת עולמה של awesome ביחס לחשיבותה הרבה של התשתית האסטרטגית בבניית מותג בעל עומק זהות ברורה וייחודית שמספרת סיפור ומייצרת חוויה טוטלית". 

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    יהורם 12/11/2019 12:16
    הגב לתגובה זו
    חרטטנות, הרבה שקפים, אין אחריות, מומחים ברוורס אינג'נירינג
  • 10.
    תותחית על ובן אדם מדהים! זכו! (ל"ת)
    קטיה 12/11/2019 06:41
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    נעמונת 11/11/2019 21:35
    הגב לתגובה זו
    מוכשרת, חדה ובנאדם תענוג
  • 8.
    אורית 11/11/2019 20:59
    הגב לתגובה זו
    רוניתי, יהלום מלוטש
  • 7.
    א. ג. 11/11/2019 20:47
    הגב לתגובה זו
    אחת הפרסונות היותר מוכשרות ואנושיות בתחום
  • 6.
    קויצקי אמר פעם שפלנר הוא תקציבאי עצלן (ל"ת)
    איש גדול 11/11/2019 18:30
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ידעתי שתגיעי רחוק! (ל"ת)
    אמא 11/11/2019 18:17
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    קריאטיז 11/11/2019 16:32
    הגב לתגובה זו
    אנשי 'אסטרטגיה' לא עושים כלום, לא לוקחים אחריות על כלום, אבל יש דבר אחד שהם כותבים מצוין: את השם שלהם בקרדיטים של קמפיינים
  • מרגול 12/11/2019 14:25
    הגב לתגובה זו
    אסטרטגיה היא עיקר העבודה
  • טיפשות. מאחל לך לפשפש בקרדיטים ולהתמרמר כל הקריירה (ל"ת)
    בדיחה 11/11/2019 23:25
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מהממת! מוכשרת וחכמה! יופי של מינוי (ל"ת)
    שירה 11/11/2019 15:30
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    טליה שפיר איתן 11/11/2019 15:14
    הגב לתגובה זו
    חשיבה כל כך נכונה- לחזק את האסטרטגיה ולהביא רכש כמו רונית כספי. אחת הנשים המבריקות והיצירתיות שפגשתי בענף
  • נועה כהן זיו (גרושה) 11/11/2019 18:36
    הגב לתגובה זו
    יצא לי לעבוד איתה כלקוחה, והיא בהחלט מביאה עמה ערכים אנושיים החסרים כל כך בענף
  • מה קשור שאת גרושה? (ל"ת)
    תוהה 12/11/2019 10:17
  • 1.
    שרון 11/11/2019 15:08
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה רונית
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.