אייס 4
צילום: Pixabay

הרבלייף משיקה תרכיז אלוורה – היתרונות הבריאותיים של הצמח המפורסם

תוכן בחסות | (1)

סביר להניח שגם אתם, כמו רוב האנשים בעולם, פותחים את הבוקר שלכם עם כוס קפה. יחד עם זאת ולמרות שקשה לחשוב על כך, יש עוד משקאות שניתן ואפילו מומלץ לשתות על הבוקר או כמובן בשעות אחרות, בין המשקאות הללו יש לתת מקום של כבוד למשקה האלוורה. במידה שעד היום הייתם סבורים שמשתמשים באלוורה רק כדי להרגיע את העור שנצרב לאחר שהייה בשמש או שהאלוורה נמצאת רק במגבונים לחים שמיועדים לתינוקות, כדאי שתכירו את סגולותיו של הצמח, שיכול לתרום לכם בדרכים נוספות ובין היתר על ידי שתייתו.

 

קצת על סגולותיו של צמח האלוורה – שפע יתרונות בצמח מופלא אחד

הג'ל שמופק מצמח האלוורה מכיל שפע רכיבים חיוניים, ביניהם: חומצות אמינו, ויטמין C, ויטמין E, ויטמין B, ברזל, סלניום, אשלגן, נתרן, סידן וחומרים שמשפרים את תפקודה של מערכת העיכול ומסייעים לאנשים שסובלים מבעיות עור. רבים יודעים שניתן להשתמש באלוורה כדי לטפל בכוויות ופצעים, אך לא כולם יודעים שהאלוורה יכולה לסייע גם בטיפול בכאבי שרירים ושאם בולעים את האלוורה היא יכולה לייצב את רמות הסוכר בדם, לטפל בדלקות ולחזק את מערכת החיסון.

 

שתיית מיץ אלוורה יכולה לסייע לנו לשמור גם על רמות החומציות – בסיסיות בגוף ולייצר איזון נכון שייטיב עמנו. לג'ל של הצמח יש יכולת לספוג רעלים ממערכת העיכול ולסלק אותם מהגוף. שיפור העיכול מוביל לשרשרת משמחת ובין היתר יכול הצמח לעזור לאנשים להפחית ממשקלם, ואלו הם רק חלק מהיתרונות של שתיית מיץ אלוורה.

 

אז מה יש לנו בתפריט? אה, כמובן! מיץ אלוורה מרענן!

בשל יתרונותיו הרבים של צמח האלוורה, החליטה חברת הרבלייף שמתמחה במוצרי בריאות לייצר תרכיז אלוורה. את התרכיז ניתן למצוא בטעם טבעי ובטעם מנגו והוא מכיל 40% מיץ אלוורה.  התרכיז יעזור לכם לנקות את הגוף, ירגיע את מערכת העיכול ובמידה שתוסיפו אותו למים תוכלו ליהנות ממשקה מרענן ומרגיע שיסייע לכם לצרוך את כמות הנוזלים שדרושה לגוף (בין שני ליטרים לשני ליטרים וחצי מדי יום). יש לציין שהמשקה אינו מכיל תוספת סוכר ושהוא מופחת קלוריות.

 

אם החלטתם לרכוש את תרכיז האלוורה, תוכלו לבצע את הרכישה מהאתר של חברת הרבלייף. הכנת המשקה פשוטה מאוד – כל מה שעליכם לעשות זה לערבב 3 עד 4 כפות גדושות של תרכיז אלוורה עם 1/2 כוס מים ולשתות לרוויה!

 

 

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מיטל 10/02/2020 17:12
    הגב לתגובה זו
    אני בעד השייקים של הרבלייף, פחות בעד המוצרים לעור שלהם
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״