הרבלייף משיקה תרכיז אלוורה – היתרונות הבריאותיים של הצמח המפורסם
סביר להניח שגם אתם, כמו רוב האנשים בעולם, פותחים את הבוקר שלכם עם כוס קפה. יחד עם זאת ולמרות שקשה לחשוב על כך, יש עוד משקאות שניתן ואפילו מומלץ לשתות על הבוקר או כמובן בשעות אחרות, בין המשקאות הללו יש לתת מקום של כבוד למשקה האלוורה. במידה שעד היום הייתם סבורים שמשתמשים באלוורה רק כדי להרגיע את העור שנצרב לאחר שהייה בשמש או שהאלוורה נמצאת רק במגבונים לחים שמיועדים לתינוקות, כדאי שתכירו את סגולותיו של הצמח, שיכול לתרום לכם בדרכים נוספות ובין היתר על ידי שתייתו.
קצת על סגולותיו של צמח האלוורה – שפע יתרונות בצמח מופלא אחד
הג'ל שמופק מצמח האלוורה מכיל שפע רכיבים חיוניים, ביניהם: חומצות אמינו, ויטמין C, ויטמין E, ויטמין B, ברזל, סלניום, אשלגן, נתרן, סידן וחומרים שמשפרים את תפקודה של מערכת העיכול ומסייעים לאנשים שסובלים מבעיות עור. רבים יודעים שניתן להשתמש באלוורה כדי לטפל בכוויות ופצעים, אך לא כולם יודעים שהאלוורה יכולה לסייע גם בטיפול בכאבי שרירים ושאם בולעים את האלוורה היא יכולה לייצב את רמות הסוכר בדם, לטפל בדלקות ולחזק את מערכת החיסון.
שתיית מיץ אלוורה יכולה לסייע לנו לשמור גם על רמות החומציות – בסיסיות בגוף ולייצר איזון נכון שייטיב עמנו. לג'ל של הצמח יש יכולת לספוג רעלים ממערכת העיכול ולסלק אותם מהגוף. שיפור העיכול מוביל לשרשרת משמחת ובין היתר יכול הצמח לעזור לאנשים להפחית ממשקלם, ואלו הם רק חלק מהיתרונות של שתיית מיץ אלוורה.
אז מה יש לנו בתפריט? אה, כמובן! מיץ אלוורה מרענן!
בשל יתרונותיו הרבים של צמח האלוורה, החליטה חברת הרבלייף שמתמחה במוצרי בריאות לייצר תרכיז אלוורה. את התרכיז ניתן למצוא בטעם טבעי ובטעם מנגו והוא מכיל 40% מיץ אלוורה. התרכיז יעזור לכם לנקות את הגוף, ירגיע את מערכת העיכול ובמידה שתוסיפו אותו למים תוכלו ליהנות ממשקה מרענן ומרגיע שיסייע לכם לצרוך את כמות הנוזלים שדרושה לגוף (בין שני ליטרים לשני ליטרים וחצי מדי יום). יש לציין שהמשקה אינו מכיל תוספת סוכר ושהוא מופחת קלוריות.
- השקעה חיה: סטארט-אפ לשידורי לייב ברמת 4K מכל סמארטפון מגייס משקיעים
- אחרי שני אקזיטים מוצלחים: הסטארט-אפ של אבי שריר נפתח להשקעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אם החלטתם לרכוש את תרכיז האלוורה, תוכלו לבצע את הרכישה מהאתר של חברת הרבלייף. הכנת המשקה פשוטה מאוד – כל מה שעליכם לעשות זה לערבב 3 עד 4 כפות גדושות של תרכיז אלוורה עם 1/2 כוס מים ולשתות לרוויה!
- 1.מיטל 10/02/2020 17:12הגב לתגובה זואני בעד השייקים של הרבלייף, פחות בעד המוצרים לעור שלהם
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
