הרבלייף משיקה תרכיז אלוורה – היתרונות הבריאותיים של הצמח המפורסם
סביר להניח שגם אתם, כמו רוב האנשים בעולם, פותחים את הבוקר שלכם עם כוס קפה. יחד עם זאת ולמרות שקשה לחשוב על כך, יש עוד משקאות שניתן ואפילו מומלץ לשתות על הבוקר או כמובן בשעות אחרות, בין המשקאות הללו יש לתת מקום של כבוד למשקה האלוורה. במידה שעד היום הייתם סבורים שמשתמשים באלוורה רק כדי להרגיע את העור שנצרב לאחר שהייה בשמש או שהאלוורה נמצאת רק במגבונים לחים שמיועדים לתינוקות, כדאי שתכירו את סגולותיו של הצמח, שיכול לתרום לכם בדרכים נוספות ובין היתר על ידי שתייתו.
קצת על סגולותיו של צמח האלוורה – שפע יתרונות בצמח מופלא אחד
הג'ל שמופק מצמח האלוורה מכיל שפע רכיבים חיוניים, ביניהם: חומצות אמינו, ויטמין C, ויטמין E, ויטמין B, ברזל, סלניום, אשלגן, נתרן, סידן וחומרים שמשפרים את תפקודה של מערכת העיכול ומסייעים לאנשים שסובלים מבעיות עור. רבים יודעים שניתן להשתמש באלוורה כדי לטפל בכוויות ופצעים, אך לא כולם יודעים שהאלוורה יכולה לסייע גם בטיפול בכאבי שרירים ושאם בולעים את האלוורה היא יכולה לייצב את רמות הסוכר בדם, לטפל בדלקות ולחזק את מערכת החיסון.
שתיית מיץ אלוורה יכולה לסייע לנו לשמור גם על רמות החומציות – בסיסיות בגוף ולייצר איזון נכון שייטיב עמנו. לג'ל של הצמח יש יכולת לספוג רעלים ממערכת העיכול ולסלק אותם מהגוף. שיפור העיכול מוביל לשרשרת משמחת ובין היתר יכול הצמח לעזור לאנשים להפחית ממשקלם, ואלו הם רק חלק מהיתרונות של שתיית מיץ אלוורה.
אז מה יש לנו בתפריט? אה, כמובן! מיץ אלוורה מרענן!
בשל יתרונותיו הרבים של צמח האלוורה, החליטה חברת הרבלייף שמתמחה במוצרי בריאות לייצר תרכיז אלוורה. את התרכיז ניתן למצוא בטעם טבעי ובטעם מנגו והוא מכיל 40% מיץ אלוורה. התרכיז יעזור לכם לנקות את הגוף, ירגיע את מערכת העיכול ובמידה שתוסיפו אותו למים תוכלו ליהנות ממשקה מרענן ומרגיע שיסייע לכם לצרוך את כמות הנוזלים שדרושה לגוף (בין שני ליטרים לשני ליטרים וחצי מדי יום). יש לציין שהמשקה אינו מכיל תוספת סוכר ושהוא מופחת קלוריות.
- השקעה חיה: סטארט-אפ לשידורי לייב ברמת 4K מכל סמארטפון מגייס משקיעים
- אחרי שני אקזיטים מוצלחים: הסטארט-אפ של אבי שריר נפתח להשקעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אם החלטתם לרכוש את תרכיז האלוורה, תוכלו לבצע את הרכישה מהאתר של חברת הרבלייף. הכנת המשקה פשוטה מאוד – כל מה שעליכם לעשות זה לערבב 3 עד 4 כפות גדושות של תרכיז אלוורה עם 1/2 כוס מים ולשתות לרוויה!
- 1.מיטל 10/02/2020 17:12הגב לתגובה זואני בעד השייקים של הרבלייף, פחות בעד המוצרים לעור שלהם
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
