מודעת החוצות של נסראללה הגיעה עד לוושינגטון פוסט

בעיתון הגדירו את הקמפיין כציני ובולט. במהלך שעלה בסוף השבוע האחרון ישתתפו דמויות נוספות שלכל אחת מהן ירוץ טוב לכאורה לסיבה שבגללה היא איננה ממחזרת
משה בנימין | (3)

מהלך הפרסום של משרד הפרסום יהושע TBWA עבור תאגיד המחזור אל"ה, במסגרתו נתלו שלטי חוצות באיילון המציגות את דמותו של מזכ"ל חיזבאללה זכה לחשיפה בינלאומית על בעיתון וושינגטון פוסט. לצד משרד הפרסום מלווה את המהלך משרד יחסי הציבור של תאגיד המחזור - שלמור תקשורת.

בעיתון, תחת מדור המזרח התיכון, נכתב "מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה חדר לתל אביב כשהוא מוביל קמפיין ציני בולט למחזור". בכותרת המלווה את הקמפיין של תאגיד המחזור נכתב לצד דמותו של נסראללה: "אני לא ממחזר בקבוקים". בכותרת המשנה נכתב: "נסראללה תקוע 12 שנים בבונקר. מה התירוץ שלך? בקבוקים למחזורית!".

בקמפיין החדש של יהושע TBWA ישתתפו בנוסף לנסראללה דמויות לא שגרתיות אחרות, שלכל אחת מהן יש לכאורה תירוץ טוב לסיבה שהיא לא מצליחה למחזר בקבוקים.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    רוני דדון 16/02/2019 11:23
    הגב לתגובה זו
    אני חושב שזה בול עשה את מה שצריך שאנשים יבינו שצריך למחזר
  • 2.
    דלית דרעי 15/02/2019 09:44
    הגב לתגובה זו
    זה עשה הרבה רעש וזו הייתה המטרה על מנת להגביר את המודעות זה שהדמות שנבחרה פחות לראות ענינו לא אומר שהקמפיין שהם עשו לחלוטין הצליח לעורר את מה שהם כיוונו לעשות . . אחלה כיוון, האמת די סקרנית לראות מה תהיה הדמות הבאה ואצלי זה לא לחלוטין שינה משהו , והתחלנו למחזר... בתקווה שזה בהחלט ימשיך
  • 1.
    טובבבבב (ל"ת)
    אלי 12/02/2019 21:59
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.