גבאי משיק את הקמפיין: ספי שקד וירון מרחב ינהלו את הפעילות
לאחר הפרידה המתוקשרת מציפי לבני, יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי משיק את קמפיין הבחירות ל-2019 תחת השם החדש-ישן של המפלגה העבודה. לאייס נודע כי מאחורי הקמפיין ומי שילווו את המפלגה במסע הבחירות הם איש הפרסום ירון מרחב מבעלי משרד הפרסום ענבר מרחב ולצידו ספי שקד, איש הקריאייטיב שמדי מערכת בחירות מחוזר על ידי המפלגות הגדולות, שישמש כמנהל הקריאייטיב הראשי.
לפני שעה קלה השיק גבאי את קמפיין הבחירות של מפלגת העבודה שעלה במקביל בשילוט חוצות ובדיגיטל. במשרד הפרסום ענבר מרחב מדגישים כי הפעילות של מרחב ושקד בקמפיין מפלגת העבודה מופרדת לחלוטין מפעילות המשרד ועובדיה. עם זאת, המשרד אחראי על רכש המדיה של המפלגה ויהיה זה שירכוש עבורה את שטחי הפרסום בחוצות, דיגיטל, עיתונות ועוד.
תחת מרחב שישמש כמנהל מטה ההסברה של העבודה ושקד שמונה למנהל הקריאייטיב הראשי נבנה צוות של כ-30 עובדים במטה המפלגה ביגאל אלון שכולל אנשי קופי, אסטרטגים, עורכים ועוד. הסנונית הראשונה מבחינת שוק החוצות שמועדפת בתקופת הבחירות היא פריסה משולשת על שלטי החוצות הדיגיטליים של חברת EDRI8 בבעלותם של טדי שגיא וקבוצת רייכמן ובניהולו של מאיר אדרי. הקמפיין עלה על מסכי החברה בנמל תל אביב, רמת החייל ובסינמה סיטי ראשל"צ.
- פרטנר הרוויחה 72 מיליון ברבעון; החוב נטו ירד ל-287 מיליון שקל
- טריפל סי תרכוש שירותי סיבים אופטיים מפרטנר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מימין: ספי שקד וירון מרחב. חוזרים לשתף פעולה
החיבור בין מרחב ושקד הוא סוג של סגירת מעגל לאחר שבעבר השניים היו שותפים במשרד הפרסום ענבר מרחב שקד לצידו של חן ענבר. במרוצת השנים, המשרד שצמח והפך לאחד מהבולטים בישראל פירק את השותפות ושקד המשיך לדרכו, התחילה למשרד נוסף - דרורי שלומי - ולאחר מכן פרש לגמרי מפעילות בשוק הפרסום הישראלי. במקביל פיתח שקד קריירה ענפה ועשירה של ייעוץ פוליטי בישראל ובעיקר בעולם לצדו של היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט.
במערכת הבחירות הקודמת שנערכה בישראל בשנת 2015 ליווה שקד את מפלגת ש"ס ואריה דרעי לאחר שהמפלגה עברה טלטלה עם פרישתו של אלי ישי. עוד לפני כן בבחירות 2013 ליווה שקד את מפלגת הבית היהודי שנכנסה לראשונה לחיים הפוליטיים בישראל ועשו זאת בסערה עם 12 מנדטים. ב-2008 שקד שיתף פעולה עם יורם באומן כמנהלי הקמפיין של מפלגת הליכוד.
בעברו של ירון מרחב משובצות גם כן לא מעט מערכות בחירות וייעוץ פוליטי. בבחירות 2013 ליווה מרחב את שאול מופז, על משבצת היועץ האסטרטגי שמגיע מענף הפרסום. בתחילה עשה זאת מרחב לצד ליאור חורב אך זה פרש במהלך הדרך ולא לקח חלק בקמפיין. מרחב ליווה את מופז עוד מימי ההכנות לפריימריז בקדימה כיועצו האישי הקרב ועד לכניסה לכנסת ב-2 מנדטים.
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- 6.שי 08/01/2019 23:38הגב לתגובה זו2 מנדטים
- 5.ראובן 08/01/2019 19:15הגב לתגובה זועם כאלו יועצים הוא יירד מ-8 מנדטים ל-3 ויתחרה במרץ. האם הם המליצו לו על היפרדות מליבני? אם כן הם צריכים להיות מפוטרים מחר.
- 4.מתחייבים שיהיה משהו (לא סגורים כרגע על מה) (ל"ת)היחיד שיודע 08/01/2019 16:03הגב לתגובה זו
- 3.בוא נתאם ציפיות (ל"ת)נו באמת 07/01/2019 17:23הגב לתגובה זו
- 2.כותל 07/01/2019 14:04הגב לתגובה זוברור שזה גבאי והשנה 2019... הקווים הכחולים להדגשה לאו דווקא באורך המילים ואין אחידות. מתחייבים לשינוי נשמע קצת ארכאי... תייצרו תקווה ולא קדרות. לגבי הקומפוזיציה ומיקום לוגו העבודה, אפשר היה לבדוק עוד אופציות. בהצלחה!
- 1.ידעני 07/01/2019 13:35הגב לתגובה זולא למדו אותך את תורת הצמצום בשלט חוצות? אפשר להוריד את המילה בישראל וכלום לא ייגרע. ואיזו אסטרטגיה עלובה....שינוי? זו הבשורה. כולם יצהירו על זה. מאחר שגבאי טוען כי זה בינו לבין נתניהו, מדוע שלא תהיה אמיץ ותאמץ את זה בקמפיין: מתחייבים להחליף את נתניהו?

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.