הסתיים מכרז "הגלויות" לאירוויזיון: חברת 'אוג הפקות' זכתה
חברת אוג הפקות היא הזוכה במכרז להפקת 42 "הגלויות" לאירוויזיון שיתקיים בחודש מאי בישראל וישודר בכאן 11 - כך נודע לאייס. "גלויה" היא אותו קליפ קצר שמשודר לפני כל שיר, המציג את הזמר על רקע נופי המדינה המארחת.
במכרז שהופץ לפני כחודשיים, התמודדו 5 בתי הפקה על תקציב הפקה של כ-3.2 מיליון שקלים עבור הפקה זו. 'אוג' הוא בית ההפקה שחתום על קמפיינים בולטים בעולם הפרסום, בין היתר של ביטוח ישיר, תשעה מיליון ותדיראן, ומדי שנה גם מפיק את סרט הפסטיגל.
את המשרד מובילים גלעד שניידר, טמיר וקסלר וג'וליה זרוג. הבמאית האחראית על כל הגלויות היא קרן חוכמה שתעבוד ביחד עם הארט דירקטור שמוליק בן שלום, והשניים הם חלק מקבוצת הקריאטיב שהתאגיד גייס בראשות יובל כהן, הבמאי והעורך הראשי של האירוויזיון.
אורך כל קליפ כזה עומד על כ-40 שניות, והוא יצולם בלוקיישנים שונים בישראל – מה שיעניק יחסי ציבור רבים גם לאתרים ספציפיים ברחבי המדינה. בנוסף, ההפקה גם תפיק קליפ באורך 5 דקות בהשתתפות כל הזמרים הלוקחים חלק בתחרות האירוויזיון.
הצילומים צפויים להתקיים מינואר ועד מארס, לאחר ש-2 פיילוטים יקבלו את אישורו של איגוד השידור האירופי – EBU.
בתאגיד גם נמצאים בישורת האחרונה לבחירת מנחים לאירוויזיון, כאשר על פי פרסומים שונים, המובילים הם ארז טל ובר רפאלי.
- 3.גלעד שניידר 13/08/2019 15:39הגב לתגובה זואדם מתנשא ומגעיל. בדיוק לא האיש שיפיק את מה שישראל הטובה מייצגת.
- 2.עולם הקשרים האישיים של קובלנץ קורם עור וגידים בEUROVISI (ל"ת)היה שוה לשמור על קשר 11/12/2018 21:54הגב לתגובה זו
- 1.היחיד שיודע 10/12/2018 12:10הגב לתגובה זוכל הכבוד!
- גיל 10/12/2018 19:17הגב לתגובה זוגלעד כל הכבוד ומלא בהצלחה. פשוט נפלא
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
