בצל הביקורת על מינויים בתאגיד: טל פרייפלד תהיה סמנכ"ל TV
ועדת האיתור של תאגיד השידור הציבורי כאן, בחרה בטל פרייפלד לסמנכ"לית הטלוויזיה, פונקציה שלא מאוישת רשמית מאז חודש אפריל האחרון, בעקבות התפטרותה של ליסה שילוח. על פי פרסום בגלובס, פרייפלד גברה על 2 בכירים ומנוסים במרוץ לתפקיד – יונה ויזנטל שהיה העורך הראשי של רשות השידור ובמשך 15 שנה סמנכ"ל התוכן של yes; והילי חורב־קסוטו, שהייתה מנכ"לית ערוץ הילדים של RGE.
פרייפלד כלל לא התמודדה בהליך הראשוני של המרוץ לתפקיד, כשנבחרו שלושה שימשיכו ליישורת האחרונה: ויזנטל, חורב-קסוטו וגידי יהושע, שהחליט בסופו של דבר להסיר את מועמדותו לאחר הזימונים לשיחות אישיות.
באפריל האחרון פורסם באייס כי בתאגיד הוחלט למנות את פרייפלד לממלאת מקום סמנכ"ל הטלוויזיה, במקביל לעבודתה כמנהלת אגף הפרוגרמינג של התאגיד, אליו הצטרפה עם הקמת התאגיד. בפועל ההתמחות שלה היא פרוגרמינג ומחקר.
בראש ועדת איתור עומד מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ, נגדו מופנות אצבעות מאשימות לגבי תרבות מינוי הבכירים בתאגיד, כפי שפורסם לאחרונה בתחקיר עיתון הארץ. קובלנץ הוא שהחליט על מינוייה כממלאת מקום, ומאד רצה לראותה כסמנכ"לית טלוויזיה. נקודה מעניינת נוספת: ויזנטל ששימש כעורך רשות השידור בעת פירוקה, רצה מאד את תפקיד מנכ"ל התאגיד בתקופה שלאחר הקמתה הרשמית, ואולם קובלנץ היה זה שמונה למנכ"ל ההקמה ובהמשך גם המשיך לנהל את התאגיד לאחר שהושק במאי 2017.
- ניר צוק מתקרב לרשת 13; ומי יהיה המנכ"ל החדש?
- אחרי סאגת קובלנץ: התאגיד בחר בגולן יוכפז למנכ"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בכל מקרה, החלטה של ועדת האיתור צריכה לקבל את אישור מועצת תאגיד השידור הציבורי, אולם הערכה היא כי מהלך כזה לא ייתקל בבעיות בקרב חברי המועצה, למרות הביקורת שהטיחו בקובלנץ לאחר חשיפת התנהלות התאגיד והרשימות השחורות – כפי שעלה באותו תחקיר בהארץ.
מתאגיד השידור כאן נמסר: "טל פרייפלד היא מנהלת מקצועית, מוכשרת ובעלת ניסיון מוכח ורב שנים במגוון תפקידים בתחום התקשורת. היא נבחרה כמועמדת המתאימה ביותר לתפקיד על ידי ועדת איתור בהליך שעומד בכל כללי המנהל התקין. אחרי השקה מוצלחת של לוח שידורים חדש בתום המונדיאל, נמשיך לצעוד קדימה להישגים עם עשרות הפקות חדשות בדרך בתחומי הדוקו, הדרמה והתרבות - בהשקעה בתוכן ישראלי שלא נראתה כמוה בשידור הציבורי".
- 8.ליאל 03/09/2018 11:40הגב לתגובה זוחחחחחחחחחח
- 7.עוד פרק בסדרה קובלנץ וחברים (ל"ת)הכל תפור 03/09/2018 09:33הגב לתגובה זו
- 6.טל מצוינת - חכמה, מהירה, מסורה וחושבת על טובת הציבור (ל"ת)מבפנים 02/09/2018 21:24הגב לתגובה זו
- הציבור 04/09/2018 22:17הגב לתגובה זוכספי ציבור, ראוי שינוהלו בידי אדם עם כישורים מתאימים ונסיון מתאים. זאת טובת הציבור.
- של טל לכך שמונתה לתפקיד שאינו נמנה על תחומי מומחיותה. (ל"ת)אין קשר בין מעלותיה 03/09/2018 14:37הגב לתגובה זו
- 5.ינטי פרזי 02/09/2018 19:14הגב לתגובה זומה שויזנבלוף יודע לעשות זה בעיקר להוציא אוויר חם והרבה אוויר, הוא לא דמות ניהולית הוא קוריוז ואין מחלוקת שהוא נכשל בתקופה הקצרה שבה הוא היה מנהל מיוחד ברשות השידור. האיש בועה, בלוף. נפילה. בלון אוויר.
- 4.יוסי 02/09/2018 17:43הגב לתגובה זובתאגיד אין מכרזים, יש רק מינויים שמתקבלים פה אחד, הפה של הדיקטטור. ככה מתנהלת דיקטטורה והתאגיד הוא דיקטטורה. כל קשר בין התאגיד ובין מנהל תקין פשוט לא קיים. אין מינוי אחד שלא נקבע אך ורק לפי קרבתו של הנבחר למנהיג ומידת נאמנותו למנהיג. זהו.
- 3.אין מוכשרת ממנה. (ל"ת)סתם אחת 02/09/2018 16:29הגב לתגובה זו
- 2.בהצלחה 02/09/2018 16:20הגב לתגובה זוגאונה, חדה, חריפה - אוהבים אותך מאוד!!
- 1.קובלנץ מקיף עצמו בננסים ולא במקצועיים (ל"ת)ביזיון 02/09/2018 14:44הגב לתגובה זו
- להפך, לא נכנע לרעשי רקע של אנשים קטנים. (ל"ת)אחת שיודעת 02/09/2018 16:30הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.