מקאן ואלי: ניר אמבר יחליף את שני גרשי כסמנכ"ל קריאייטיב

אמבר, עד לאחרונה ב-LEAD יחליף את גרשי שמסיים שנתיים בתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן ואלי
משה בנימין | (1)

לאחר שנתיים בתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן ואלי, שני גרשי מסיים את תפקידו ומוחלף על ידי ניר אמבר, עד לאחרונה ב-LEAD - כך נודע לאייס.

כזכור, גרשי (41) הצטרף למקאן ואלי לאחר תקופה של שנה שבה לא החזיק בתפקיד רשמי במשרד פרסום והעניק שירותי פרילאנס באסטרטגיה וקריאייטיב. לפני כן שימש גרשי כסמנכ"ל קריאייטיב משותף לצד דני יעקובוביץ' בגיתם BBDO. בפועל סיים גרשי את תפקידו לפני כחודשיים וחצי, לטובת ניהול הקמפיין של אבי בוסקילה לראשות מפלגת מרצ, מול תמר זנדברג שניצחה בבחירות. העבודה לצד בוסקילה הייתה למעשה יריית הפתיחה של גרשי לקריירה עצמאית חדשה בייעוץ אסטרטגי וקריאייטיבי. 

אמבר מנגד, החל את דרכו ב-GPS ומשם לאחר שנתיים עבר ליהושע TBWA. ב-2012 עבר ל-LEAD בין הקמפיינים המוכרים שעליהם הוא חתום נמנים קמפיין יד חזקה לישראל של יד2, קמפיין הפרפר של ג"יידייט, בנק יהב עם אלי יצפאן, מודעת הכבשה המפליצה של טויוטה (פיינליסטית בפסטיבל ניו יורק) ועוד.

מאז יום הקמתו משרד הפרסום מקאן ואלי המשמש כשלוחת הדיגיטל הדרומית של מקאן תל אביב מנוהל על ידיד הדר גור אריה ומיכל רומי. הפרויקט הייחודי זוכה לרוח גבית רבה מצד חנה רדו, יד ימינו של אילן שילוח בקבוצת מקאן.

למרות הגידול בהיקפי הפעילות וכוח האדם של המשרד, אחת הבעיות שעימן מתמודד הואלי היא עדיין הקושי בגיוס עובדים בעלי ניסיון מחד, והתמודדות עם הנטישה לטובת חזרה למרכז של חלקם. בניסיון לעקוף את המכשול, מקאן ואלי החל בתכנית הכשרת עובדים לצעירים בוגרי לימודים אקדמיים שעושים את צעדיהם הראשונים בתעשיית הפרסום, כשהוא נעזר ב"תחנת האם" בתל אביב. במסגרת זו הוכשרו במהלך 4 השנים האחרונות כ-120 עובדים למקצועות הדיגיטל כשאת הכשרת המדיה חלקם עושים במקאן תל אביב ומשם ממשיכים להמשך ההכשרה במצפה רמון.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מעניין 09/04/2018 11:53
    הגב לתגובה זו
    שתי מנכליות על מה ולמה?
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.