גל גדות בפרסומת לוואווי P20 החדש
צילום: יח"צ
TV

צפו: גל גדות בפרסומת חדשה של לעומק התודעה לוואווי

משרד הפרסום כיכב אמש בהשקת מכשיר הדגל החדש של וואווי בפריז עם פרסומת חדשה בכיכוב המגה-טאלנט הישראלית והופעתה המפתיעה באירוע
משה בנימין | (3)

משרד הפרסום לעומק התודעה שהפך זה מכבר ל"בן המועדף" של חברת הענק הסינית וואווי ממשיך ברומן הצמוד עם המותג. אמש כיכב המשרד עם נציגיו הבכירים, המייסדים און גולדשטיין וזיו פופלבסקי באירוע השקת מכשיר הדגל החדש של החברה - וואווי P20 באירוע נוצץ בפריז.

המשרד שמטפל בתקציב המותג באירופה (מזרח, מרכז והמדינות הנורדיות) הציג אתמול את הפרסומת החדשה של המותג שתעלה ב-27 מדינות וביניהן בטורקיה (שוק של 80 מיליון תושבים) שבה מככבת גל גדות - ללא ספק הישראלית המפורסמת בעולם כיום ומי שנבחרה לקמפיין על ידי לעומק התודעה כבר לפני 3 שנים, עוד בטרם הפכה להצלחה בינלאומית מסחררת בסדר הגודל הנוכחי שלה כיום, לאחר הופעתה בסרט וונדר וומן

מימין: יניב לייבוביץ' שותף ב'דני לוי תקשורת' (יח"צ), זיו פופלבסקי, און גולדשטיין, גל גדות

וואווי. אירוע ההשקה בפריז

הבחירה בגדות משחקת לטובת משרד הפרסום שקוטף יחד איתה את פירות הקריירה הממריאה שלה, מה שמקנה לו נקודות זכות לא מעטות בקרב בעלי החברה הסינית. המשרד אף הגדיל לעשות והפתיע את הנוכחים באירוע, מכל קצוות העולם, עם הופעת אירוח של גדות שהוטסה במיוחד לפריז לטובת השקת הדגם החדש של המכשיר. 

הפרסומת החדשה של המותג צולמה באיסלנד ובלוס אנג'לס בתקציב עתק של מיליוני דולרים. כפי שהיה בכל המקרים הקודמים, על הפרסומת עבד צוות ישראלי מלא, מסמנכ"ל הקריאייטיב של לעומק התודעה ארז מיטל ועד לבמאי, צלם, חברת הפקה, סאונד ועוד. 

 

לעומק התודעה שבו שותפים כיום און גולדשטיין, זיו פופלבסקי, ארז מיטל, טל רביב ויהושע TBWA החל לטפל בתקציב וואווי בשנת 2015 אז קיבל לידיו את משימת החדירה לשוק הישראלי. המהלך הראשון הציג את גל גדול ומוקי תחת הסלוגן שמלווה את החברה עד היום - Make It Possible. עם זאת, לאורך השנים המותג עבר עידון קריאייטיבי, מפרסומות באווירת אקשן וצילומים מאחרי הקלעים לשפה נקייה ואסתטית עם אפקטים ויזואליים מרהיבים. 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

קרדיטים:

משרד פרסום: לעומק התודעה/TBWA

מנכ"לים משותפים: און גולדשטיין, זיו פופלבסקי

משנה למנכ"ל קריאייטיב: ארז מיטל

Head of design: אשר בן ישי

סופרוויזר קריאייטיב: אבי הרשקוביץ

ארט דיירקטור: גבריאל קדישזון

מנהל לקוח ראשי: און גולדשטיין

סופרוויזר: ענבל אלדן

תקציבאית: יוליה כץ

עיצוב: עידו בן-דור, אינה ריבק

אסטרטגיה: גיא קרום, ניר ילינק

חברה הפקה: ג'ימיני

במאי: אלי סברדלוב

מנהל הפקה: קובי הופמן

מפיקים: אמיר פיינגולד, אורית פינקו, גיל רוזנפלד

צילום: עמנואל קדוש

עיצוב הפקה: פול דאב, לוץ קריימר

סטיילינג: אליזבת' סטיוארט

מוסיקה: תומר בירן

עורך: נועם וייסמן

צלם סטילס: דודי חסון

אפקטים, צבע ועיצוב: גרביטי

קריאייטיב - גרביטי: אילן בוני

סופרוויזר - גרביטי: אורי מורג

VFX מפיקה: סילביה ברוס

ניהול לקוח - גרביטי: לימור לזרוביץ

עריכה: מילו

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מעבר לים 29/03/2018 03:04
    הגב לתגובה זו
    That was breathtaking. Good luck to you all !!!
  • 2.
    וואווי 28/03/2018 17:30
    הגב לתגובה זו
    יפה מאד!
  • 1.
    ניבה 28/03/2018 12:01
    הגב לתגובה זו
    היחידים שמשחקים באמת במגרש של הגדולים
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.