גל גדות בפרסומת לוואווי P20 החדש
צילום: יח"צ
TV

צפו: גל גדות בפרסומת חדשה של לעומק התודעה לוואווי

משרד הפרסום כיכב אמש בהשקת מכשיר הדגל החדש של וואווי בפריז עם פרסומת חדשה בכיכוב המגה-טאלנט הישראלית והופעתה המפתיעה באירוע
משה בנימין | (3)

משרד הפרסום לעומק התודעה שהפך זה מכבר ל"בן המועדף" של חברת הענק הסינית וואווי ממשיך ברומן הצמוד עם המותג. אמש כיכב המשרד עם נציגיו הבכירים, המייסדים און גולדשטיין וזיו פופלבסקי באירוע השקת מכשיר הדגל החדש של החברה - וואווי P20 באירוע נוצץ בפריז.

המשרד שמטפל בתקציב המותג באירופה (מזרח, מרכז והמדינות הנורדיות) הציג אתמול את הפרסומת החדשה של המותג שתעלה ב-27 מדינות וביניהן בטורקיה (שוק של 80 מיליון תושבים) שבה מככבת גל גדות - ללא ספק הישראלית המפורסמת בעולם כיום ומי שנבחרה לקמפיין על ידי לעומק התודעה כבר לפני 3 שנים, עוד בטרם הפכה להצלחה בינלאומית מסחררת בסדר הגודל הנוכחי שלה כיום, לאחר הופעתה בסרט וונדר וומן

מימין: יניב לייבוביץ' שותף ב'דני לוי תקשורת' (יח"צ), זיו פופלבסקי, און גולדשטיין, גל גדות

וואווי. אירוע ההשקה בפריז

הבחירה בגדות משחקת לטובת משרד הפרסום שקוטף יחד איתה את פירות הקריירה הממריאה שלה, מה שמקנה לו נקודות זכות לא מעטות בקרב בעלי החברה הסינית. המשרד אף הגדיל לעשות והפתיע את הנוכחים באירוע, מכל קצוות העולם, עם הופעת אירוח של גדות שהוטסה במיוחד לפריז לטובת השקת הדגם החדש של המכשיר. 

הפרסומת החדשה של המותג צולמה באיסלנד ובלוס אנג'לס בתקציב עתק של מיליוני דולרים. כפי שהיה בכל המקרים הקודמים, על הפרסומת עבד צוות ישראלי מלא, מסמנכ"ל הקריאייטיב של לעומק התודעה ארז מיטל ועד לבמאי, צלם, חברת הפקה, סאונד ועוד. 

 

לעומק התודעה שבו שותפים כיום און גולדשטיין, זיו פופלבסקי, ארז מיטל, טל רביב ויהושע TBWA החל לטפל בתקציב וואווי בשנת 2015 אז קיבל לידיו את משימת החדירה לשוק הישראלי. המהלך הראשון הציג את גל גדול ומוקי תחת הסלוגן שמלווה את החברה עד היום - Make It Possible. עם זאת, לאורך השנים המותג עבר עידון קריאייטיבי, מפרסומות באווירת אקשן וצילומים מאחרי הקלעים לשפה נקייה ואסתטית עם אפקטים ויזואליים מרהיבים. 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

קרדיטים:

משרד פרסום: לעומק התודעה/TBWA

מנכ"לים משותפים: און גולדשטיין, זיו פופלבסקי

משנה למנכ"ל קריאייטיב: ארז מיטל

Head of design: אשר בן ישי

סופרוויזר קריאייטיב: אבי הרשקוביץ

ארט דיירקטור: גבריאל קדישזון

מנהל לקוח ראשי: און גולדשטיין

סופרוויזר: ענבל אלדן

תקציבאית: יוליה כץ

עיצוב: עידו בן-דור, אינה ריבק

אסטרטגיה: גיא קרום, ניר ילינק

חברה הפקה: ג'ימיני

במאי: אלי סברדלוב

מנהל הפקה: קובי הופמן

מפיקים: אמיר פיינגולד, אורית פינקו, גיל רוזנפלד

צילום: עמנואל קדוש

עיצוב הפקה: פול דאב, לוץ קריימר

סטיילינג: אליזבת' סטיוארט

מוסיקה: תומר בירן

עורך: נועם וייסמן

צלם סטילס: דודי חסון

אפקטים, צבע ועיצוב: גרביטי

קריאייטיב - גרביטי: אילן בוני

סופרוויזר - גרביטי: אורי מורג

VFX מפיקה: סילביה ברוס

ניהול לקוח - גרביטי: לימור לזרוביץ

עריכה: מילו

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מעבר לים 29/03/2018 03:04
    הגב לתגובה זו
    That was breathtaking. Good luck to you all !!!
  • 2.
    וואווי 28/03/2018 17:30
    הגב לתגובה זו
    יפה מאד!
  • 1.
    ניבה 28/03/2018 12:01
    הגב לתגובה זו
    היחידים שמשחקים באמת במגרש של הגדולים
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.