צפו: גל גדות בפרסומת חדשה של לעומק התודעה לוואווי
משרד הפרסום לעומק התודעה שהפך זה מכבר ל"בן המועדף" של חברת הענק הסינית וואווי ממשיך ברומן הצמוד עם המותג. אמש כיכב המשרד עם נציגיו הבכירים, המייסדים און גולדשטיין וזיו פופלבסקי באירוע השקת מכשיר הדגל החדש של החברה - וואווי P20 באירוע נוצץ בפריז.
המשרד שמטפל בתקציב המותג באירופה (מזרח, מרכז והמדינות הנורדיות) הציג אתמול את הפרסומת החדשה של המותג שתעלה ב-27 מדינות וביניהן בטורקיה (שוק של 80 מיליון תושבים) שבה מככבת גל גדות - ללא ספק הישראלית המפורסמת בעולם כיום ומי שנבחרה לקמפיין על ידי לעומק התודעה כבר לפני 3 שנים, עוד בטרם הפכה להצלחה בינלאומית מסחררת בסדר הגודל הנוכחי שלה כיום, לאחר הופעתה בסרט וונדר וומן.
מימין: יניב לייבוביץ' שותף ב'דני לוי תקשורת' (יח"צ), זיו פופלבסקי, און גולדשטיין, גל גדות
וואווי. אירוע ההשקה בפריז
הבחירה בגדות משחקת לטובת משרד הפרסום שקוטף יחד איתה את פירות הקריירה הממריאה שלה, מה שמקנה לו נקודות זכות לא מעטות בקרב בעלי החברה הסינית. המשרד אף הגדיל לעשות והפתיע את הנוכחים באירוע, מכל קצוות העולם, עם הופעת אירוח של גדות שהוטסה במיוחד לפריז לטובת השקת הדגם החדש של המכשיר.
הפרסומת החדשה של המותג צולמה באיסלנד ובלוס אנג'לס בתקציב עתק של מיליוני דולרים. כפי שהיה בכל המקרים הקודמים, על הפרסומת עבד צוות ישראלי מלא, מסמנכ"ל הקריאייטיב של לעומק התודעה ארז מיטל ועד לבמאי, צלם, חברת הפקה, סאונד ועוד.
לעומק התודעה שבו שותפים כיום און גולדשטיין, זיו פופלבסקי, ארז מיטל, טל רביב ויהושע TBWA החל לטפל בתקציב וואווי בשנת 2015 אז קיבל לידיו את משימת החדירה לשוק הישראלי. המהלך הראשון הציג את גל גדול ומוקי תחת הסלוגן שמלווה את החברה עד היום - Make It Possible. עם זאת, לאורך השנים המותג עבר עידון קריאייטיבי, מפרסומות באווירת אקשן וצילומים מאחרי הקלעים לשפה נקייה ואסתטית עם אפקטים ויזואליים מרהיבים.
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
קרדיטים:
משרד פרסום: לעומק התודעה/TBWA
מנכ"לים משותפים: און גולדשטיין, זיו פופלבסקי
משנה למנכ"ל קריאייטיב: ארז מיטל
Head of design: אשר בן ישי
סופרוויזר קריאייטיב: אבי הרשקוביץ
ארט דיירקטור: גבריאל קדישזון
מנהל לקוח ראשי: און גולדשטיין
סופרוויזר: ענבל אלדן
תקציבאית: יוליה כץ
עיצוב: עידו בן-דור, אינה ריבק
אסטרטגיה: גיא קרום, ניר ילינק
חברה הפקה: ג'ימיני
במאי: אלי סברדלוב
מנהל הפקה: קובי הופמן
מפיקים: אמיר פיינגולד, אורית פינקו, גיל רוזנפלד
צילום: עמנואל קדוש
עיצוב הפקה: פול דאב, לוץ קריימר
סטיילינג: אליזבת' סטיוארט
מוסיקה: תומר בירן
עורך: נועם וייסמן
צלם סטילס: דודי חסון
אפקטים, צבע ועיצוב: גרביטי
קריאייטיב - גרביטי: אילן בוני
סופרוויזר - גרביטי: אורי מורג
VFX מפיקה: סילביה ברוס
ניהול לקוח - גרביטי: לימור לזרוביץ
עריכה: מילו
- 3.מעבר לים 29/03/2018 03:04הגב לתגובה זוThat was breathtaking. Good luck to you all !!!
- 2.וואווי 28/03/2018 17:30הגב לתגובה זויפה מאד!
- 1.ניבה 28/03/2018 12:01הגב לתגובה זוהיחידים שמשחקים באמת במגרש של הגדולים

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.