סרט רע: מספר הצופים בטקס האוסקר צנח השנה ב-20%
לתסריט כזה לא ציפו מארגני טקס האוסקר ה-90 במספר: על פי נתוני חברת המדרוג האמריקאית נילסן, עולה כי בטקס שנערך ביום ראשון (בישראל בלילה שבין ראשון לשני) צפו 26.5 מיליון איש, ירידה חדה ביחס לשנה שלפני כן, והנתון הנמוך ביותר עבור טקס האוסקר מאז ומעולם.
המשדר של רשת ABC שערך כ-4 שעות בהגשתו של ג'ימי קימל, הניב רייטינג של 18.9% (לשידור הישיר כולל צפייה נדחית עד סיומו של אותו יום) מול 22.4% שנה לפני כן, אז גם צפו במשדר 32.9 מיליון איש.
נתון השיא במיליון הנוכחי היה בשנת 2000, אז צפו במשרד הארוך 46.5 מיליון איש. ב-2014 צפו בו 43.7 מיליון. שנה לאחר מכן הוא ירד ל-37.3 מיליון, ומאז הוא במגמת ירידה – 34.4 מיליון ב-2016, 32.9 מיליון שנה שעברה ו-26.5 מיליון השנה. הנתון הנמוך עד כה לטקס היה בשנת 2008 – אז צפו בו 32 מיליון אמריקאים.
רק לפני חודש נערך הסופרבול – אירוע הספורט הנצפה ביותר בארה"ב, וגם הוא – כמו האוסקר – ספג ירידה חדה במספר הצופים בו השנה. הניצחון ההיסטורי של פילדלפיה איגלס על ניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול ה-52, משך 103.4 מיליון צופים, ורייטינג של 47.7% עבור רשת NBC ששידרה את המשחק. מדובר על ירידה של כמעט 7 מיליון צופים ביחס לשנה שעבר אז הניצחון הסופר-דרמטי של הפטריוטס על אטלנטה פלקונס משך לרשת FOX כ-111.3 מיליון צופים ורייטינג של 48.8%.
נתון מעניין מגיע מתחום הדיגיטל: המשדר הועבר גם בסטרימינג וצפו בו 2.02 מיליון איש. ב-NBC מציינים כי מדובר ברייטינג הסופרבול הגבוה ביותר בסטרימינג, עם פיק של יותר מ-3 מיליון איש. אולי כאן נעוצה חלק מהסיבה לירידה החדה בצפייה בטלוויזיה במשדר הסופרבול וגם באוסקר: יותר צופים פונים לצפייה בסטרימינג ובדיגיטל, שלא נמדדים על ידי נילסן, כך שנתוני הצפייה במדיה המסורתית יורדים, אבל בפועל נודדים לאפיקים חדשים.
- 3.כל דבר שהשמאל הפרוגרסיבי ייגע בו יגמור ככה (ל"ת)כי אנשים שפויים... 08/03/2018 03:37הגב לתגובה זו
- 2.הוליבוד הצבועה והמאוסה נמאסה על כולם (ל"ת)יסמין 06/03/2018 19:58הגב לתגובה זו
- 1.הייתי חייב להיכנס כד 06/03/2018 16:05הגב לתגובה זונו באמת. חוץ מאלה שמשתתפים בו, הראו בחדשות כמה קקטעים ממנו ותהיתי לעצמי שזה ממש ממש ממש ממש משעממממממממממםםםםם
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
