סרט רע: מספר הצופים בטקס האוסקר צנח השנה ב-20%
לתסריט כזה לא ציפו מארגני טקס האוסקר ה-90 במספר: על פי נתוני חברת המדרוג האמריקאית נילסן, עולה כי בטקס שנערך ביום ראשון (בישראל בלילה שבין ראשון לשני) צפו 26.5 מיליון איש, ירידה חדה ביחס לשנה שלפני כן, והנתון הנמוך ביותר עבור טקס האוסקר מאז ומעולם.
המשדר של רשת ABC שערך כ-4 שעות בהגשתו של ג'ימי קימל, הניב רייטינג של 18.9% (לשידור הישיר כולל צפייה נדחית עד סיומו של אותו יום) מול 22.4% שנה לפני כן, אז גם צפו במשדר 32.9 מיליון איש.
נתון השיא במיליון הנוכחי היה בשנת 2000, אז צפו במשרד הארוך 46.5 מיליון איש. ב-2014 צפו בו 43.7 מיליון. שנה לאחר מכן הוא ירד ל-37.3 מיליון, ומאז הוא במגמת ירידה – 34.4 מיליון ב-2016, 32.9 מיליון שנה שעברה ו-26.5 מיליון השנה. הנתון הנמוך עד כה לטקס היה בשנת 2008 – אז צפו בו 32 מיליון אמריקאים.
רק לפני חודש נערך הסופרבול – אירוע הספורט הנצפה ביותר בארה"ב, וגם הוא – כמו האוסקר – ספג ירידה חדה במספר הצופים בו השנה. הניצחון ההיסטורי של פילדלפיה איגלס על ניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול ה-52, משך 103.4 מיליון צופים, ורייטינג של 47.7% עבור רשת NBC ששידרה את המשחק. מדובר על ירידה של כמעט 7 מיליון צופים ביחס לשנה שעבר אז הניצחון הסופר-דרמטי של הפטריוטס על אטלנטה פלקונס משך לרשת FOX כ-111.3 מיליון צופים ורייטינג של 48.8%.
נתון מעניין מגיע מתחום הדיגיטל: המשדר הועבר גם בסטרימינג וצפו בו 2.02 מיליון איש. ב-NBC מציינים כי מדובר ברייטינג הסופרבול הגבוה ביותר בסטרימינג, עם פיק של יותר מ-3 מיליון איש. אולי כאן נעוצה חלק מהסיבה לירידה החדה בצפייה בטלוויזיה במשדר הסופרבול וגם באוסקר: יותר צופים פונים לצפייה בסטרימינג ובדיגיטל, שלא נמדדים על ידי נילסן, כך שנתוני הצפייה במדיה המסורתית יורדים, אבל בפועל נודדים לאפיקים חדשים.
- 3.כל דבר שהשמאל הפרוגרסיבי ייגע בו יגמור ככה (ל"ת)כי אנשים שפויים... 08/03/2018 03:37הגב לתגובה זו
- 2.הוליבוד הצבועה והמאוסה נמאסה על כולם (ל"ת)יסמין 06/03/2018 19:58הגב לתגובה זו
- 1.הייתי חייב להיכנס כד 06/03/2018 16:05הגב לתגובה זונו באמת. חוץ מאלה שמשתתפים בו, הראו בחדשות כמה קקטעים ממנו ותהיתי לעצמי שזה ממש ממש ממש ממש משעממממממממממםםםםם

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
