movers
צילום: יח"צ

עולם הפרסום עובר לשליטת הלקוח: כעת גם בתחום ההובלות

כתיבת המומחים |
נושאים בכתבה לקוחות פרסום

תחום הפרסום עבר אבולוציה משמעותית בשני העשורים האחרונים. מפרסום כללי, המותאם למכנה משותף של מרבית הלקוחות, עובר המפרסם למודל מבוסס לקוח – עד לרמת המיקרו. אם בעבר חברות פרסמו שרות כללי, היום השרות הוא מקומי ומותאם אישית לאופי הלקוח ולסוג השרות שהוא צורך.

 

אתר חדש מצא מענה למצוקה אמיתית בתחום הפרסום של חברות הובלה. פרסום כללי לכל האזורים כבר אינו עובד, ולעתים קמפיינים הכוללים התמקדות במעברים של דירות או בתים גדולים, מוצר בודד או משרד – מגיעים לקהל יעד בלתי ממוקד והולכים לאיבוד.

 

פרסום ממוקד מבוסס לקוח

 

אתר חדש נותן מענה לצורכי הפרסום הממוקד של חברות ההובלה השונות בצורת פניה אישית לכל לקוח הדורש הובלה. הפרסום מתבצע בהתאם לפרמטרים כמו נקודת המוצא והיעד, כמות החפצים ומועד ההובלה. האתר מאפשר בניית מכרז אישי בין החברות, כאשר הלקוח מוצא באמצעותו את מבוקשו במהירות. כך כל לקוח מקושר למספר מובילים מומלצים באתר GetMoving וחברות ההובלה זוכות לפרסום ממוקד בנקודת הזמן הקריטית שבה הלקוחות זקוקים להובלה.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

מובילים מקצועיים בלבד

 

יתרון נוסף בפלטפורמה הייחודית שפיתחו יזמי "גט מובינג" הוא היכולת לקשר בין לקוחות המעוניינים בשירות איכותי לבין נותני שירותים מקצועיים בלבד בתחום ההובלה, המעסיקים מובילים בצורה חוקית וכוללים את כל הביטוחים הנדרשים הן לשלום העובד והן לשלום הריהוט המועבר. עוד יתרון שממנו נהנים הלקוחות המזמינים הובלה הוא מחיר מוסכם מראש, שאינו משתנה ביום ההובלה. כך, הן נותן השירות והן הלקוחות העוברים דירה מתאמים ציפיות, כאשר האתר, כצד שלישי, מתווך ומתעד את מהות ההובלה.

 

מי עומד מאחורי האתר?

 

האתר הוא פרי עבודה משותפת של שלושה שותפים – מגל מולנר, לירן פלד ושרון דודיאן, שלושה תושבי רמת גן שהחליטו לשנות את פני עולם ההובלות, להפוך אותו לשקוף ולאמין יותר ולפנות את הזמן של המשפחות העוברות דירה לאריזה ולתכנון החיים החדשים בבית שאליו הם עוברים.

 

ומי משלם?

 

השירות המיוחד ניתן ללקוחות האתר ללא תשלום, כאשר חברות ההובלה משלמות בעבור המנוי החודשי לשירות. למעשה, שירות זה דומה לשאר אתרי השוואת המחירים, שבהם הלקוחות יכולים להיחשף גם לנותני שירותים שלא הכירו באופן אישי מחברים ולהשוות בצורה ברורה בין השירותים השונים המוצעים להם מכל חברה.

 

לסיכום, כפי שציינו לעיל, עולם הפרסום משתנה והופך להיות ממוקד לקוח, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות לפילוח מדויק של קהל הלקוחות הפוטנציאלי ולפרסום ממוקד שרות בנקודת הזמן שבה הלקוח צורך אותו. כעת, דמיינו כי היה ניתן להשתמש גם בשירותים משלימים נוספים להובלה, כמו ניקיון ואריזה. יוצרי האתר חשבו גם על כך, וכעת ניתן להשוות מחירי שירותים נוספים מעבר להובלה עצמה. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
המהדורה המרכזית חדשות 13. קרדיט: אתר רשתהמהדורה המרכזית חדשות 13. קרדיט: אתר רשת
רייטינג

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג

כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג. 

מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים. 

פריים טיים

תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

רצועות חדשות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5% רייטינג ו-29 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.

עמית סגל (X, מסך ערוץ 12)עמית סגל (X, מסך ערוץ 12)

עמית סגל עובר ל-"ישראל היום" ועוזב את "ידיעות אחרונות"

הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, הודיע לאחרונה על עזיבתו את עיתון "ידיעות אחרונות" לטובת כתיבת טור קבוע ב"ישראל היום"; האם זה יהפוך אותו לאיש התקשורת העשיר בישראל? 

רן קידר |

"שמח לבשר לכם שהחל בתחילת אוגוסט אתחיל לכתוב את הטור הפוליטי ב״סוף השבוע החדש״ של העיתון ״ישראל היום״. בשנה הבאה יתקיימו בחירות בישראל, ובכללי אף פעם לא משעמם, אז זה עיתוי טוב", כך עדכן הבוקר עמית סגל את עוקביו. המעבר של סגל מסקרן, ומגיע לאחר ספקולציות רבות שהועלו לגבי עזיבה שלו את חדשות 12 והצטרפות לעכשיו 14. 

ננסה להבין קצת האם המהלך ישנה את שכר החודשי של סגל. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות לאחרונה דיברו על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה. אין נתונים רשמיים על שכרו המדויק בחדשות 12, אך לפי הערכות שונות, שכרו החודשי הוא כ-150,000 שקל, וכ-2 מיליון שקל בשנה. בנוסף, כתב סגל ספר מצליח, "סיפורה של הפוליטיקה הישראלית", שיצא לאור באוגוסט 2021 בהוצאה עצמית. הספר זכה להצלחה מסחרית מרשימה, עם מכירת כ-10,000 עותקים בתוך 48 השעות הראשונות להשקתו, כך שגם ספרו מהווה עבורו ערוץ הכנסה. 

וכמובן, בנוסף לטלוויזיה ולספר, סגל מציע לציבור סדרת הרצאות, ובמידה ותזמינו אותו להרצאה, התשלום יהיה בגובה של עשרות אלפי שקלים. כל זה, אינו כולל את הכנסותיו מכתיבת הטור, שכאמור, שינה את משכנו ועזב את "ידיעות אחרונות" לטובת "ישראל היום", וניתן להעריך ששכרו רק השתפר בעקבות המעבר. 

סגל הוא דמות שמעוררת מחלוקת וסערה בקרב גורמים שונים וכך היה מעורב במספר תביעות דיבה, בין היתר זכה בפיצוי של 120 אלף שקל מעומר נחמני על פרסומים פוגעניים ברשת. הוא עצמו נתבע על ידי הדס קליין בעקבות טור ב"ידיעות אחרונות", ובשנת 2015 זכה בתביעה שהגיש נגדו אורן חזן בעקבות תחקיר על מעשיו בבולגריה. לאחרונה גם הגיש תביעה נגד פאולה רוזנברג בגין טענות שפרסמה נגדו.

סגל (בן 43) החל את דרכו העיתונאית בשנת 1998 במקומון הירושלמי "כל העיר", ובהמשך עבר לשמש ככתב בתחנת גלי צה"ל. בשנת 2006 הצטרף לחברת החדשות של ערוץ 2 (כיום חדשות 12). הוא מחזיק בתואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים ובתואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטי קולג' לונדון.