מועדון לילה
צילום: יח"צ
רייטינג

'מועדון לילה' ממשיכה להיחלש; נתון שפל לחדשות 'כאן'

הפאנל של ארז טל ירדה ב-5 נק' רייטינג בשבועיים מאז פרק ההשקה, וקיבל 21%. סדרת הדוקו 'החיפוש' של ענת גורן הושקה עם יותר מ-10%. ומה קורה בגזרת החדשות?
אלכסנדר כץ | (1)

מועדון לילה (קשת, ערוץ 2) קיבלה אמש (יום א') 21% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על נתון הנמוך בכמעט 2 נקודות מהפרק שבוע שעבר (ל"ג בעומר), וב-5 נקודות מפרק ההשקה לפני שבועיים.

 

מנגד הושקה החיפוש (ערוץ 10) של ענת גורן, וקיבלה 10.2%, ואילו החלק השני בתחקיר השקת התכנית זמן אמת (כאן 11) עם השחיתות בצמרת, הניב 2.3%, כאשר החלק הראשון בערב השקת התאגיד, ניפק 3.8%.

 

'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 11.7%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) ו'הצינור' (ערוץ 10) הניבו 7.9% כל אחת, ו'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 5.8%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) הניבה 8.9%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 10.3%. מנגד קיבלה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 7.1%, ו'7 אקטואלי' (כאן 11) עם 2.4%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' מתחזקת במקצת לאחר מספר ימים קשים מאד, אבל עדיין עם נתון פושר של 17.3%. מאידך 'חדשות 10' עם 10.7% נאים. 'חדשות הערב' (כאן 11) עם הרייטינג הנמוך ביותר שלה מאז השקתה - 3.1%. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ועדיין התכנית המצחיקה הזו הנה ללא מתחרים. תמשיכו כך (ל"ת)
    רגע רגע 22/05/2017 15:42
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.