זמיר דחב"ש יטפל במשבר התקשורתי של חיפה כימיקלים
זמיר דחב"ש ישמש כיועץ של חיפה כימיקלים במשבר התקשורתי של מכל האמוניה במפרץ חיפה - כך נודע לאייס. הבחירה בדחב"ש הגיעה לאחר סדרת פגישות שקיימו בשבוע האחרון בעלי חיפה כימיקלים ג'ולס טראמפ והמנכ"ל נדב שחר.
דחב"ש, מבעלי משרד שלום תל אביב, יפעל במקביל למשרד היח"צ PR360 בבעלותם של חיליק גולדשטיין ואבירם כהן, שעובד עם המפעל בעשור האחרון, וטיפל גם בהתנהלות המשפטית בכל הנוגע להוצאת מכל האמוניה מאזור המפרץ.
דחב"ש נבחר לאחר שגם נבדקו האם הוא נמצא בניגוד עניינים בטיפול בלקוח החדש, כגון עבודה עם לקוחות אחרים. לפחות במקרה אחד נפסל יועץ תקשורת עמו נפגשו, בעילה זו.
לפני כשבועיים קיבל בית המשפט לעניינים מקומיים בחיפה את דרישתה של עיריית חיפה לרוקן את מכל האמוניה של חיפה כימיקלים המוצב במפרץ חיפה, ומהווה סכנה ביטחונית ובריאותית לכל תושבי האזור. ההחלטה התקבלה לאחר חשיפת דוח של ועדה מיוחדת של העירייה שהוקמה לצורך המאבק המשפטי שהיא ניהלה נגד המפעל. גם המשרד להגנת הסביבה הודיע למפעל כי לא יאשר לו את השימוש במכל מ-1 במארס.
מהלכים הלו הם חלק ממאבק של שנים שמנהלת העירייה והתושבים במפעל חיפה כימיקלים בדרישה לסלק את המפגע מהמפרץ. בשבוע האחרון עלה המאבק שלב עם הפגנת אלפים נגד המפעל והשבתת הלימודים ל-4 שעות אתמול בכל חטיבות הביניים והתיכונים באזור חיפה.
בכל מקרה הערכה היא כי הפרשה תסתיים בהוצאת המכל בהסדר עם חיפה כימיקלים. ואולם מבחינה תקשורתית מצבו של המפעל גרוע. כבר אתמול אמר יועץ תקשורת בכיר כי מדובר במהלך מאוחר מדי של חיפה כימיקלים, אחרי החלטות שיפוטיות וכשדעת הקהל כבר לגמרי נגדם. "מדובר במשבר מת", אמר אותו יועץ בשיחה עם אייס, "לא משנה מה יעשו בחברה, זה לא יעזור להם. מדובר היה בהתנהלות שחצנית של החברה שחשבה שתוכל לתמרן את המדינה, אבל בסופו של דבר הפסידה וצריכה לקבל את רוע הגזירה מבחינתה".
זמיר דחב"ש סירב להגיב.
- 3.בא בבום 03/03/2017 08:55הגב לתגובה זולדין !
- 2.אורן 02/03/2017 10:56הגב לתגובה זואיש עלוב
- 1.מקווה שהוא יהיה שם בזמן הפיצוץ כדי להסביר ולדברר וללרלר את עמדתו המלומדה (ל"ת)פחחחחחחחחחח 28/02/2017 17:54הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
