דודי חברון, גבי זלצמן ויוסי צרפתי
צילום: אילן בשור; יח"צ
פרסום ראשון

שת"פ בדיגיטל: חברון זלצמן רוכש מניות ב-twentythree

2 הגופים עבדו בעבר יחד על מספר מהלכים וכעת משדרגים את היחסים לשותפות. בסוכנות twentythree מועסקים  13 עובדים ובחברון זלצמן - 15 איש
משה בנימין | (6)

משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלותם של דודי חברון וגבי זלצמן נכנס לשותפות עם משרד הדיגיטל twentythree בבעלות יוסי צרפתי - כך נודע לאייס. משרד הפרסום רכש חלק ממניות סוכנות הדיגיטל שתחל לשמש מעתה כזרוע הדיגיטל שלו, לכל הפעילויות בגזרה זו.

חברון זלצמן ו-twentythree עבדו בעבר יחד על מספר מהלכים וכעת הם מעלים את היחסים לשלב הבא בצורה של שותפות. העסקה בין הצדדים נחתמה לפני כחודש וניצנים ראשונים של העבודה המשותפת כבר יצאו לפועל בעבודה על הקמפיין החדש של רשת התכשיטים Royalty

נכון לעכשיו המשרדים אינם חולקים שטח עבודה משותף ולא יושבים פיזית יחד, אם כי הם פועלים בסמיכות גיאוגרפית וייתכן שבעתיד אף יחברו למשרדים משותפים. ב-twentythree מועסקים כ-13 עובדים ובחברון זלצמן מועסקים כ-15 עובדים. על פניו נראה כי שיתוף הפעולה יוכל לעבוד בדרך דו סטרית כאשר לקוחות של twentythree יוכלו לקבל שירותי פרסום באופליין מחברון זלצמן. 

לשני המשרדים יש היסטוריית שותפויות משלהם. חברון זלצמן צירפו אליהם לפני מספר שנים את איש הקריאייטיב אסי שביט ולאחר כ-4 שנים נפרדו דרכיהם ואסי שביט פנה לדרך עצמאית עם משרדו "שביט וזהו". twentythree פעלו בשיתוף פעולה עם סוכנות המיתוג OPEN, אך גם רומן זה הסתיים לאחר כ-3.5 שנים. 

בין הלקוחות הבולטים בחברון זלצמן נמנים 'רויאלטי', 'זכותי', 'סולגאר', 'פעמית', 'אפריקה ישראל', 'ליסקאר'', יקב 'רקנאטי' בו זכו לאחרונה ועוד. twentythree מטפלת בין השאר ב'פרטנר', רשת מרפאות 'פרופורציה' ועוד.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    באמת שאובייקטיבי 18/09/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    רמה נמוכה של הבנה ומקצועיות. במיוחד 23
  • שי 19/09/2016 15:42
    הגב לתגובה זו
    חייב לפרגן למהלך שלהם לרויאלטי עם ריטה ואם זה מה שהם יודעים לעשות אז סחתיין עליהם
  • 2.
    23 מבינים בדיגיטל כמו שג'ורדן מבין בכדורגל...בהצלחה :-) (ל"ת)
    נו מה? 15/09/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
  • קופי 18/09/2016 19:32
    הגב לתגובה זו
    עדיף איחוד מסירה כמו משרד גדול שנוהל גרוע וניסגר
  • 1.
    מה עם ארז?? (ל"ת)
    תרצח גרונות 15/09/2016 14:08
    הגב לתגובה זו
  • ינקל 10/10/2016 00:50
    הגב לתגובה זו
    אין כמו 23 חברה מצויינת... בהצלחה עם הזיווג החדש...
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.