טקס האפי 2016
צילום: אייס

אפי 2016: ראובני כובש את הפלטינום - מקאן בגראנד ואדלר עם מספר הפרסים הרב ביותר

הגראנד למקאן, הפלטינום לבאומן והכי הרבה לאדלר בסיכום הכללי. בשונה מהשנה שעברה ניתן לומר שחלוקת הפרסים היתה שוויונית יותר. בחוד החנית של השנה עמדו 3 משרדים: ראובני פרידן, מקאן ואדלר חומסקי
משה בנימין | (8)

טקס הגמר של תחרות האפי 2016 נערך הערב (יום ג') במעמד בכירי ענף הפרסום והמפרסמים שהתקבצו באולם האירועים "7". ערב התחרות, 49 מהלכים התמודדו על הפרסים ב-18 קטגוריות שונות. גם השנה, חלוקת הפרסים לא היתה שוויונית במיוחד, עם נוכחות דלילה למדי של המשרדים הקטנים-בינוניים, אך עם זאת בחוד החנית ניצבו 3 משרדים: ראובני פרידן, מקאן ואדלר חומסקי.

בשונה מתכנית הטקס ששמרה את הטוב לסוף עם ההכרזה על הזכיות בגרנד ובפלטינום - נתחיל דווקא עם הזכיות הגדולות: בקטגוריית הפלטינום נרשמה לראשונה הפתעה השנה עם שני משרדים שזכו במקום הראשון: באומן וראובני פרידן, שגם כיכב בקטגורייה זו, הנחשבת לחשובה ומשמעותית שכן היא בוחנת מהלכי שיווק-פרסום לאורך זמן. ראובני פרידן גרף 2 פרסים: המקום הראשון (פסלון אפי שחור) עבור קרולינה למקה ופרס ארד עבור מהלך הילדים של קסטרו. באומן קיבל אף הוא את הכבוד המגיע לו עבור אחד מהלכים המוכרים של השנים האחרונות - מקום 1 בפלטינום עבור 'דניס' - מהלך ברנפלקס לתלמה. בפרס הכסף זכה משרד הפרסום יהושע TBWA עבור 'המחלבה החדשה של טרה - מילקו'. 

ראובני פרידן איז באק

לאחר הפסקה של מספר שנים ראובני פרידן חוזר להיות שחקן בולט בתחרות האפי. המשרד לא הסתפק בפלטינום והוסיף לעצמו זהב נוסף בקטגוריית שירותים נופש ופנאי עבור המלך ללאומית וכן בקטגוריית המגזרים עבור מהלך השקיפות ללאומית יחד עם משרד הפרסום המגזרי V.I.P. בנוסף זכה המשרד בכסף וארד בקטגוריית הפיננסים עבור AIG ומזרחי טפחות, בהתאמה. וזה לא נגמר שם - המשרד גרף גם פרס ארד בקטגוריית פעילות חברתית וציבורית - עמותות עבור המהלך לאחת מ-9. בסך הכל סיים המשרד את הערב עם 6 פרסים. 

ניב חורש מציג את השלל של ראובני פרידן

משרד הפרסום יהושע TBWA הוסיף לפרס הפלטינום שלו זכייה בזהב בקטגוריית המשקאות עבור מהלך 'מילקו' לטרה. באומן בר ריבנאי זכה בנוסף לפלטינום בפרסי ארד וכסף עבור סופר פארם למהלכי סכין הגילוח של לייף - 'הפנים החדשות שלי' ובניית החוויה הקמעונאית של רשת הפארם, בהתאמה. עוד זכה המשרד בפרס הכסף יחד עם סוכנות התוכן השיווקי C מקבוצת פובליסיס עבור מהלך 'שוקולד פרה' בקטגוריית חברות ומוצרים דיגיטליים. 

הדומיננטיות של מקאן באה לידי ביטוי בפרס הגראנד אפי עם זכייה על המהלך המוצלח של השנה - עבור השקת YOLO לתנובה. עם זאת מקאן נותר ללא זכייה בקטגוריית האפי פלטינום. המשרד בלט בקטגוריות נוספות וזכה ב-4 פרסי זהב: בקטגוריית חברות ומוצרים דיגיטליים עבור מהלך דומינו'ס, בקטגוריית מוצרי מזון עבור מהלך YOLO לתנובה, בקטגוריית פיננסים עבור המהלך לבנק לאומי - דיגיטל זה 'לאומי' ובקטגוריית מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית עבור מהלך IKEA באח הגדול - אותו אחד שגם העניק להם את האריה הראשון אי פעם למשרד בתחרות קאן ליונס. 

בנוסף קינח מקאן את הערב עם פרס ארד נוסף, עבור yes בקטגוריית חברות ומוצרים דיגיטליים. זאת, במקביל למקאן ואלי מקבוצת מקאן שזכה בפרס הארד בקטגוריית מוצרי מזון עבור מהלך 'תקציב קטן - הישגים גדולים' לביסלי אסם ומציין זכייה שנייה באפי, 3 שנים לאחר הקמתו. בסה"כ סיים המשרד את הערב עם 6 פרסים (ויחד עם מקאן ואלי - 7 פרסים). 

עוד תמונה שמחה לאוסף. מקאן תל אביב (צילום: נדב כהן יונתן)

אדלר חומסקי. זהב עם בית השנטי (צילום: נדב כהן יונתן)

אדלר חומסקי סיכם את הערב עם 3 זכיות בזהב: בקטגוריית ה-Media Innovation עבור מהלך בית השנטי, בקטגוריית פעילות חברתית וציבורית - עמותות, גם כן עבור בית השנטי (שהיה פיינליסט בקאן ליונס) ובקטגוריית קמעונאות יחד עם גיתם BBDO ופובליסיס ישראל עבור המותג הפרטי של שופרסל. בנוסף, כמו בכל אחת מהשנים האחרונות, אדלר מפגין את כוחו בפיזור נרחב על מגוון הקטגוריות של התחרות, נתון שמלמד על ה"עומק" של המשרד שגרף בנוסף 3 פרסי כסף ו-2 פרסי ארד ובסה"כ סיים עם 8 פרסים. 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

ולא רק משרדים גדולים היו שם: משרד הפרסום מנצ' רשם הישג מרשים עם זכייה נוספת בזהב, שנה שנייה ברציפות, עבור 'מהלך עם מוח, אבל גם עם ביצים' לעיתון הארץ בקטגוריית תקשורת ומדיה. פרסום זרמון חוזר לכותרות עם זכייה בזהב בקטגוריית רכב עבור המהלך ללובינסקי טרייד - 'מהפכה של יבואן'. אלדר שיווק נדל"ן, חברת הנדל"ן שהפכה לפנים מוכרות בתחרות האפי זכתה בזהב בקטגוריית הנדל"ן עבור מהלך 'פרוייקט יאפא'. 

זרמון. זהב עם לובינסקי טרייד (צילום: נדב כהן יונתן)

ה-Hooligans סיימו את הערב עם זכייה בכסף ובארד, שניהם בקטגוריית תקשורת ומדיה. הכסף עבור מהלך סלקום TV יחד עם גיתם BBDO והארד עבור מהלך eco99fm. משרד הפרסום LEAD לא יצא בידיים ריקות וזכה בכסף עבור המהלך לסוברו - סמל"ת בקטגוריית הרכב. ענבר מרחב G זכה בכסף עבור המהלך לנורופן בקטגוריית טואלטיקה ופארם ובנוסף גרף כסף עבור אותו המהלך בקטגוריית Media Innovation. 

בסיכום הערב: 15 משרדים הלכו הביתה עם פרס בצבע כלשהו, מפלאטינום ועד ארד. המשרדים חלקו ביניהם 37 זכיות שונות, מתוך 49 עבודות שהתמודדו על פרס כלשהו במעמד הגמר. מתוך 37 הזכיות - 20 הלכו לאדלר, מקאן וראובני פרידן. 

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אורלי 06/07/2016 08:36
    הגב לתגובה זו
    מי יכול להגיד בבקשה איזה מהלך היה ללובינסקי טרייד? כי שאלתי לא מעט ואף אחד לא זוכר!
  • אפי 06/07/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    הקמפיין עם אלי אילדיס שהשיק את התכנית התפעולית מימונית לובינסקי טרייד מושלם.
  • אורלי 07/07/2016 08:28
    אפילו אתם לא זוכרים מה היה המהלך רק מי היה הפרזנטור זה מה שהוא יודע לעשו! למחזר פרזנטורים אין באמת קריאיטיב!
  • 1.
    אפי 06/07/2016 08:04
    הגב לתגובה זו
    לכל מי שליכלך וטינף והיה לו מה להגיד על העבודה של ראובני, הוכיח המשרד הזה שהקריאייטיב מספר אחת בארץ נמצא שם. אלופים, תותחים, שוברי מוסכמות ופורצי דרך. אחד המשרדים המשפיעים בארץ. מגדלור של יצירתיות בים הבינוניות. עם אש בעיניים וברק בנשמה כבשו את האפי בלי בעיה.
  • ניב חורש 06/07/2016 21:03
    הגב לתגובה זו
    מלבין שיניים - נלבין מכוניות!? אימאלה!!!! שניצל עוף עם רימייק לשיר מזרחית עם ירוק זרחן מזעזע!! אדפטציה לקמפיין שברולט גלובלי בצורה הכי מזעזעת שיכולה להיות שכל הטוקבקים של הצרכנים אומרים לכם שזה לא אמין כמו אשכולית בצבע סגול!! אבל קסרטו אחלה אגב. איזה קריאיטיב ? איזה מוסכמה שבר ואיזה דרך פרץ? די תהיו אמיתיים. אחלה אפקטיביים. יופי. אבל רדו מעץ הקריאיטיב שמתרוקן מאנשי קריאיטיב שנסים מכם על נפשם.
  • אבל האפי זו תחרות של אסטרטגיה לא קריאיטיב (ל"ת)
    ספי 06/07/2016 13:57
    הגב לתגובה זו
  • חכים 06/07/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    תקציבאית מראובני שעובדת 16 שעות ביום?
  • יוסי 06/07/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    לא מבוססת ששמעתי בחיים. הקריאייטיב מס 1? נו באמת.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״