TV

הנציגה של ישראל ביורו: סיטימדיה משיקה קמפיין בינלאומי עם יובנטוס ו-24option

הקמפיין שצולם בפברואר, עולה השבוע לאוויר, על רקע טורניר היורו הקרוב וישודר בערוצי הטלוויזיה המובילים באירופה כשהוא מיועד לקהל הצופה במשחקי הכדורגל. הקריאייטיב הופקד בידי 'אסי והבל'
משה בנימין | (1)
קמפיין בינלאומי עבור חברת הפקה מקומית מישראל הוא סוג של הישג, במיוחד כשמדובר בחברת הפקה צעירה וחדשה יחסית ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בפרויקט משותף עם אחת מקבוצות הכדורגל המפורסמות בעולם - מועדון הפאר האיטלקי יובנטוס. הפרויקט המכובד הזה שעלה היום לאוויר נפל בחלקה של סוכנות הפרסום סיטימדיה בבעלותם של דניאל וינר וליאור ששון יחד עם הבמאי אביב מערבי, הצלם הראשי לאל אוטניק ואנשי הקריאייטיב אסי והבל. הקמפיין שצולם בפברואר, עולה השבוע לאוויר, על רקע טורניר היורו הקרוב וישודר בערוצי הטלוויזיה המובילים באירופה כשהוא מיועד לקהל הצופה במשחקי הכדורגל. בסיטימדיה שכבר חתומה על מספר פרוייקטים בשנתיים האחרונות בחו"ל, מציינים כי נדרשו 100 אנשי צוות ועשרות משאיות ציוד כדי לצלם את הפרסומת. על הסט בטורינו. וינר וששון לדברי דניאל וינר מבעלי סיטימדיה, "הרעיון בפרסומת היה להחזיר את הכדורגל לאן שהוא שייך: לרחוב, לאנשים, לתחושה של ביחד: קבוצה. בשנים האחרונות הכדורגל מתרחק מהאנשים, משכורות עתק, שחקנים סלב, כרטיסים במחירים לעשירים בלבד. רואים את זה גם בפרסומות. כדורגלנים גרים באחוזות, יוצאים עם דוגמניות, ונוסעים במכוניות יוקרה. הכל נוצץ, רחוק, מרוחק. אבל כדורגל הוא משחק אחר. אי אפשר להרחיק אותו מהמקום שאליו הוא שייך באמת: לרחוב, לילדים קטנים שמשחקים בסמטה עד שאמא קוראת להם לחזור הביתה, לשכונה, לעיר. כי יכולה להיות עיר בלי קבוצת כדורגל, אבל לא יכולה להיות קבוצת כדורגל בלי עיר אליה היא שייכת". וינר מספר כי הרעיון המקורי, המבוסס על המלצות של יודעי דבר, היה לצלם בבירת צפון איטליה - מילאנו. עם זאת, לאחר ביקור בעיר הגיע הצוות להחלטה שעל אף שהעיר אכן יכולה לשמש כתפאורה נהדרת לסרט, עדיין חסר בה משהו. "אחרי שלושה ימים בעיר בהם הלכנו ברחובות ודיברנו על הסרט הבנו שאנחנו לא יכולים ללכת נגד האמת של המשחק. סרט על יובנטוס, על טורינו, חייב להצטלם בעיר עצמה, במקום שבו הקבוצה קיימת. נכון, זה קולנוע, אתה יכול לצלם סמטת רחוב באיטליה שגם תיראה כמו ניו יורק, אבל כדורגל זה עדיין משחק של רגש, של גאווה מקומית, וזה מה שרצינו להעביר בסרט".  

Juvents - 24option from Citymedia on Vimeo.

התסריט לפרסומת שבה מככבים שחקני הקבוצה ברחובות העיר, מבוסס על הרעיון ש"כישרון בלבד לא מספיק, אתה צריך מסביבך קבוצה כדי שהוא יפרוץ, כדי להגיע לפסגות". השחקנים מצולמים ברחובות העיר, שם הם מקיימים מגע ישיר עם אנשי העיר, אוהדי הקבוצה, "בלי מרחק ובלי מחיצות". בסיטימדיה מציינים עוד כי |גם הכפילים של השחקנים, והניצבים, כולם מהעיר טורינו. הקריין בסרט האיטלקי נולד שם. וטורינו קשורה גם ליצירה המופלאה של ויואלדי, ארבע העונות, שמלווה את הסרט. כל זה הופך את הסרט למשהו אותנטי, גראנג'י, אמיתי, שמחזיר את הכדורגל למקומות אליהם הוא שייך, לרחוב, לאנשים, ולחשיבות של קבוצה. כי אחרי הכל, כישרון לבד, לא מספיק". קרדיטים: במאי: אביב מערבי צלם ראשי: לאל אוטניק קריאייטיב: אסי והבל אוף ליין: דדן עוזיאל און ליין: אלון סרנגה ואלון טיסון סאונד: ברוהאוס מיוזיק הפקת פוסט: נורית דאר מפיקת משרד: נטלי דוטן  

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    citymedia rules!! (ל"ת)
    אסף 09/06/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.