דני קושמרו אולפן שישי
צילום: צילום מסך: ערוץ 2
רייטינג

והרי החדשות: קושמרו מוביל ב-15 נקודות על מהדורת ערוץ 10, 'מבט' עם 6.2%

'חדשות 2' עם קושמרו קיבלה 25.6% מול 11.1% לתמר איש שלום ב'חדשות 10'. 'הישרדות' שומרת על נתון נאה ליום ראשון, 'לעוף על המיליון' מתחזקת
אלכסנדר כץ | (1)

לצד שידורי הפריים, החדשות מתמקדמות הפעם דווקא במהדורות החדשות של הערוצים השונים, והפער הגדול שפתחה חדשות 2 על פני חדשות 10. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המהדורה בהגשתו של דני קושמרו קיבלה 25.6%, כמעט 15 נקודות יותר מזו של ערוץ 10 בהגשתה של תמר איש שלום, שהניבה 11.1%. גם בגזרת מבט (ערוץ 1) עם יעקב אילון יש חדשות חיוביות - עם רייטינג של 6.2%. 

ונחזור לפריים-טיים. הישרדות (רשת, ערוץ 2) קיבלה 29.6%, בדומה ליום ראשון שעבר, אבל נמוך מיום שלישי - אז רשמה שיא של 33.5%. לעוף על המיליון (ערוץ 10) התחזקה ל-9.1%, ומשחק הכדורסל בין מכבי אשדוד להפועל ירושלים (ערוץ 1) הסתפק ב-2.6%. 'הפטריוטים' (ערוץ 20) קיבלה 1.2%, ואילו 'כלכלי בלילה' (ערוץ 20) עם 0.9%. 

'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 13.6%, בנות הזהב (ערוץ 10) קיבלה 7.4%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) ניפקה 6.8% , ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.9%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) הניבה 13.6%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 15.8%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-9.5%, ו'המוסף' (ערוץ 1) עם 3.9%. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    שרה 23/12/2015 10:38
    הגב לתגובה זו
    קשמרו הרבה יותר מעניין מתמר הוא לא מתחנח . כשהוא מגיש אני רואה את החדשות בערוץ 10 אחרת, אני עוברת לערוץ 11 לראות את יעקב אילון. הכי חבל לי על איילה חסון היא מצויינת אבל, הצוות שלה בערוץ 10 לא שווה כלום. איילה תעבירו את הצוות שהיה לך בערוץ 11 ויהיה תענוג לראות חדשות!!!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.