ממשיכה לצמוח: מספר מנויי yes גדל ברבעון האחרון ב-4,000 - ל-638 אלף בתי אב
הכנסות חברת הלוויין yes ברבעון השני של שנת 2015 הסתכמו בכ-439 מיליון שקל לעומת כ-428 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד, עליה של 2.7% שנבעה בעיקר מגידול במצבת המנויים. כך עולה מדוחות החברה שפורסמו הבוקר (יום ב').
הרווח התפעולי ברבעון השני של 2015 הסתכם בכ-70 מיליון שקל לעומת כ-67 מיליון שקל אשתקד, עליה של 5.3%. ה-EBITDA ברבעון השני של השנה הסתכם בכ-150 מיליון שקל לעומת כ-141 מיליון שקל בקבעון המקביל אשתקד - עלייה של 7%.
ההפסד הנקי ברבעון השני של 2015 הסתכם בכ-166 מיליון שקל לעומת 115 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד, גידול של 43.8% בהפסדי החברה ברבעון. נתון זה נבע מעלייה בהוצאות מימון בעיקר בשל שיעור עליית מדד גבוה יותר ברבעון הנוכחי לעומת הרבעון המקביל.
גם ברבעון זה רשמה yes גידול במספר המנויים שלה – ברבעון האחרון עלתה ב-4,000 מנויים והגיעה למצבת שיא של 638 אלף בתי אב.
רון אילון, מנכ"ל yes, מסר כי החברה ממשיכה זה הרבעון התשיעי ברציפות במגמת הצמיחה במספר המנויים, זאת למרות מצב השוק המשתנה והרגולציה המפלה. אנו שמחים לראות כי הלקוחות בוחרים שוב ושוב בחברה המספקת את חווית הצפייה הטובה ביותר בטלוויזיה, עם התוכן המוביל בעולם ושירות מצטיין, בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, וכך בקרוב יוכלו גם ליהנות מהממיר המתקדם ביותר בישראל ה-uattro , עם שירות ה-Prime-Time ואופציית ההקלטות המרובות, שמצטרפות לשאר השירותים פורצי הדרך של החברה".
- 2.הגולש 31/08/2015 12:56הגב לתגובה זובהתאם לצורת הכתיבה החדשה שלכם
- 1.יואב 31/08/2015 11:04הגב לתגובה זויכולים לכתוב שיש להם עוד 20,000 לקוחות לך תאמין
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
