מנצ' במנצ'ס: המשרד קיבל את תקציב יבואנית מורפי ריצ'רדס, רמינגטון ושארק
משרד הפרסום מנצ' בבעלותם של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר ממשיך בצמיחה העקבית שלו עם גיוס תקציבי פרסום חדשים לשורותיו. המשרד יחל לטפל בחברת שריג אלקטריק יבואנית המותגים מורפי ריצ'רדס, רמינגטון ושארק. תקציב הפרסום של שריג אלקטריק טופל עד לאחרונה בידי זרמון DDB.
במנצ' מציינים כי היקף תקציב הפרסום של שריג אלקטריק צפוי לעמוד על כ-9 מיליון שקלים במחירי מחירון. בנוסף למותג החשמל שריג אלקטריק, המשרד יחל לטפל גם במותג הצבעים המרייט מבית יעקבי שתקציבו צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים במחירי מחירון.
משרד הפרסום מנצ' ששמו מורכב משמות המשפחה של השותפים (מלינרסקי, נעים, צ'כנובר) הוקם לפני קצת יותר משנתיים. מלינרסקי הוא בוגר מקאן ושימש בעבר כסמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד לפני שפרש לחיי פרילאנס. נעים היה גם הוא במקאן בתקופתו של מלינרסקי ומאוחר יותר עבר לפובליסיס ישראל בו שימש כסמנכ"ל לקוחות. צ'כנובר, הבעלים של Q דיגיטל, השלים עבור נעים ומלינרסקי את הפאזל כשהביא לשולחן את נסיונו בתחום הדיגיטל.
לאחר שנתיים של עבודה, המשרד ממוקם כיום באזור העשירייה השלישית של ענף הפרסום (על פי דירוג יפעת). עם זאת, בשילוב תקציבי Q דיגיטל הגוף המאוחד כבר נמצא באזור העשירייה השנייה.
יניב מלינרסקי אמר לאייס: "אנחנו שמחים על כל לקוח חדש שמצטרף למנצ׳ בעיקר אם הוא מנצ׳ בעצמו. אנחנו שמחים לראות לקוחות שמגיעים אלינו ומוצאים בית מקצועי וחם, בלי אגו, ונהנים מנטו עבודה שיווקית וקריאטיבית".
- 7.מרגמות (ל"ת)ניצן 02/03/2015 16:55הגב לתגובה זו
- 6.לקוח פח !!משרד שלישי בשלוש שנים .. בהצלחה (ל"ת)01/03/2015 21:20הגב לתגובה זו
- 5.המשרד הצעיר היחיד שיצא ממנו משהו. (ל"ת)בנציון. 26/02/2015 14:17הגב לתגובה זו
- 4.מזל טוב (ל"ת)26/02/2015 13:39הגב לתגובה זו
- 3.תותחים (ל"ת)פדרבוש 26/02/2015 13:12הגב לתגובה זו
- 2.משהו טוב קורה בחברון, זלצמן שביט (ל"ת)כל הכבוד! 26/02/2015 13:08הגב לתגובה זו
- 1.איזה חתיכים (ל"ת)לולו 26/02/2015 12:59הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.