מנצ'. סער נעים, יניב מלינרסקי ודני צ'כנובר
צילום: יח"צ

מנצ' במנצ'ס: המשרד קיבל את תקציב יבואנית מורפי ריצ'רדס, רמינגטון ושארק

סער נעים, יניב מלינרסקי ודני צ'כנובר ממשיכים בצמיחה העקבית עם קבלת תקציב היבואנית שריג אלקטריק. בנוסף יחלו לטפל במותג המרייט של יעקבי
משה בנימין | (7)

משרד הפרסום מנצ' בבעלותם של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר ממשיך בצמיחה העקבית שלו עם גיוס תקציבי פרסום חדשים לשורותיו. המשרד יחל לטפל בחברת שריג אלקטריק יבואנית המותגים מורפי ריצ'רדס, רמינגטון ושארק. תקציב הפרסום של שריג אלקטריק טופל עד לאחרונה בידי זרמון DDB.

במנצ' מציינים כי היקף תקציב הפרסום של שריג אלקטריק צפוי לעמוד על כ-9 מיליון שקלים במחירי מחירון. בנוסף למותג החשמל שריג אלקטריק, המשרד יחל לטפל גם במותג הצבעים המרייט מבית יעקבי שתקציבו צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים במחירי מחירון. 

משרד הפרסום מנצ' ששמו מורכב משמות המשפחה של השותפים (מלינרסקי, נעים, צ'כנובר) הוקם לפני קצת יותר משנתיים. מלינרסקי הוא בוגר מקאן ושימש בעבר כסמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד לפני שפרש לחיי פרילאנס. נעים היה גם הוא במקאן בתקופתו של מלינרסקי ומאוחר יותר עבר לפובליסיס ישראל בו שימש כסמנכ"ל לקוחות. צ'כנובר, הבעלים של Q דיגיטל, השלים עבור נעים ומלינרסקי את הפאזל כשהביא לשולחן את נסיונו בתחום הדיגיטל. 

לאחר שנתיים של עבודה, המשרד ממוקם כיום באזור העשירייה השלישית של ענף הפרסום (על פי דירוג יפעת). עם זאת, בשילוב תקציבי Q דיגיטל הגוף המאוחד כבר נמצא באזור העשירייה השנייה. 

יניב מלינרסקי אמר לאייס: "אנחנו שמחים על כל לקוח חדש שמצטרף למנצ׳ בעיקר אם הוא מנצ׳ בעצמו. אנחנו שמחים לראות לקוחות שמגיעים אלינו ומוצאים בית מקצועי וחם, בלי אגו, ונהנים מנטו עבודה שיווקית וקריאטיבית".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    מרגמות (ל"ת)
    ניצן 02/03/2015 16:55
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    לקוח פח !!משרד שלישי בשלוש שנים .. בהצלחה (ל"ת)
    01/03/2015 21:20
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    המשרד הצעיר היחיד שיצא ממנו משהו. (ל"ת)
    בנציון. 26/02/2015 14:17
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מזל טוב (ל"ת)
    26/02/2015 13:39
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    תותחים (ל"ת)
    פדרבוש 26/02/2015 13:12
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    משהו טוב קורה בחברון, זלצמן שביט (ל"ת)
    כל הכבוד! 26/02/2015 13:08
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איזה חתיכים (ל"ת)
    לולו 26/02/2015 12:59
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.