התחנה הבאה: לאחר פוגל וראובני פרידן - פול פשקובסקי מצטרף לפובליסיס
פול פשקובסקי, מוותיקי תחום הקופי בענף המקומי הצטרף לאחרונה למחלקת הקריאייטיב של פובליסיס ישראל, בה ישמש כקופי בכיר - כך נודע לאייס.
פשקובסקי מצטרף למשרד הפרסום בניהולו של ארי מלמוד לאחר שבשנים האחרונות הספיק לשמש בתפקידי ניהול קריאייטיב ב'פוגל אוגילבי', 'ראובני פרידן' ו'שלמור אבנון עמיחי y&r ישראל'.
כזכור, עם כניסתו לתפקיד מנכ"ל המשרד החל מלמוד ברה-ארגון מבני ופרסונלי, במסגרתו העניק לבן סבר ואמיר הספרי את המושכות לניהול משותף של מחלקת הקריאייטיב. חצי שנה לאחר מכן, עזב סבר את המשרד והצטרף ל'גליקמן נטלר סמסונוב' שגם אותו הספיק לעזוב לטובת שדרוג משמעותי - מנהל קריאייטיב ראשי ושותף ב'ענבר מרחב G'. הספרי לעומתו, נשאר בפובליסיס והמשיך את מלאכת הרכבת מחלקת הקריאייטיב של המשרד שהצליח להתייצב בחודשים האחרונים, גייס מספר תקציבים שבראשם כללית ואף זכה להכרה בינלאומית
את שנותיו היפות בענף העביר פשקובסקי בשלמור אבנון עמיחי. כמו רבים מחבריו למשרד, הוא סיים בו את דרכו על רקע פרישת המייסדים, בריחת התקציבים ושידוד המערכות. לפשקובסקי ניסיון של כ-16 שנים כקופירייטר בכיר, זאת בנוסף ליוזמות הנוגעות לכתיבה ספרותית. במהלך הקריירה פשקובסקי היה שותף לקמפיינים בולטים כגון- ORANGE, ביטוח ישיר, נביעות, נסטי, טובורג, מיצובישי, אלדן, מרצדס, סטימצקי ועוד.
במקביל לגיוסו של פשקובסקי, פובליסיס צירפה לשורותיה שם נוסף שנחשב לאחד מבכירי וותיקי הענף - זאב רביד - אף הוא לשעבר בשלמור אבנון עמיחי. רביד (בעלה של עינת יוזנט רביד, מנכ"ל יהושע TBWA) ישמש כארט בכיר קבוע במשרד.
- 15.בהצלחה לשניכם! (ל"ת)אוה 09/12/2014 07:50הגב לתגובה זו
- 14.דנה 13/11/2014 00:47הגב לתגובה זואחד האנשים הנעימים בתעשייה, כל כך מוכשר! חבל שזאב המעייף והמזלזל הולך להרוס לכולם את התאבון ומצב הרוח שם.
- 13.בהצלחה איש מוכשר! (ל"ת)הלה 12/11/2014 14:12הגב לתגובה זו
- 12.אור 12/11/2014 10:56הגב לתגובה זותתחילו לפרגן, אחד המוכשרים בתחומו
- 11.יובל 11/11/2014 18:12הגב לתגובה זובהצלחה גבר!
- 10.פרסומאי 11/11/2014 18:01הגב לתגובה זויש מעט מאוד ארטים מנהלי קריאייטיב תותחים שמבינים פרסום בענף. את מה שהם שכחו רוב הענף לא למד בכלל... אנשים כמו זאב רביד,מוטי רובינשטיין, גיל גורן, ירון יצחקוב.
- 9.מי עושה להם שם דיגיטל? (ל"ת)דיגי - טל 11/11/2014 16:59הגב לתגובה זו
- 8.רז 11/11/2014 16:20הגב לתגובה זושנה וחצי בנוכחותך הספיקה לי כדי להבין מי אתה - מקצוען, איש קריאייטיב מופלא שמבין שיווק ולא רק מחפש גימיקים, איש אדיב, אנושי וכותב בחסד. מקווה שמצאת בית. מגיע לך. עכשיו אני רוצה לעבוד בפובליסיס :(
- 7.דוברוויצה 11/11/2014 15:23הגב לתגובה זואיזה איש מוכשר ושנון... זכיתם.
- 6.ערן 11/11/2014 15:19הגב לתגובה זו1. יש גבול עד כמה קיקיונית יכולה להיות כתבה. את מי מעניין כל קופירייטר שעובר משרד? 2. אם כבר, החלק המעניין (יחסית) בכתבה זה ההצטרפות של זאב רביד. כנראה שהגורם הלא נכון שלח את הודעת היח"צ... ועוד משהו קטן - בן סבר עזב את גליקמן "לטובת שידרוג משמעותי - מנהל קריאטיב ושותף בענבר מרחב". שידרוג? משמעותי?? שום מעבר לענבר מרחב לא יכול להיחשב לשדרוג. בטח שלא משמעותי...
- 5.ערן פ. 11/11/2014 15:08הגב לתגובה זובהצלחה חבר ותודה על מי שאתה.
- 4.ניר 11/11/2014 14:46הגב לתגובה זו...לגייס אנשים כאלו ותיקים ובעלי נסיון. חבל שהמשרדים ״מוחקים״ דור שלם, שמה שהוא יודע על פרסום, הצעירים עוד לא למדו שליש.
- 3.גדעון (ל"ת)המינוי המתבקש 11/11/2014 14:04הגב לתגובה זו
- 2.פומפיה 11/11/2014 13:08הגב לתגובה זואחד האנשים המוכשרים בענף. קופירייטר מצוין ומרגש, איש קונספט מעולה. נכס לכל משרד. עבדתי איתו בפוגל ומקווה שדרכינו ייפגשו שוב. מקווה בשבילך שסוף סוף מצאת בית.
- 1.אבי 11/11/2014 12:46הגב לתגובה זוהבחור עבר 5 משרדים בשנה ועוד מעז להוציא קומוניקט לאייס. אני במקומו הייתי מתחיל לעבוד סוף סוף ולא יוצא בהכרזות.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
