איך אתם (לא) מחכים לזה: מהלך קיצוצים ב-ONE - שלושה עובדים כבר פוטרו
גל הקיצוצים חוזר ל-ONE: לאייס נודע כי 3 עובדים פוטרו בימים האחרונים, ועל פי הערכות, צפויים לעזוב את האתר עובדים נוספים, במסגרת גל קיצוצים שעובר על אתר הספורט. בין המפוטרים - מנהלת בכירה, סוכנת מכירות וגרפיקאי.
באתר ONE ובערוץ הטלוויזיה שלו, מועסקים כ-120 עובדים, כ-30 בחברת התוכן הסלולרי מובייל1.
בתקופה האחרונה חלה ירידה בהכנסות בתחום הסלולאר, אפיק הכנסה רציני ב-ONE. בעקבות כך העבירה ההנהלה הנחייה לאגפי האתר, להציג תכנית לקיצוץ 10% בהוצאות. בחלק מהמחלקות מתבטא קיצוץ זה בהפחתת שעות עבודה ומשמרות, ובמחלק אחר - בפיטורי עובדים.
גורמים באתר חוששים כי פיטורי השלושה הוא רק תחילתו של גל פיטורים מאסיבי יותר באתר, שיגיע לשיאו בימים הקרובים. "יש הרבה דיבורים על כך באתר", אמר אחד מעובדי ONE, "אבל הכל מאד דיסקרטי, לא מספרים לנו שום דבר, ואנחנו ניזונים רק משבבי מידע".
בתוך כך, אתמול יצאה מהדורת החדשות של ערוץ הטלוויזיה של ONE, לפגרה של שבועיים. עובדי המהדורה קיבלו הודעה על כך שהמהדורה תחזור לפעילות ב-17 ביולי, אולם גורמים באתר לא שוללים את האפשרות כי המהדורה לא תחזור במתכונתה הנוכחית - מהדורה יומית ב-19:00, אלא כמהדורה שבועית, וזאת על מנת לחסוך בעלויות. גורם באתר: "לאף אחד לא ברור אם המהדורה תחזור ובאיזה מתכוננת".
כמו כן, הדר דראל, המפיקה של תכנית הספורט של אופירה אסייג ברדיו תל אביב, הודיעה על התפטרותה לאחר שנה בתפקיד. הערכות ב-ONE הן שההתפטרות לא קשורה לעזיבות הנוכחיות באתר. דראל סירבה להגיב.
- 9.איך אתם שמחים עם זה! 07/07/2012 10:20הגב לתגובה זואין שם בעצם כלום,ובקרוב הוא יחוסל.
- 8.חיים האדום 05/07/2012 09:01הגב לתגובה זושתדאג לו לעבודה כי הוא מובטל
- 7.אתר פרחי חסר עתיד (ל"ת)מתי 04/07/2012 23:39הגב לתגובה זו
- 6.הבעיה: לאופירה אין השכלה. זה פוגע באיכות האתר (ל"ת)גיא 03/07/2012 23:56הגב לתגובה זו
- 5.אופירה תחזרי לחפיפה במספרה (ל"ת)דני 03/07/2012 23:53הגב לתגובה זו
- 4.מומחה 03/07/2012 18:36הגב לתגובה זותמיד הוא יהיה המיץ של הזבל אופירה לא מסוגלת להפעיל את הראש ולהביא תותח שמבין בספורט ובטלוויזיה
- שמעתי רון עמיקם מתפנה (ל"ת)הממליץ 04/07/2012 00:09הגב לתגובה זו
- עורכים עולים כסף. זו בעיה. (ל"ת)אני 03/07/2012 20:03הגב לתגובה זו
- 3.שירלי 03/07/2012 17:12הגב לתגובה זואם יש לך מידע, אז תפנה לאייס ותספר להם. אנחנו בתעשייה בטח נתעניין
- 2.עובד טכני 03/07/2012 17:10הגב לתגובה זואם לא שמעתם לא רק אנשי תוכן מפוטרים, גם אנשים טכניים, והרבה מאלה. קיצוצים גורמים לאי חידוש חוזים עם חברות מקצועיות והכשרת עובדים בשכר נמוך, אתם לא שותקים כשזה קורה לחבריכם העיתונאים, האם אנשים טכניים בתעשייה לא שווים את האייטם?
- 1.אייל 03/07/2012 17:04הגב לתגובה זומסתבר שמישהו עוד דופק לנו מלמטה...
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
