TOP5

האמת מאחורי תעשיית האופנה; וחברת התעופה שתגרום לכם להתרגש מדיל

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום מסביב לעולם. עוד במדור: איך מנסים לחנך את האמריקאים לחסוך ומקדונלדס בקריצה לרוקי בלבואה
משה בנימין | (1)

מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: חברת התעופה SAS, אגודת חשבונאי אמריקה, LG, מקדונלדס וטויוטה.

COUPLE UP

הגיע הזמן לא רק לצבור נקודות אלא גם לממש אותם! קריספין פורטר במהלך חדשני עבור SAS (Scandinavian Airlines) שמאפשר ללקוחות החברה שצוברים מיילים לממש אותם עם בן/בת זוג בדרך ייחודית. התובנה של משרד הפרסום הייתה שרוב האנשים שצוברים מיילים הם אנשים מאוד עסוקים שזמנם מוגבל, קשה להם למצוא את הזמן לשבת יחד עם בן בת הזוג ולתכנן לעשות משהו כיפי יחד עם כל המיילים שנצברו. SAS החליטו שהגיע הזמן לעזור להם!

FEED TIME

על רקע המשבר הכלכלי העולמי האמריקאים מחליטים לפעול. AICPA האגודה של חשבונאי אמריקה יחד עם איגוד הפרסום האמריקאי יוצאים למהלך חשוב שמטרתו אחת, ללמד את הצרכן האמריקאי לחסוך! ולחסוך יכול להיות מאוד קשה כפי שניתן לראות...

SUCK

איך עושים קריאייטיב פשוט ואפקטיבי? כמו שאמר הפרסומאי האגדי לוק סאליבן (כותב הספר HEY MR WHIPPLE SQUIZE THIS) - "תמצא מה טוב במוצר שלך יותר מכל אחד אחר ותגזים!". LG החליטה לספר לנו כמה חזק השואב אבק שלה, כמה הוא ממש ממש חזק! תתכוננו, לא ראיתם כזה דבר לפחות מאז האבולוציה על פי DOVE...

FIGHT

מה רוקי היה אומר על זה? מקדונלדס משיקה שני טעמים חדשים בסרט חדש עם קריצה לסרטי רוקי. כל טעם הוא חזק ועוצמתי, מי ינצח? מהלך מעניין שלמעשה מציב את המוצרים של החברה כמתחרים של נתח הקיבה של הצופה, הצרכן כבר יחליט מי הוא מעדיף.

ANNOYING

המלצת השבוע של צוות הדיגיטאל שלנו, טויוטה יאריס באנגליה בפעילות ENGAGMENT מזמינים את חבריהם בפייסבוק לכתוב להם ב- 140 תווים אודות מה מעצבן אותם בחיים, ובתמורה הם יקבלו קליפ ראפ פרסונאלי מטויוטה שיעזור להם להתגבר על כך.

ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אדלריסט לשעבר 12/01/2012 21:30
    הגב לתגובה זו
    מתגעגע, חכה לטלפון מפתיע עוד כמה ימים!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.