TOP5

האמת מאחורי תעשיית האופנה; וחברת התעופה שתגרום לכם להתרגש מדיל

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום מסביב לעולם. עוד במדור: איך מנסים לחנך את האמריקאים לחסוך ומקדונלדס בקריצה לרוקי בלבואה
משה בנימין | (1)

מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: חברת התעופה SAS, אגודת חשבונאי אמריקה, LG, מקדונלדס וטויוטה.

COUPLE UP הגיע הזמן לא רק לצבור נקודות אלא גם לממש אותם! קריספין פורטר במהלך חדשני עבור SAS (Scandinavian Airlines) שמאפשר ללקוחות החברה שצוברים מיילים לממש אותם עם בן/בת זוג בדרך ייחודית. התובנה של משרד הפרסום הייתה שרוב האנשים שצוברים מיילים הם אנשים מאוד עסוקים שזמנם מוגבל, קשה להם למצוא את הזמן לשבת יחד עם בן בת הזוג ולתכנן לעשות משהו כיפי יחד עם כל המיילים שנצברו. SAS החליטו שהגיע הזמן לעזור להם!

FEED TIME על רקע המשבר הכלכלי העולמי האמריקאים מחליטים לפעול. AICPA האגודה של חשבונאי אמריקה יחד עם איגוד הפרסום האמריקאי יוצאים למהלך חשוב שמטרתו אחת, ללמד את הצרכן האמריקאי לחסוך! ולחסוך יכול להיות מאוד קשה כפי שניתן לראות...

SUCK איך עושים קריאייטיב פשוט ואפקטיבי? כמו שאמר הפרסומאי האגדי לוק סאליבן (כותב הספר HEY MR WHIPPLE SQUIZE THIS) - "תמצא מה טוב במוצר שלך יותר מכל אחד אחר ותגזים!". LG החליטה לספר לנו כמה חזק השואב אבק שלה, כמה הוא ממש ממש חזק! תתכוננו, לא ראיתם כזה דבר לפחות מאז האבולוציה על פי DOVE...

FIGHT מה רוקי היה אומר על זה? מקדונלדס משיקה שני טעמים חדשים בסרט חדש עם קריצה לסרטי רוקי. כל טעם הוא חזק ועוצמתי, מי ינצח? מהלך מעניין שלמעשה מציב את המוצרים של החברה כמתחרים של נתח הקיבה של הצופה, הצרכן כבר יחליט מי הוא מעדיף.

ANNOYING המלצת השבוע של צוות הדיגיטאל שלנו, טויוטה יאריס באנגליה בפעילות ENGAGMENT מזמינים את חבריהם בפייסבוק לכתוב להם ב- 140 תווים אודות מה מעצבן אותם בחיים, ובתמורה הם יקבלו קליפ ראפ פרסונאלי מטויוטה שיעזור להם להתגבר על כך.

ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אדלריסט לשעבר 12/01/2012 21:30
    הגב לתגובה זו
    מתגעגע, חכה לטלפון מפתיע עוד כמה ימים!