ביום שאחרי: פיפר ג'פרי מעדכן מחיר יעד למניית מנקיינד - צפויה ליפול עוד 93%

האנליסט של ענקית ההשקעות פרסם מחיר יעד מעודכן ביום שאחרי ההודעה על סיום הסכם המסחור
 |  (18)
מתיו פפר, צילום: קובי קנטור
ביום שאחרי הדיווח של מנקיינד על סיום הסכם המסחור עם סנופי-אבנטיס והנפילות במניה, במחלקת המחקר של פיפר ג'פרי מפרסמים עדכון ולמעשה סוגרים את הסיפור על החברה. מחיר היעד נחתך מ-1.5 דולר ל-5 סנט בלבד. כלומר צפי להתרסקות של 93% ממחיר הסגירה של המניה אמש בוול סטריט (אחרי שכבר אתמול נפלה 48%). בתוך כך, האנליסט של פיפר ג'פרי מתקשה להבין כיצד החברה מתכוונת להימנע מפשיטת רגל. 
אתמול דיווחה מנקיינד על סיום הסכם המסחור עם החברה הצרפתית סנופי-אבנטיס לשיווק ופיתוח המוצר של מנקיינד (Afrezza, משאף אינהלציה) שהיה הדבר המרכזי בפעילות החברה. בהודעה נכתב כי מנקיינד תבחן כעת את האפשרויות שלה לגבי מוצר ה-Afrezza, אבל האנליסט של פיפר ג'פרי כותב היום כי לא הייתה לו האפשרות לשאול אתמול במהלך שיחת האנליסטים כיצד החברה מתכוונת להתימנע מפשיטת רגל. האנליסט מעריך שלמנקיינד במקרה הכי טוב יש מזומן לעוד שנה אחת.
בינתיים, מניית {מנקיינד} בבורסה בת"א צוללת כעת 36% במחזור של כמעט 3 מיליון שקלים, זאת לאחר שאתמול נחתכה המניה ב-28%.  
מי שחוטף בעוצמה מהסיפור העצוב הזה הוא מדד ת"א 90 +0.04% מדד ת"א 90 1,054.72 +0.04% מדד ת"א 90 בסיס:1,054.29 פתיחה:1,055.97 גבוה:1,057.24 נמוך:1,054.18 תמורה:118,305,513 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  שצולל כעת 2% בלחץ הנפילות של מנקיינד, מעבר למגמה השלילית כעת בחו"ל. 
תגובות לכתבה(18):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    פיפר ? זה לא המטוס ? Airplane מספונסר
    :-) 06/01/2016 21:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין אם זה איתות קניה
    סגור
  • 14.
    זה כנראה הסימן להתחיל לקנות..
    ינון 06/01/2016 18:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ונראה שזה בדיוק מה שקרה לקראת סיום המסחר היום.
    סגור
  • קנית אתמול?
    בןבן 07/01/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו יש לך פחות 33%. תקנה עוד בסוף היום ........
    סגור
  • 13.
    בונוס ביוגהסתיים הניסוי בהצלחה פרסום בקרוב מאוד מאוד (ל"ת)
    יעקב 06/01/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 12.
    תקנו את המדד של בלוסטאר שכולל רק חברות יישראליות
    משקיע חכם 06/01/2016 15:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני חושב שלבית ההשקעות אי.בי.אי יש קרן סל שעוקבת אחר המדד הזה...
    סגור
  • 11.
    פלטפורמה להמון תרופות
    אינטק פארמה 06/01/2016 15:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תוך שנה תשלש את עצמה
    סגור
  • 10.
    בינהרט לארוז... (ל"ת)
    בינהרט ה 0 06/01/2016 15:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • הוא את הבונוס שלו יקבל
    הבורסה לרעת המשקיעים 07/01/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבורסה רק הרוויחה מהעמלות והאגרות. מה אכפת להם מהמשקיעים?
    סגור
  • 9.
    לדעתי תרד 91.775 אחוז . (ל"ת)
    גפרי 2 06/01/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 8.
    תוצאות הרגולציה.הרשות צודקת המשקיעים אשמים? (ל"ת)
    אזרח 06/01/2016 15:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    למגיב 1
    יובל 06/01/2016 15:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למגיב 1 תמתין שהיא תרד ל 5 סנט ואז תמכור אותה
    סגור
  • 6.
    שיעברו לכיטוב פארמה ,אולי יחזירו את ההפסדים (ל"ת)
    מנקיינד 06/01/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    מקרה מנקיינד צריך להדליק נורה אדומה.מסתבר
    נקודה למחשבה 06/01/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שהבורסה חייבת לבצע בנוסף בדיקות נאותות, לפני שמכניסים חברות כאלה גדולות לבורסה.כי בנשקיעים הקטנים הפסידו הון.אלו שהשקיעו בתעודות הסל. פשוט הזוי איך שדבר כזה קורה.
    סגור
  • 4.
    צריך למצות את הדין עם מי שהביא אותה לבורסה
    משקיע אומלל במנקיס 06/01/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מה האינטרס שלנו כמשקיעים בבורסה - רווחים . אם מישהו לא עשה שיעורי בית והבעלים המתוחכמים של מנקייד הביאו אותה לבורסה בתל אביב זה היה בסיוע של איזה יועץ נוכל שתפר קופה אדירה על המשקיעים .תבדקו מי הרויח משורטים במניה ומי שחט אותנו ......
    סגור
  • 3.
    איפה הראשים שהכניסו לנו את הזבל הזה למדדים???
    שפוי 06/01/2016 14:08
    הגב לתגובה זו
    7 0
    תתביישו לכם, 6% ממדד הביו שגם ככה חווה שנה חרא, לגראנד פינאלי הכנסתם לשם גם את מנקיינד... פתחה רק בראשון בנובמבר ב 1450, כרגע 250 ועוד סופרים...
    סגור
  • 2.
    בורסה פח היה צפוי מנקייד שווה 0 (ל"ת)
    סוחר ותיק 06/01/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    קניתי לפני חודשיים. קובי חבר שלי המליץ