ויניסיוס האריך את חוזהו בריאל מדריד - מה יהיה שכרו?
כוכב ריאל מדריד, ויניסיוס ג'וניור, האריך אתמול (שלישי) את חוזהו בריאל מדריד עד קיץ 2027. חוזהו המקורי של הכוכב הברזילאי מסתיים בקיץ הקרוב וכעת הוא חתם לארבע שנים נוספות.
נשאר בספרד. ויניסיוס ג'וניור (צילום: טוויטר ריאל מדריד)
בספרד דווח כי הסיכום לגבי חוזהו החדש של ויניסיוס הגיע כבר לפני מספר חודשים אך המועדון ונציגיו של השחקן החליטו להמתין עם ההודעה הרשמית אחרי הטקס של "כדור הזהב" בו לא זכה הברזילאי הוא גם לא הגיע לשלישייה הסופית).
ויניסיוס, 23, הגיע לריאל מדריד ב-2018 וצפוי לסגור תשע שנים במועדון אם יישאר עד תום החוזה. הברזילאי צפוי להשתדרג משמעותית בשכרו כאשר עד כה הרוויח כ- 3 מיליון אירו לעונה וכעת ירוויח כ-10 מיליון ויהפוך לאחד המשתכרים הגבוהים בריאל מדריד.
- ריאל מדריד חילקה רכבי יוקרה: כמה שווים הרכבים של ויניסיוס ואמבפה?
- "מיליארד אירו": ויניסיוס קיבל הצעת עתק - ירוויח יותר מרונאלדו?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"שלום אוהדי מדריד, אני שמח מאוד לחדש את החוזה שלי. זה חלום עבורי", אמר ויניסיוס ג'וניור בסרטון שפורסם בחשבון המדיה החברתית של ריאל מדריד. "אני מקווה שאוכל להמשיך כאן עוד הרבה שנים, להבקיע הרבה שערים ולזכות בהרבה תארים. תודה רבה על האהבה".
על פי הדיווחים, החוזה החדש של ויניסיוס כולל סעיף שחרור של מיליארד יורו - מה שמעניק לריאל מדריד שליטה על עתידו של הברזילאי לאורך כל תקופת החוזה. סעיף השחרור הגבוה הוא חלק מהמדיניות של ריאל וצפוי להיכלל בחוזיהם של שחקנים נוספים כמו רודריגו, אדר מיליטאו, פדריקו ואלוורדה ואדוארדו קמאבינגה שנמצאים על סף סיכום הארכת החוזים שלהם.
מקור הכנסה נוסף שצפוי להגיע ממערכת היחסים עם חברת "נייקי". מערכת היחסים בין ויניסיוס ל"נייקי" ידעה עליות ומורדות כאשר הוא כבר חתם על הסכם עד 2030 אבל אז הצדדים החליטו להתיר את ההסכם והברזילאי קיבל הצעה מחברת "פומה", אבל לאחרונה ובעקבות ההסכם החדש של ריאל מדריד נעשו שיחות נוספות וסוכם כי ויניסיוס ימשיך לשחק עם "נייקי".
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
- ריאל מדריד: מהלך כלכלי היסטורי של מועדון הפאר הספרדי
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On...
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
