מעל 100 מיליון יורו: פריז סן ז'רמן תשלם סכום עתק על מחליף למסי
קיץ סוער במיוחד מצפה לפריז סן ז'רמן, שצפויה להיפרד בקיץ הקרוב מלא מעט כוכבים וביניהם סרחיו ראמוס, מרקו וראטי, ניימאר וליאו מסי. למרות העזיבה הגדולה, הבעלים של המועדון הפריזאי, נאסר אל חלאיפי, מעוניין גם לבצע רכש משמעותי שיעזור למועדון שלו להישאר ברמות הגבוהות. ברשימה נמצאים בין השאר החלוץ של נאפולי ויקטור אוסימהן, חלוץ טוטנהאם הארי קיין וכעת גם הקשר של מנצ'סטר סיטי, ברנרדו סילבה.
בצרפת פורסם היום כי סילבה עבר לראש רשימת הרכש בקיץ הקרוב. המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן, לואיס קמפוס, רואה בסילבה תחליף הולם לעזיבתו של מסי. סילבה נחשב לשחקן משמעותי בסגל של פפ גוארדיולה וצפוי להוביל את המועדון שלו לזכייה בשלושה תארים - אליפות אנגליה, גביע אנגליה וליגת האלופות.
יגיע לפריז? סילבה (צילום: טוויטר מנצ'סטר סיטי)
למעשה, היה זה היה קמפוס שהביא את סילבה בעבר למונאקו ושם הקשר שיתף פעולה עם קיליאן אמבפה. כעת, הצמד הזה עשוי להיפגש בפריז. כבר לפני שנה ניסתה פריז לצרף את סילבה על חשבונו של ניימאר ואף הציעה 80 מיליון אירו, אבל בסיטי סירבו בתוקף וכעת בפריז עשויים להציע סכום של מעל 100 מיליון אירו.
- נחשף: אלה סעיפי היציאה של כוכבי סיטי ולייפציג
- עושים סדר: אלה השחקנים שסירבו לכסף הגדול של ערב הסעודית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גם ברצלונה רוצה לצרף את סילבה בקיץ הקרוב אך הבעיות הכלכליות של הקבוצה הספרדית יביאו לכך שפריז תהיה יותר קרובה להביא אותו במידה וסיטי תשחרר אותו.
סילבה, 28, גדל בבנפיקה ובאמצע שנת 2014 עבר למונקו הצרפתית. לאחר חצי עונת השאלה נמכר הקשר הפורטוגלי לצרפת תמורת 15.75 מיליון אירו. סילבה שיחק במשך שלוש עונות שם שותף ב-101 משחקים וכבש 24 שערים. ב-2017 הוא נמכר לפריז סן ז'רמן תמורת 50 מיליון אירו. הקשר חתם על חוזה לשמונה שנים שמסתיים בקיץ 2025.
סילבה שותף ב-172 משחקים וכבש 31 משחקים. שכרו של סילבה עומד על 9.5 מיליון דולר לעונה ועשוי להשתדרג משמעותית עם הגעתו לעיר האורות. סילבה נחשב לשחקן משמעותי של נבחרת פורטוגל, בה שותף ב-70 משחקים וכבש 8 שערים.
- 1.אבנר 17/05/2023 11:52הגב לתגובה זושחקן טוב, בטח לא שווה 100 מיליון. שוויו בשוק נמוך ב-25% .
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
