סעיף יציאה מטורף של מיליארד יורו: ריאל לא מוותרת על ויניסיוס
לקראת הסופר קלאסיקו הערב: הכוכב הברזילאי ינסה לזכות בניצחון יוקרתי על ברצלונה וקבוצתו תעשה הכל כדי להשאירו. הבעיה: הקטארים של פריז סן ז'רמן מוכנים לשים 125 מיליון יורו ולהחתימו כמחליפו של ניימאר. מה יקרה בקיץ?
הסופר קלאסיקו של ספרד ישוחק הערב - ברצלונה תארח את ריאל מדריד כאשר המארחת נמצאת ביתרון של 9 נקודות ממנה וכל תוצאה פרט להפסד של בארסה יסיים כנראה את מאבק האליפות. במדריד ינסו בכל זאת להשיג גם ניצחון יוקרתי העונה - הם נהנים מהעפלה לרבע גמר ליגת האלופות לאחר ניצחון גדול על ליברפול.
בדומה למשחקים רבים העונה ריאל מקווה לעוד משחק גדול של הכישרון הצעיר, ויניסיוס ג'וניור. הטאלנט בן ה-22 הגיע לפני 4 שנים למדריד תמורת 46 מיליון יורו מפלנמגו, כשהוא בן 18 בלבד. מעונה לעונה הוא רושם שיפור במספרים והפך לשחקן משמעותי בהרכב ובנבחרת ברזיל.
העונה, ויניסיוס בכושר נהדר. ב-40 הופעות בכל המסגרת כבש 19 שערים ובישל עוד 10 שערים. החוזה שלו מסתיים בקיץ הבא ולא מעט קבוצות בכירות מוכנות להציע סכומי עתק. בין השאר מדובר בפריז סן ז'רמן. הבעלים הקטארים של המועדון אף טענו כי יהיו מוכנים להציע מעל 125 מיליון יורו ולהנחית את הברזילאי במקומו של ניימאר, שצפוי לעזוב. גם מנצ'סטר יונייטד תרצה לרשום עוד מעבר אדיר ממדריד, כפי שעשו עם הבלם רפאל וראן והקשר קרלוס קאסמירו. שכרו של ויניסיוס עומד על כ-34 מיליון יורו לעונה והדבר לא צפוי להוות מכשול במעבר.
- הפתעה: איזו קבוצה באירופה משתפת הכי הרבה צעירים ומה המצב בישראל?
- דני אולמו חזר לברצלונה ועשה מהפך - כמה הוא מרוויח?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הכוכב הגדול של הבלאנקוס. ויניסיוס
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
