ברוקנר נטע יער יטפל בתקציב הפרסום של הטכניון: יעמוד על כ-3 מיליון שקלים
משרד הפרסום ברוקנר נטע יער מצרף לשורותיו לקוח חדש. לאייס נודע כי המשרד זכה בתקציב הפרסום של 'הטכניון'. זאת עם סיומו של מכרז שהתנהל במהלך החודש האחרון ועליו התמודדו בשלב הגמר עוד 3 משרדים בנוסף לברוקנר נטע יער. התקציב עתיד לעמוד על כ-3 מיליון שקלים.
לאייס נודע כי בהתאם למגמה הרווחת בשנים האחרונות בקטגוריית מוסדות הלימודים גם הטכניון שם את הדגש במכרז הנוכחי על יכולות האינטראקטיב של המתמודדים. הבחירה בברוקנר משמשת עבורו כאסמכתא ליכולות האינטראקטיב של המשרד המפתיע של 2011 שלא מתהדר בנוצות אלו באופן כללי.
בשנת 2010 עמד תקציב הפרסום של הטכניון על כ-3.5 מיליון דולר במחירי מחירון. בפועל מדובר בכ-5.5 מיליון שקלים, כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום. בתקופה זו ליוו את הטכניון המשרדים בורודה קפלן, G-SPOT, B-WAY ו-HI-NET.
בתנאי הסף של המכרז דרשו בטכניון כי המשרד המתמודד יהיה בעל מחזור כספי שנתי של 20 מיליון שקלים לפחות, לא כולל מע"מ, בשנת 2010. עוד דרש הטכניון כי לרשות המשרד יהיה צוות המונה 15 עובדים ישירים לפחות, במישרות מלאות, כאשר עובדים המסווגים כ-FREE LANCER אינם עונים על הדרישה. תקופת ההתקשרות עם המשרד הינה ל-24 חודשים עם אופציה להארכה בשנה נוספת.
דוברות הטכניון אישרה לאייס את הפרטים.
- 7.דוד המלך 31/12/2011 12:58הגב לתגובה זועכשיו אפשר להכריז על הטכניון כמוסד בהתרסקות. מהר מאוד יבינו בטכניון שעשו טעות ענקית, נקווה שהנזק שהמוקיונים מהאינטראקטיב של ברוקנר יעשו יהיה בר תיקון.
- 6.משרד עלוב וקיקיוני ביכולות האינטראקטיב שלו (ל"ת)יוסף 31/12/2011 08:56הגב לתגובה זו
- 5.ניר 31/12/2011 08:23הגב לתגובה זומהר מאוד יגלו את חוסר המקצועיות של המשרד בכל התחומים, אבל הכי חמור זה יכולות האינטראקטיב העלובות שלהם. טעות, טעות, טעות.
- 4.משהו טוב קורה בחברון-זלצמן-שביט (ל"ת)אחד שמבין 29/12/2011 15:06הגב לתגובה זו
- מה קשור? (ל"ת)29/12/2011 21:20הגב לתגובה זו
- 3.שמסון, יא תותח! (ל"ת)29/12/2011 11:02הגב לתגובה זו
- 2.צ'מסי יא'תותח!!! אתה תפרת את זה?!?! (ל"ת)וואלה... 28/12/2011 20:22הגב לתגובה זו
- 1.משרד קטן ואיכותי - כן ירבו כאלה (ל"ת)כל הכבוד 28/12/2011 17:37הגב לתגובה זו