הקמפיין: הכללית שולחת את 'מוטי' הביתה בקמפיין הסברה. אסם בקמפיין חוצה חטיבות

Bizportal בכל שבוע, אוסף בשבילכם את הקמפיינים המעניינים, המפתיעים והמובילים של השבוע
מאיה זיסר |

מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר

בייגל בייגל בפעילות מהאגדות

חברת 'בייגל בייגל', מעלה את קמפיין 'אגדת הבייגל בייגל שלי'. הקמפיין אשר יושק באמצעות משרד הפרסום 'באומן, בר ריבנאי', יכלול סרט טלוויזיה חדש ופעילות רחבה באינטרנט בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון שקל.

קמפיין זה ממשיך את השפה התקשורתית המזוהה עם 'בייגל בייגל' ברוח אגדות הילדים ומזמין הפעם את הילדים לקחת חלק בעולם זה באופן פעיל, במטרה לחברם לעולם של כתיבה ויצירה ובכך ליצור עבורם ערך חינוכי.

לצורך כך, נבנה לפעילות אתר יעודי בו ילדים מוזמנים להיכנס ולכתוב סיפורי אגדות באמצעות עזרים והדרכה שינתנו באתר. האתר, שיעלה בתחילת נובמבר, יציע לילדים מגוון ויז'ואלים והתחלות של סיפורים מהם יוכלו ליצור אגדה משלהם.

במסגרת הפעילות חברה 'בייגל בייגל' עם רשת 'צומת ספרים', כאשר במהלך כל חודש הפעילות ניתן יהיה לרכוש בכל סניפי הרשת, ספרי אגדות בסכום של 20 שקל בהצגת אריזת 'בייגל בייגל'.

לדברי הילית שמיר, מנהלת שיווק, 'בייגל בייגל', "השנה החלטנו להשיק מהלך שייצור קשר ישיר עם קהל צרכנינו הצעיר ויעניק להם ערך חינוכי ויצירתי מעבר למוצרים עצמם. אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם רשת צומת ספרים, המאפשרת לנו להעמיק את הקשר והאהבה של ילדים לעולם האגדות ולהמשיך לחזק את בייגל בייגל לעולם זה."

אסם בקמפיין חוצה חטיבות

בשנה האחרונה הרבה מן החברות בעלות מוצרים רבים חברו אותם יחד לקמפיין אחד. בדומה להן יוצאת גם חברת אסם, אשר יוצאת קמפיין חוצה חטיבות.

החברה יוצאת עם קו זה לראשונה מזה 5 שנים, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל. הקמפיין יעלה באמצעות גיתם BBDO תחת הסיסמא 'אסם נותנת לך יותר'.

מטרת הקמפיין, לקדם מבצע ארצי אשר יציע מגוון הנחות של בין 20-30% על שלל מוצרי החברה האהובים ביניהם: במבה, ביסלי, אפרופו ודובונים, עוגות הבית השונות, מגוון מוצרי הקולינאריה הבסיסיים לבית כגון פסטות, פתיתים, רטבים, שקדי מרק, מנות חמות, מותגי הקפה השונים של נסטלה ועוד.

איילת ליפשיץ, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי באסם, מסרה כי "המבצע יאפשר לקהל הרחב לפתוח את החורף עם המוצרים האהובים עליו וליהנות מהנחות משמעותיות".

הכללית שולחים את 'מוטי' הביתה בקמפיין הסברה

קופ"ח 'שירותי בריאות כללית', יוצאת בקמפיין הסברה לקראת החורף, תחת המסר המרכזי: 'אם חולים נשארים בבית'. בסרטון הפרסומת מופיע 'הילד של הכללית', חמודי, בגן ילדים עם חברו מוטי המצונן. במקאן יצרו שוב מחזמר, והפעם הילדים מסבירים למוטי שעליו ללכת הביתה, באמצעות שיר 'יאללה לך הביתה מוטי, אתה מצונן', שהוא טייק אוף על השיר של קובי אוז 'יאללה לך הביתה מוטי'.

בכללית מסבירים כי "ההתעניינות סביב מגפת שפעת החזירים והשפעת העונתית הולכת וגוברת ואנו כארגון בריאות, רואים חובה להרגיע את הציבור ואת לקוחותינו ולתת להם מידע שיכול לסייע להם במניעת הידבקות". עוד מציינים בכללית כי "המסר של הקמפיין מדגיש את החשיבות לאיתור המחלה בזמן ולהישארות בבית אם חולים, על מנת להימנע מהדבקה וממגפה, שכן המחלה מדבקת מאוד ב-24 השעות הראשונות".

הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום 'מקאן אריקסון', בטלוויזיה המסחרית, ברדיו הארצי והאזורי, ובאתרים המובילים לתקופה של כשבועיים ובהיקף כספי של כ-2 מיליון שקל.

חברת Cal ממשיכה בקמפיין 'המתחזה'

חברת Cal יוצאת בשבוע הבא עם קמפיין לקראת חג החנוכה בעלות של 2.5 מיליון שקל. הקמפיין, 'מותק של מתחזה', צולם עם הפרזנטור של Cal, שי אביבי, השחקן דני שטג וכל כוכבי 'מותק של פסטיבל 2', ביניהם: יובל המבולבל, רינת גבאי, טוביה צפיר, מיכל צפיר, אורנה דץ, אסף אשתר, מקס אולארצ'יק וצוות א-ב-ג-ד.

קמפיין זה ממשיך את סדרת הקמפיינים העוסקת בהטבות צרכניות ש- Cal מעניקה ללקוחותיה בהן מתחזה דני שטג ללקוח של Cal כדי ליהנות מהמבצעים שהחברה מציעה. שי אביבי, המזוהה זה שלוש שנים עם המהלכים האסטרטגיים ש- Cal מובילה, חושף בכל פעם את ההתחזות שלו ומסיים במשפט: 'יותר פשוט להיות לקוח של Cal'.

הקמפיין יעלה בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום 'גלר-נסיס' ובאינטרנט באמצעות חברת האינטראקטיב 'גורני'.

זיתא בקמפיין אנימציה אותו מוביל בקולו השחקן דני שטג

חברת 'זיתא' מקבוצת ויסוצקי, מחזקת את יתרונותיה בקטגורית שמני זית. עולה בקמפיין טלוויזיה חדש, בהשקעה של כ-1 מיליון שקל.

הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום 'ראובני פרידן', תחת הסלוגן, למומחיות יש טעם מצוין. הקמפיין בוחר להדגיש את החיבור של זיתא לעולם החוויתי והשמח של האוכל והטעמים שהוא חלק מתרבות האוכל הישראלית. את קמפיין האנימציה, יוביל בקולו השחקן דני שטג.

לדברי לאה מלכא אננברג, מנהלת שיווק זיתא: "הקמפיין מדגיש מצד אחד את החגיגה השמחה שיוצר המפגש המרתק בין הטעמים, שמן הזית ותרבות האוכל הישראלית ומאידך את הקשר שבין המומחיות של בית הבד לאיכות השמן והטעם הנפלא שלו".

דיסני

ערוץ דיסני בשיתוף עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, בפעילות משותפת הכוללת 4 סרטונים, בכיכובם של כוכבי ערוץ דיסני, המציגים התנהלות נכונה בדרכים כגון: חציית כביש בבטחה , רכיבה על אופניים , ועוד.

הסרטונים הופקו על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים וערוץ דיסני והותאמו במיוחד לקהל היעד של הערוץ, ילדים בגילאי 6 עד 14, זאת במטרה להדריך ולתת טיפים להתנהלות נכונה בדרכים. הסרטונים יעלו לאוויר בערוץ דיסני, למשך מספר חודשים.

יונת מרטון רזון, סמנכ"ל חטיבת האוכלוסיות ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים: "הרשות מאמינה שערוצי המדיה וערוץ דיסני ביניהם מהווים דרך מצוינת לפנות אל בני הנוער, לגייס אותם ואת רמת המודעות שלהם לנושא הבטיחות בדרכים, כל זאת במטרה לבנות דור חדש בטוח ומודע יותר של משתמשי דרך".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה