פרסומת החודש - ספטמבר: בוקר חדש של NGN היא פרסומת החודש
בחודש האחרון בזק השיקה את הרשת החדשה שלה לגליה מהירה NGN במסגרת ההשקה יצאה החברה עם קמפיין נרחב לרשת באמצעות משרד הפרסום 'אדלר חומסקי'. במשאל שערך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי נבחרה פרסומת ה-NGN לפרסומת החודש לחודש ספטמבר.
מדובר בפרסומת 'בזק NGN - העיר עטופה בנייר - חושפים לבוקר חדש" של משרד אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY. הפרסומת זכתה ב-71 נקודות, כאשר 21% עבור תרומה למותג ו-29% עבור קריאטיביות.
במקום השני, מדורגת הפרסומת לאורנג', לגלוש מכל מקום - דסקטופ אייקון בטבע" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 67 נקודות, כאשר 19% עבור תרומה למותג ו-29% עבור קריאטיביות. במקום השלישי: מדורג הקמפיין ל012 סמייל, שיחות בינלאומיות - קיציס בהודו. הפרסומת נעשתה באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס Leo Burnett, וזכה ל-57 נקודות, כאשר 19% עבור תרומה למותג ו-19% עבור קריאטיביות.
תהליך בחירת פרסומת ה'-1 בחודש', של איגוד השיווק הישראלי, הכוללת מפרסמים, יועצי שיווק, אנשי מחקר, אנשי פרסום וקריאייטיב מקבלת לידיה את רשימת כל הפרסומות ששודרו באותו חודש, ובוחרת את 10 הפרסומות הטובות ביותר אשר מועברות לחברי איגוד השיווק הישראלי הבוחרים פרסומת אחת בכל אחד משני הפרמטרים: קריאטיביות ותרומה למותג.
**מכון המחקר "מותגים" משקלל את הדירוג שקיבלה כל פרסומת (חישוב מספר הנקודות המשוקלל = אחוז התרומה למותג X2 + אחוז הקריאטיביות) ומכריז על הפרסומת הזוכה.