פסטיבל קאן: המשלחת הישראלית ממשיכה לזכות במדליה

6 מדלית כאשר 4 מהן של שלמור אבנון עמיחי: אריה כסף עבור קמפיין האינטרנט של קולגייט וב-3 אריות ארד
מאיה זיסר |

פסטיבל הפרסום בקאן ממשיך להיות מוצלח למשלחת הישראלית. פרס האריה הוא היוקרתי ביותר בעולם הפרסום ובתחרות זו משתתפים משרדי פרסום גדולים מכל העולם.

אתמול (ג') בערב הוענקו 6 אריות למשרדי הפרסום הישראלים, בקטגוריה השימוש הטוב ביותר במדיה, בקטגוריה זו הוגשו בקטגוריית המדיה 1860 עבודות מ-68 מדינות.

משרד הפרסום' שלמור-אבנון-עמיחי' וחברת האינטראקטיב שלו y&r אשר זוכים להצלחה מרובה השנה ובטקס אתמול זכה ב-4 אריות: אריה כסף לקמפיין קולגייט באינטרנט, 2 אריות ארד למשרד על תשדיר הרדיו למען המאבק באיידס ותשדיר 'הספק' תשדיר רדיו שעלה בו זמנית בכל התחנות. הארייה הארד ה-4 הוענק לו על קמפיין האינטרנט של אורנג'- מיני סייט.

עבור שלמור ו-y&r אינטראקטיב זוהי שנה שנייה ברציפות של זכיות בפסטיבל קאן: בשנה שעברה זכה המשרד ב-5 אריות, אחד מהם אריה זהב עבור הקמפיין להדממת האינטרנט ביום השנה לחטופים.

בנוסף לשלמור זכו שני המשרדים אדלר-חומסקי ושמעוני פינקלשטיין כל אחד במדליית ארד אחת. זואדלר חומסקי זכו באריה ארד עבור קמפיין '72 שעות' של 'צ'מפיון מוטורס', עבור אדלר-חומסקי זוהי מדליית אריה שנייה, לפני ארבע שנים זכה יחד עם פרוקטר&גמבל בגראנד פרי.

משרד הפרסום, שמעוני פינקלשטיין, זוכה בפעם השנייה בתולדותיו באריה, הוא גם היה הראשון שזכה באריה מוזהב לפני שנתיים עבור קמפיין התנדבותי שיצר לעמותת מאור פנים, השנה זכה באריה ארד, עבור הקמפיין להצלת ריף האלמוגים באילת, קמפיין 'בית קברות', בקמפיין זה הכניס המשרד מצבות לתוך המים, כדי להמחיש את מותם של האלמוגים מזיהום.

היום (ד') צפויה להתפרסם רשימת הפיינליטים לקטגוריה הנחשבת ביותר - קטגוריית הסרטים וקטגוריית האינטרנט.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה