4 פיינליסטים ישראלים בפסטיבל הפרסום בקאן

'שלמור אבנון עמיחי עם קמפיין לדנונה, אדלר-חומסקי על המהלך 'ישראל עוצרת', המזבלה, עם קמפיין הקולבים פרומרקט ל'קוקה קולה וילג'
מאיה זיסר |

הערב פורסמה רשימת המועמדים לגמר בתחרות בפסטיבל הפרסום בקאן. מהרשימה עולה כי 4 קמפיינים של משרדים ישראלים עלו לגמר. קמפיינים אלו עלו לרשימה של כ-350 עבודות פרסום, לאחר שעברו את הסינון הראשונים של השופטים בתחרות. המשרדים שעלו לגמר הם : הקמפיין של משרד הפרסום 'שלמור אבנון עמיחי' בשיתוף Y&R למותג 'דנונה' של שטראוס אשר זכה הערב גם בתחרות האפי. במהלך זה דנונה השיקה מהלך מיתוג בשיתוף צרכנים. הצרכנים הוזמנו להיות הפנים החשות של המותג ובכך להפוך לשותפים. אדלר-חומסקי באמצעות grey content על המהלך 'ישראל עוצרת' של עמותת אור ירוק. משרד הפרסום גרילה - המזבלה, עם קמפיין הקולבים ברחובות לקידום הבושם של כריסטינה אגילרה ובתחום קידום המכירות עלה שלב המהלך של פרומרקט ל'קוקה קולה וילג'. לאחר שעלו לגמר יתחרו המשרדים ב-4 קטגוריות שונות בתחרות. הקטגוריות שבהן יתחרו הקמפיינים הללו הן: קידום מכירות, פרומו, ויחסי ציבור. יש לציין כי הם נבחרו מתוך יותר מ-1,200 עבודות שהוגשו מכל העולם, בכל קטגוריה, להתמודד על פרס אריה הזהב, היוקרתי ביותר בפסטיבל. בימים הקרובים יתפרסמו רשימות shortlist ל-5 קטגוריות נוספות: פרסום בטלוויזיה, בעיתונות, בשילוט חוצות, באינטרנט וקטגוריה לקמפיינים משולבים

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה