תחרות האפי רגע לפני הגמר: על הפרס היוקרתי מתחרות חוגלה, AXE וצומת ספרים
טקס הכרזת הזוכים וחלוקת הפרסים בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי, ה-Effie Awards, של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) בשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום בישראל. יתקיים הערב (א'), במוזיאון תל-אביב. בטקס צפויים להשתתף כ-400 איש מבכירי תעשיית הפרסום ונציגים של גדולי המפרסמים במשק. על הפרס היוקרתי, 'אפי פלטינום' יתחרו שלוש חברות אשר הזוכה בו תוכרז כבעלת המהלך השיווקי בעל ההישגים המשמעותיים ביותר לאורך זמן. החברות המתחרות הערב הינן חברת חוגלה קימברלי עבור המהלך "ממציאים את Huggies מחדש' של משרד הפרסום McCann Erickson; חברת יוניליוור ישראל עבור המהלך 'Axe: המהפכה הגברית של שוק הדאודורנטים בישראל' של משרד הפרסום McCann Erickson; וחברת 'צומת ספרים' עבור המהלך 'מהפכה בשוק הספרים בישראל'', באמצעות פרסום בריקמן. משרדי הפרסום עם מספר העבודות הרב ביותר מקאן אריקסון (עם 10 עבודות) ואחריו אדלר חומסקי & ורשבסקי & Grey (עם 7 עבודות); זרמון גולדמן DDB עם שלוש עבודות; שלמור אבנון עמיחי Y&R וגלר נסיס עם שתי עבודות כל אחד; גיתם BBDO, ראובני פרידן IPG, יהושע TBWA, טריו, פובליסיס אריאלי, אהרוני תקשורת שיווקית ופרסום בריקמן עם עבודה אחת כל אחד. בטקס יוכרזו הזוכים בעשר קטגוריות שונות, כאשר בכל קטגוריה יוענק פרס לחברה המשווקת ולמשרד הפרסום. הקטגוריות הנכללות בתחרות:, מוצרי צריכה - לא מזון, מוצרי צריכה - מזון, מוצרי צריכה לא מתכלים, פיננסים, לימודים ושירותים, תקשורת, מדיה ומיחשוב, מלכ"רים, מגזר ציבורי ואחריות חברתית - חברות מהמגזר העסקי; מלכ"רים, מגזר ציבורי ואחריות חברתית - עמותות, ארגונים התנדבותיים, משרדי ממשלה, מלכ"רים ורשויות ציבוריות; מגזרים, קמעונאות וקטגוריית Effie Platinum.