הקמפיין: רותי חוזרת לדיוטי וחישגד בקמפיין המשלב מקבץ סלבס

Bizportal בכל שבוע, אוסף בשבילכם את הקמפיינים המעניינים, המפתיעים והמובילים של השבוע
מאיה זיסר |

מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר

קמפיין : אנחל בונני, רותם סלע, שרי גבעתי, סיוון קליין, אורן תורג'מן

וטל אלון בקמפיין אחד לחישגד

מותג 'חישגד' של 'מפעל הפיס', יוצאיבקמפיין חדש המשלב מקבץ דוגמנים מובילים בניהם אנחל בונני, רותם סלע, שרי גבעתי סיוון קליין, אורן תורג'מן וטל אלון. הקמפיין עלה השבוע בערוצים 2,10,1 ו 24 ,בבתי הקולנוע, בנקודות המכירה ובאתרי אינטרנט באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. עלות השקעה בקמפיין כ- 4 מליון שקל.

המסר העיקרי של הקמפיין ממשיך להיות, "נכון, לא תוכל להגשים את כל הפנטזיות והחלומות שלך, אבל עם חישגד תוכל להגשים לפחות חלום אחד שתמיד רצית". הקמפיין החדש נועד לפנות לקהל צעיר שהזכייה בחישגד לא תשנה את חייו אך בהחלט תאפשר לו להגשים פנטזיה אחת שתעשה טוב.

דורון אנגל, סמנכ"ל שיווק ומכירות, מפעל הפיס, "ההכנסות ממותג החישגד הסתכמו בשנה שעברה בכמיליארד שקל. מדובר במותג בצמיחה שמיועד לקהל צעיר שרוצה לדעת, אם זכה ובכמה באופן מיידי ומבלי להמתין להגרלה שנערכת במועד קבוע".

רותי מהדיוטי חוזרת למסך בקמפיין בעלות של 4 מיליון שקל

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מכריזה על פתיחת עונת הנסיעות קיץ 2009 ומעלה קמפיין תדמיתי חדש באמצעות משרדת הפרסום גליקמן נטלפר סמסונוב בהשקעה של כ-4 מיליון שקל.

הדמות שהייתה בקמפיין הקודם, 'רותי', אותה מגלמת השחקנית גאלה קוגן, משתתפת גם בקמפיין החדשתחת הסיסמא, "רותי רותי תקני בדיוטי". הפעם, הופך השיר לקצבי על מסועי ההליכה בטרמינל, בהשראת "קליפ ההליכונים" הידוע של GO OK עם הכריאוגרפיה של עוז מורג. הקמפיין החדש ממשיך את הקונספט הפרסומי תחת הסלוגן לא תמצאו מקום יותר זול מזה וכזכור הינו "טייק אוף" על שלישיית הבנות המיתולוגית , "שוקולד מנטה מסטיק", אותן מגלמות כאמור גאלה קוגן, הדר רז ויערה בנבנישיתי.

חגית בכר, סמנכ"ל הסחר והשיווק של הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מסרה כי, "הקמפיין החדש ממשיך לחדד באופן חד משמעי כי חוויית הקנייה בדיוטי פהיא עם התחייבות למחירים הנמוכים ביותר".

אורנג' מציעה לכם לדעת דברים מראש בקמפיין בעלות כוללת של 5 מיליון שקל

אורנג' מציגה קמפיין חדש המציג את החבילות החדשות שמציעה החברה ללקוחותיה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, יעלה בטלוויזיה, בעיתונות, בקולנוע, באינטרנט ובנקודות המכירה תחת הסיסמה "משתלם לדעת דברים מראש"וסרטון הטלוויזיה, צולם בקניה שבאפריקה. הקמפיין בעלות כוללת של 5 מיליון שקל.

ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר, ציין כי "אנו ערים לכך, ובמיוחד בימים אלו, כי צרכנים מעוניינים לשכלל מראש את ההוצאות החודשיות שלהם, בכדי לשלוט בצורה מרבית בחשבון החודשי".

קרסו מביאה את רנו לשטח 'קרסו מוטורס', יבואנית מותג הרכב 'רנו', יוצאת השבוע בקמפיין פרסום, לרגל השקת מכונית השטח החדשה והמרווחת, רנו "קולאוס". ההשקעה בקמפיין נאמדת ב- 1.2 מיליון שקל.

הקמפיין, נערך על ידי משרד הפרסום, גליקמן, נטלר סמסונוב, תחת המסר: "השיק הצרפתי מגיע לשטח". הקמפיין יכלול, מודעות פרסום בעיתונות הארצית ובמקומונים, פרסום באינטרנט ונראות כוללת בסניפים ברחבי הארץ.

אסף שטרנברג, מנהל מותג רנו מסר כי, "הקמפיין מדגיש, את המאפיינים הבולטים של הרנו "קולאוס" כרכב כביש שטח. בפיתוח הקולאוס ניתן דגש רב על עיצוב אלגנטי ומראה יוקרתי יחד עם זאת נקבע תג מחיר אטרקטיבי ביותר והוא מוצע החל מ-153 אלף שקל".

חברת סמליין, יבואנית מסכי הטלוויזיה של סמסונג בקמפיין בעלות של כ- 2.5 מיליון שקל

חברת סמליין, יבואנית מסכי הטלוויזיה של סמסונג מעלה קמפיין להשקת

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
כטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיותכטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיות

לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי

במכתב שנשלח שעות אחרי התקיפה בדוחא, תוארו הסיבות הרשמיות, אך הטענה היא השהחלטה התקבלה כבר קודם לכן באופן בלתי רשמי, כחלק ממהלך מתואם להרחיק את ישראל מהאירועים הביטחוניים המרכזיים באזור

רן קידר |

מארגני תערוכת התעופה של דובאי הודיעו למספר חברות ביטחוניות ישראליות כי הן אינן מוזמנות להשתתף באירוע הבינלאומי שייערך בנובמבר הקרוב. וכך, היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, שנבנו בקפידה מאז הסכמי אברהם ב-2020, ממשיכים להיסדק תחת כובד ההשלכות של העימות הממושך בעזה.

מארגני התערוכה שלחו מכתבים למספר חברות ביטחוניות מישראל, ביניהן התעשייה האווירית ואלביט מערכות אלביט מערכות 0.94%  , ובהם נכתב כי השתתפותן לא תאושר. על הנייר, הסיבה היא "ליקויים מקצועיים", אך זוהי כנראה תגובה להתקפה של ישראל על אדמת קטאר לפני יומיים. מעבר לתוצאות המיידיות של התקיפה, הגלים שעוררה, כללו הסתייגות של טראמפ (אמנם קלה, אבל בכל זאת), נאום תוקפני של נשיאת האיחוד האירופי ועכשיו, התגובה הלא רשמית של איחוד האמירויות. כזכור,  בריטניה מנעה לאחרונה מנציגים ישראלים להשתתף בתערוכת הביטחון הגדולה שלה, וצרפת חסמה גישה של חברות ישראליות לתערוכת הנשק בפאריז ביוני האחרון.

זו אינה הפעם הראשונה שהתערוכה בדובאי מסתבכת בהקשר הישראלי, היות ובנובמבר 2023, שבועות לאחר פרוץ המלחמה בעזה, הדוכנים של התעשייה האווירית ורפאל נותרו ריקים מבלי שניתן לכך הסבר רשמי.

אלביט מערכות, שהקימה יחידה ייעודית באמירויות, והתעשייה האווירית, שהובילה פרויקטים משותפים עם התאגיד הביטחוני המקומי EDGE, היו חלק בלתי נפרד מהתממשקות ההסכמים בין המדינות מאז 2020. הן לקחו חלק גם בתערוכה האחרונה באבו דאבי בפברואר האחרון. משרד הביטחון הישראלי אישר שקיבל את ההודעה מהמארגנים אך לא מסר פרטים. 

למרות הכל, התעשייה הביטחונית הולכת ומתחזקת

עם זאת, למרות הצהרות על חרמות ועל שקילה מחודשת של רכישות, לאחרונה דווח כי גרמניה, למשל, מתכננת מישראל (באמצעות התעשייה האווירית) שלושה כטב"מים מסוג "איתן" (Heron) תמורת 1.2 מיליארד דולר, וזאת למרות קולות הולכים וגוברים ממדינות רבות באיחוד האירופי להגביר את הלחץ על ישראל כדי לעצור את המלחמה בעזה. 

כטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיותכטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיות

לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי

במכתב שנשלח שעות אחרי התקיפה בדוחא, תוארו הסיבות הרשמיות, אך הטענה היא השהחלטה התקבלה כבר קודם לכן באופן בלתי רשמי, כחלק ממהלך מתואם להרחיק את ישראל מהאירועים הביטחוניים המרכזיים באזור

רן קידר |

מארגני תערוכת התעופה של דובאי הודיעו למספר חברות ביטחוניות ישראליות כי הן אינן מוזמנות להשתתף באירוע הבינלאומי שייערך בנובמבר הקרוב. וכך, היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, שנבנו בקפידה מאז הסכמי אברהם ב-2020, ממשיכים להיסדק תחת כובד ההשלכות של העימות הממושך בעזה.

מארגני התערוכה שלחו מכתבים למספר חברות ביטחוניות מישראל, ביניהן התעשייה האווירית ואלביט מערכות אלביט מערכות 0.94%  , ובהם נכתב כי השתתפותן לא תאושר. על הנייר, הסיבה היא "ליקויים מקצועיים", אך זוהי כנראה תגובה להתקפה של ישראל על אדמת קטאר לפני יומיים. מעבר לתוצאות המיידיות של התקיפה, הגלים שעוררה, כללו הסתייגות של טראמפ (אמנם קלה, אבל בכל זאת), נאום תוקפני של נשיאת האיחוד האירופי ועכשיו, התגובה הלא רשמית של איחוד האמירויות. כזכור,  בריטניה מנעה לאחרונה מנציגים ישראלים להשתתף בתערוכת הביטחון הגדולה שלה, וצרפת חסמה גישה של חברות ישראליות לתערוכת הנשק בפאריז ביוני האחרון.

זו אינה הפעם הראשונה שהתערוכה בדובאי מסתבכת בהקשר הישראלי, היות ובנובמבר 2023, שבועות לאחר פרוץ המלחמה בעזה, הדוכנים של התעשייה האווירית ורפאל נותרו ריקים מבלי שניתן לכך הסבר רשמי.

אלביט מערכות, שהקימה יחידה ייעודית באמירויות, והתעשייה האווירית, שהובילה פרויקטים משותפים עם התאגיד הביטחוני המקומי EDGE, היו חלק בלתי נפרד מהתממשקות ההסכמים בין המדינות מאז 2020. הן לקחו חלק גם בתערוכה האחרונה באבו דאבי בפברואר האחרון. משרד הביטחון הישראלי אישר שקיבל את ההודעה מהמארגנים אך לא מסר פרטים. 

למרות הכל, התעשייה הביטחונית הולכת ומתחזקת

עם זאת, למרות הצהרות על חרמות ועל שקילה מחודשת של רכישות, לאחרונה דווח כי גרמניה, למשל, מתכננת מישראל (באמצעות התעשייה האווירית) שלושה כטב"מים מסוג "איתן" (Heron) תמורת 1.2 מיליארד דולר, וזאת למרות קולות הולכים וגוברים ממדינות רבות באיחוד האירופי להגביר את הלחץ על ישראל כדי לעצור את המלחמה בעזה.