הקמפיין: רותי חוזרת לדיוטי וחישגד בקמפיין המשלב מקבץ סלבס

Bizportal בכל שבוע, אוסף בשבילכם את הקמפיינים המעניינים, המפתיעים והמובילים של השבוע
מאיה זיסר |

מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר

קמפיין : אנחל בונני, רותם סלע, שרי גבעתי, סיוון קליין, אורן תורג'מן וטל אלון בקמפיין אחד לחישגד

מותג 'חישגד' של 'מפעל הפיס', יוצאיבקמפיין חדש המשלב מקבץ דוגמנים מובילים בניהם אנחל בונני, רותם סלע, שרי גבעתי סיוון קליין, אורן תורג'מן וטל אלון. הקמפיין עלה השבוע בערוצים 2,10,1 ו 24 ,בבתי הקולנוע, בנקודות המכירה ובאתרי אינטרנט באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. עלות השקעה בקמפיין כ- 4 מליון שקל.

המסר העיקרי של הקמפיין ממשיך להיות, "נכון, לא תוכל להגשים את כל הפנטזיות והחלומות שלך, אבל עם חישגד תוכל להגשים לפחות חלום אחד שתמיד רצית". הקמפיין החדש נועד לפנות לקהל צעיר שהזכייה בחישגד לא תשנה את חייו אך בהחלט תאפשר לו להגשים פנטזיה אחת שתעשה טוב.

דורון אנגל, סמנכ"ל שיווק ומכירות, מפעל הפיס, "ההכנסות ממותג החישגד הסתכמו בשנה שעברה בכמיליארד שקל. מדובר במותג בצמיחה שמיועד לקהל צעיר שרוצה לדעת, אם זכה ובכמה באופן מיידי ומבלי להמתין להגרלה שנערכת במועד קבוע".

רותי מהדיוטי חוזרת למסך בקמפיין בעלות של 4 מיליון שקל

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מכריזה על פתיחת עונת הנסיעות קיץ 2009 ומעלה קמפיין תדמיתי חדש באמצעות משרדת הפרסום גליקמן נטלפר סמסונוב בהשקעה של כ-4 מיליון שקל.

הדמות שהייתה בקמפיין הקודם, 'רותי', אותה מגלמת השחקנית גאלה קוגן, משתתפת גם בקמפיין החדשתחת הסיסמא, "רותי רותי תקני בדיוטי". הפעם, הופך השיר לקצבי על מסועי ההליכה בטרמינל, בהשראת "קליפ ההליכונים" הידוע של GO OK עם הכריאוגרפיה של עוז מורג. הקמפיין החדש ממשיך את הקונספט הפרסומי תחת הסלוגן לא תמצאו מקום יותר זול מזה וכזכור הינו "טייק אוף" על שלישיית הבנות המיתולוגית , "שוקולד מנטה מסטיק", אותן מגלמות כאמור גאלה קוגן, הדר רז ויערה בנבנישיתי.

חגית בכר, סמנכ"ל הסחר והשיווק של הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מסרה כי, "הקמפיין החדש ממשיך לחדד באופן חד משמעי כי חוויית הקנייה בדיוטי פהיא עם התחייבות למחירים הנמוכים ביותר".

אורנג' מציעה לכם לדעת דברים מראש בקמפיין בעלות כוללת של 5 מיליון שקל

אורנג' מציגה קמפיין חדש המציג את החבילות החדשות שמציעה החברה ללקוחותיה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, יעלה בטלוויזיה, בעיתונות, בקולנוע, באינטרנט ובנקודות המכירה תחת הסיסמה "משתלם לדעת דברים מראש"וסרטון הטלוויזיה, צולם בקניה שבאפריקה. הקמפיין בעלות כוללת של 5 מיליון שקל.

ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר, ציין כי "אנו ערים לכך, ובמיוחד בימים אלו, כי צרכנים מעוניינים לשכלל מראש את ההוצאות החודשיות שלהם, בכדי לשלוט בצורה מרבית בחשבון החודשי".

קרסו מביאה את רנו לשטח 'קרסו מוטורס', יבואנית מותג הרכב 'רנו', יוצאת השבוע בקמפיין פרסום, לרגל השקת מכונית השטח החדשה והמרווחת, רנו "קולאוס". ההשקעה בקמפיין נאמדת ב- 1.2 מיליון שקל.

הקמפיין, נערך על ידי משרד הפרסום, גליקמן, נטלר סמסונוב, תחת המסר: "השיק הצרפתי מגיע לשטח". הקמפיין יכלול, מודעות פרסום בעיתונות הארצית ובמקומונים, פרסום באינטרנט ונראות כוללת בסניפים ברחבי הארץ.

אסף שטרנברג, מנהל מותג רנו מסר כי, "הקמפיין מדגיש, את המאפיינים הבולטים של הרנו "קולאוס" כרכב כביש שטח. בפיתוח הקולאוס ניתן דגש רב על עיצוב אלגנטי ומראה יוקרתי יחד עם זאת נקבע תג מחיר אטרקטיבי ביותר והוא מוצע החל מ-153 אלף שקל".

חברת סמליין, יבואנית מסכי הטלוויזיה של סמסונג בקמפיין בעלות של כ- 2.5 מיליון שקל

חברת סמליין, יבואנית מסכי הטלוויזיה של סמסונג מעלה קמפיין להשקת ה LED קטגוריית המסכים החדשה של סמסונג בישראל. הקמפיין בעלות של כ- 2.5 מיליון שקל יעלה בערוצי הטלוויזיה 2 ו ? 9 ויכלול פרסום גם בעיתונות הכתובה וברדיו וימשך כשלושה חודשים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה