כך תראה הרכבת הקלה בתל אביב: קבלו הצצה
בעוד כמה חודשים יתחיל לפעול הקו האדום של הרכבת הקלה בתל אביב, שנמצאת בשנים האחרונות בכאוס תחברותי. הקו האדום מוגדר כ"עמוד השדרה" של המערכת להסעת המונים במטרופולין תל אביב, יעבור באזורים העמוסים ביותר במטרופולין וישרת את מספר הנוסעים הרב ביותר ביחס לקווים העתידיים שיוקמו.
בקו האדום תנוע הרכבת הקלה מהתחנה המרכזית בפתח-תקווה, לאורך בני ברק ורמת גן, תמשיך בתל אביב-יפו ותסיים בבת ים. בעיר תל אביב היא תעבור ב-12 תחנות, כשחמש מהן תת-קרקעיות והשאר במפלס הקרקע. התחנות בתל אביב הן ארלוזורוב, שאול המלך, יהודית, קרליבך, אלנבי, אליפלט, סלמה, אצטדיון בלומפילד, ארליך, איסקוב, הבעש"ט ומחרוזת.
היום שחררה עיריית תל אביב סרטון הדמיה לפעילות הרכבת הקלה, כולל איך התחנות יראו עם השקתן, ואיך למשל נראית ככר רבין שנמצאת בימים אלו בעבודות.
ראש העירייה רון חולדאי, מסר כי "הסרטון הבא הוא לא מדע בדיוני, אלא סרטון שמציג את אחד פרויקטי התחבורה השאפתניים ביותר, העומד לשנות את ההתניידות בעיר מקצה לקצה- פרויקט הרכבת הקלה. אני שמח לתת לכם הצצה קטנה לעתיד הלא כל כך רחוק של תל אביב-יפו. עוד קצת סבלנות עד שניפגש בתחנה".
יש לזכור כי נוסף לרכבת הקלה, מתוכנן פרויקט תשתיתי ענק בתל אביב ובאזור המרכז - המטרו, שצפוי לעלות כ-150 מיליארד שקלים ברף הנמוך של הערכות.
.
- 4.א 19/09/2022 10:13הגב לתגובה זובסרט התדמית הכל יפה נקי ולא צפוף המציאות עגומה
- 3.צריך לנצל את ההזדמנות שלפני הבחירות ולהחליט על זמי 29/08/2022 18:57הגב לתגובה זוצריך לנצל את ההזדמנות שלפני הבחירות ולהחליט על זמינות הרכבת בשבת. יש תקדים רב שנים של תחבורה בשבת , בחיפה, ואין סיבה שלא לקדם דיה זו גם בתל אבי
- 2.עד שאני לא יושב ברכבת ונוסע אני לא מאמין. 30/07/2022 19:36הגב לתגובה זועד שאני לא יושב ברכבת ונוסע אני לא מאמין.
- 1.תיסגרו את העיר תל אביב לרכיבים פרטיים (ל"ת)יוסי 21/07/2022 13:24הגב לתגובה זו
ג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. צילום יואב פולסג'אקו 8 PHEV - מחמם את התחרות בסגמנט שבעה מושבים
בשבוע הבא תשיק כלמוביל את הג'אקו 8 PHEV - פלאג אין הייבריד.
הג'אקו 8 PHEV חולק פלטפורמה עם הטיגו 9 של פריסבי.
פרשנות שלנו למחיר ולתחרות המתפתחת - הטיגו 9 תומחר גבוה מדי, הג'אקו 8 עשוי להיות זול ממנו.
אין רגע דל אצל קונצרן צ'רי על שלל מותגיו, וספציפית מותגי ג'אקו ואומודה. ג'אקו, מותג שאף אחד לא הכיר בישראל לפני שנה, עם דגם יחיד עד לאחרונה כבש בסערה את ליבם של הצרכנים הישראלים והג'אקו 7 הפך לרכב הנמכר ביותר בישראל. אליו הצטרף לאחרונה הג'אקו 5 שטרם הצליח לשכפל את ההצלחה של אחיו הגדול, ובשבוע הבא יושק בישראל הג'אקו 8 הגדול שבהינתן שמחירו יהיה מעל 200,000 ₪ לא אמור לשכפל את הצלחת הג'אקו 7.
בשבוע שעבר הציגו ג'אקו ואומודה מגוון דגמים חדשים לכ – 3000 נציגים מ – 80 מדינות, ואחד הדגמים המעניינים שהוצגו הוא הג'אקו 8, קרוסאובר 7 מקומות גדול שכאמור יושק בישראל בשבוע הבא.
מגבלות רגולטוריות מנעו מאיתנו לנהוג בג'אקו 8 על כבישים ציבוריים, אבל טעימה קטנה במסלול סגור בהחלט התאפשרה, ונתנה הצצה קטנה למה שצפוי להיות מתחרה מעניין בשוק המקומי.
צ'רי כיצרנית משתמשת בפלטפורמות ומכלולי הנעה זהים למגוון גדמים של מותגים שונים, כשהיא מאפשרת למותג עצמו לעצב את המרכב, תא הנוסעים ועוד, בהתאם לרוח של כל מותג בפני עצמו. כך הג'אקו 7 הוא אח תאום לצ'רי טיגו 7 והם חולקים מכלולים ורכיבים. הג'אקו 8 הוא אח תאום לצ'רי טיגו 9 שעל תחילת שיווקו הודיעה פריסבי לפני כעשרה ימים. לג'אקו אין כרגע מקביל לטיגו 8.
- יונדאי אלנטרה N ידנית - משפחתית ספורטיבית מענגת
- קבוצת כלמוביל משיקה פעילות ליסינג משמעותית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הג'אקו 8 הוא רכב גדול יחסית עם אורך של 4.82 מטר, רוחב של 1.93 מ', גובה 1.71מ' ובסיס גלגלים של 2.82 מטר, מה שמכניס אותו ישר לסגמנט של D-Suv.
עיצוב חיצוני ופנימי
ג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. צילום יואב פולסג'אקו 8 PHEV - מחמם את התחרות בסגמנט שבעה מושבים
בשבוע הבא תשיק כלמוביל את הג'אקו 8 PHEV - פלאג אין הייבריד.
הג'אקו 8 PHEV חולק פלטפורמה עם הטיגו 9 של פריסבי.
פרשנות שלנו למחיר ולתחרות המתפתחת - הטיגו 9 תומחר גבוה מדי, הג'אקו 8 עשוי להיות זול ממנו.
אין רגע דל אצל קונצרן צ'רי על שלל מותגיו, וספציפית מותגי ג'אקו ואומודה. ג'אקו, מותג שאף אחד לא הכיר בישראל לפני שנה, עם דגם יחיד עד לאחרונה כבש בסערה את ליבם של הצרכנים הישראלים והג'אקו 7 הפך לרכב הנמכר ביותר בישראל. אליו הצטרף לאחרונה הג'אקו 5 שטרם הצליח לשכפל את ההצלחה של אחיו הגדול, ובשבוע הבא יושק בישראל הג'אקו 8 הגדול שבהינתן שמחירו יהיה מעל 200,000 ₪ לא אמור לשכפל את הצלחת הג'אקו 7.
בשבוע שעבר הציגו ג'אקו ואומודה מגוון דגמים חדשים לכ – 3000 נציגים מ – 80 מדינות, ואחד הדגמים המעניינים שהוצגו הוא הג'אקו 8, קרוסאובר 7 מקומות גדול שכאמור יושק בישראל בשבוע הבא.
מגבלות רגולטוריות מנעו מאיתנו לנהוג בג'אקו 8 על כבישים ציבוריים, אבל טעימה קטנה במסלול סגור בהחלט התאפשרה, ונתנה הצצה קטנה למה שצפוי להיות מתחרה מעניין בשוק המקומי.
צ'רי כיצרנית משתמשת בפלטפורמות ומכלולי הנעה זהים למגוון גדמים של מותגים שונים, כשהיא מאפשרת למותג עצמו לעצב את המרכב, תא הנוסעים ועוד, בהתאם לרוח של כל מותג בפני עצמו. כך הג'אקו 7 הוא אח תאום לצ'רי טיגו 7 והם חולקים מכלולים ורכיבים. הג'אקו 8 הוא אח תאום לצ'רי טיגו 9 שעל תחילת שיווקו הודיעה פריסבי לפני כעשרה ימים. לג'אקו אין כרגע מקביל לטיגו 8.
- יונדאי אלנטרה N ידנית - משפחתית ספורטיבית מענגת
- קבוצת כלמוביל משיקה פעילות ליסינג משמעותית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הג'אקו 8 הוא רכב גדול יחסית עם אורך של 4.82 מטר, רוחב של 1.93 מ', גובה 1.71מ' ובסיס גלגלים של 2.82 מטר, מה שמכניס אותו ישר לסגמנט של D-Suv.
עיצוב חיצוני ופנימי
