Lynk&Co 08 צילום יואב פולסלינק & קו 08 - פלאג אין עם טווח חשמלי של 200 ק"מ
קבוצת 'מאיר' מתחילה בשיווק ה Lynk&Co08 פלאג אין הייבריד גדול במחיר של החל מ 230.0 אש"ח, ובמקביל חוזרת לשווק את ה Lynk&Co01 במחיר של החל מ - 180.0 אש"ח, ישר ללב התחרות על ליבו של הלקוח בסגמנט C-Suv
קבוצת 'מאיר' יבואנית דגמי לינק & קו לישראל השיקה הבוקר את 08Lynk&Co קרוסאובר גדול עם הנעת פלאג אין הייבריד, וכן את הגירסאות העדכניות של ה Lynk&Co01.
ה Lynk&Co08 הוא כאמור קרוסאובר גדול עם אורך כולל של 4.82 מטר, רוחב של 1.915 מטר וגובה של 1.685 מטר. בסיס הגלגלים של ה Lynk&Co 08 עומד על 2.848 מטר, דבר המעיד על תא נוסעים מרווח במיוחד.
ה Lynk&Co08 הוא כאמור בתצורת פלאג אין הייבריד, אבל עם סוללה גדולה במיוחד בקיבולת של 39.6Kwh המאפשרת טווח חשמלי מלא של כ – 200 ק"מ בתקן WLTP. סוללת ה Lynk&Co ניתנת לטעינה איטית AC בהספק של עד 11Kw וטעינה מהירה DC בהספק של עד 85Kw.
ה 08Lynk&Co כרכב פלאג אין הייבריד, מצויידת הן במנוע בנזין והן במנוע חשמלי והספק משולב של 350 כ"ס ומומנט של 59.1 קג"מ. בהתאם, התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש מבוצעת ב 6.8 שניות.
ה Lynk&Co08 מאובזרת כמקובל ברכבי Lynk&Co החל מרמת איבזור הכניסה Pro עם מולטימדיה בגודל ''15.4 וקישוריות מלאה ואלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, טעינה אלחוטית, קילס מלא ועוד. רמת הגימור הבכירה Halo מוסיפה תאורת מטריקס לד, חימום ועיסוי למושבים הקדמיים, מערכת שמע יוקרתית של Harman Kardon עם 23 רמקולים.
בתחום הבטיחות מקבלת ה Lynk&Co08 סט מערכות בטיחות מקיף ומלא, גם בתחום האקטיבי וגם עוד ברמת הבניה עם תכנון ושימוש בפלדות חזקות במיוחד.
האחריות עומדת על חמש שנים מלאות או 150,000 ק"מ, ולסוללה שמונה שנים או 200,000 ק"מ המוקדם מבינהן.
המחיר עומד על 230.0 אש"ח לדגם ה Pro ו – 250.0 אש"ח לדגם ה Halo.
במקביל להשקת ה Lynk&Co08 הודיעו ב'מאיר' על שיווק מחדש של דגם ה Lynk&Co 01, גם הוא בתצורת פלאג אין הייבריד עם סוללה בקיבולת 17.7Kwh המספקת טווח חשמלי של כ – 75 ק"מ, ובעיקר עדכונן מחיר משמעותי שמציב את הרכב במרכז התחרות על ליבו של הלקוח בסגמנט C-Suv. הרכב ישווק בשתי רמות גימור, החל ב Pro במחיר של 180.0 אש"ח שמתחרה עתה בג'אקו 7, טיגו 7 ויתר המתחרות בתצורת פלאג אין, ויש פוטנציאל משמעותי גם בעולמות ציי רכב. דגם ה Halo ישווק במחיר של 199.0 אש"ח.
ה Lynk&Co01 יהנה מאותה אחריות כמו אחיו הגדול ה Lynk&Co08
- 1.הרץ 12/08/2025 16:29הגב לתגובה זומה זה שווה בעוד שנה שווה 150
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח.
מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.
הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07 המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.
העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.
תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.
- צ'נגן דיפאל S07 - עיצוב ויעילות על חשבון נוחות וממשק
- הקבוצות בענף הרכב מתארגנות מחדש - ויש מי שעדיין לא
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.
ג'אקו 7 פלאג אין הייבריד בעמת טעינה מהירה. לא מראה נפוץ. צילום יואב פולסכלמוביל בראש: החשמליות שינו את מפת יבואני הרכב בישראל
ג'אקו הפכה ללהיט השנה והחזירה את כלמוביל למקום הראשון; קרסו מזנקת, טלקאר ואונגר בירידה, וטסלה ממשיכה להיחלש
שוק יבואניות הרכב בישראל עבר בשנים האחרונות מהפכה עמוקה. אם עד לפני כחמש שנים היה זה תחום שמרני שבו השינויים התרחשו באיטיות, כניסת הרכבים החשמליים וההיברידיים, ובעיקר התפרצות המותגים הסיניים, טלטלו את הסדר הישן והפכו את הענף לדינמי ותחרותי מתמיד. נאמנות הצרכנים למותגים ותיקים התערערה, ויבואנים שנשענו על מותגים מסורתיים בלבד נאלצו להתמודד עם ירידות חדות במכירות, בעוד אחרים, שהימרו בזמן על השוק הסיני, נהנים כעת מגידול דו-ספרתי ואף תלת-ספרתי בהיקפי המסירות.
בפסגת הענף ניצבת השנה כלמוביל של שמואל חרלפ, ששווייה מוערך בכ-8 מיליארד שקל. לאחר שנה מאתגרת שבה נתח השוק שלה ירד ל-17.8%, החברה התאוששה במהירות בזכות החדרת מותג החשמליות הסיני ג'אקו (JAECOO), שהפך לרכב הנמכר ביותר בישראל ב-2025. מתחילת השנה נמסרו בישראל כ-13 אלף רכבי ג'אקו, המהווים כשליש מסך המסירות של קבוצת כלמוביל. בכך הצליחה החברה להחזיר לעצמה נתח שוק מרשים של 20.8%, ולהוביל את השוק בפער גדול.
עם זאת, מדובר בהצלחה שמחייבת גיוון: מותגים סיניים נוטים לתנודתיות חדה, וכלמוביל תידרש למצוא את ה”ג'אקו הבאה” כדי לשמור על מעמדה.
במקום השני שומרת על יציבות יוניון מוטורס של ג’ורג’ חורש, עם נתח שוק של 14.9%. החברה נשענת על ההצלחה המתמשכת של טויוטה, שדגמיה הפופולריים, RAV4 ויאריס קרוס, ממשיכים להימכר היטב. לצד טויוטה, יוניון שילבה בהצלחה מותגים סיניים כמו ג’ילי וזיקר, אך שניהם חוו השנה ירידות ניכרות של 22% ו-24% בהתאמה, בהתאם לשינויי הטעם של הצרכנים.
- רכב 7 מקומות: אינסוף אפשרויות למשפחה, לחברים ולחיים הדינמיים
- עשרת הרכבים הפופולריים ביותר בישראל בכל הזמנים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
את הזינוק המרשים ביותר רושמת השנה קרסו מוטורס קרסו מוטורס 0% , שטיפסה למקום השלישי עם נתח שוק של 14.6%, לאחר שלפני שלוש שנים הסתפקה רק ב-4%. הסיבה המרכזית: המותג הסיני צ’רי (Chery), שהפך לשם דבר בישראל ומכר השנה לא פחות מ-21 אלף מכוניות, כ-66% ממכירות הקבוצה. לצדו נהנתה קרסו גם מהצלחת מותג אקספנג (XPeng), שממנו נמכרו כ-5,000 רכבים נוספים. שוק ההון הגיב בהתאם, ושווי החברה הוכפל בשנה האחרונה ל-4 מיליארד שקל.
