אל על מרחיבה את מודל רכישת הכרטיסים ב-3 רמות מחיר שונות

החברה דיווחה כי היא מרחיבה את המודל החדש שפועל בטיסות לאירופה גם ליעדי המזרח הרחוק ודרום אפריקה; המניה מאבדת גובה על רקע עליית מחיר הנפט
 | 
גונן אוסישקין, צילום: סיון פרג'
מניית אל על +3.28% אל על 97.5 +3.28% אל על בסיס:94.4 פתיחה:94.9 גבוה:97.5 נמוך:94.2 תמורה:949,681 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יורדת הבוקר (ה') ב-3.3% על רקע עליית מחירי הנפט, אשר מחירו זינק אמש בכ-10%. הזינוק החד ביותר מאז דצמבר 2016 ברקע להתבטאות של שר האנרגיה הרוסי אלכסנדר נובאק שטען כי שוק הנפט צפויה להיות יציב יותר במחצית הראשונה של 2019, וטען כי שיתוף שיתוף הפעולה בין אופ"ק ובעלות בריתה בתמיכת השוק.
החברה דיווחה הבוקר כי היא מרחיבה את המודל החדש שלה לרכישת כרטיסים ב-3 רמות מחיר שונות שפועל כבר בטיסות החברה לאירופה גם ליעדי המזרח הרחוק ודרום אפריקה. החברה צופה כי למתכונת החדשה תהיה השפעה חיובית אך לא מהותית ביחס לכלל הכנסותיה.
המודל מאפשר ללקוחות אל על במחלקת תיירים לבחור את חבילת הטיסה שמתאימה לצרכיהם עם שלושה סוגי כרטיסים ברמות מחיר שונות.
כרטיס Lite – מוצר חדש מוזל. כרטיס בסיסי הכולל עלייה למטוס עם כבודת יד אישית, תיק יד וארוחה חמה. ניתן יהיה לבחור בתשלום נוסף את השירותים הנוספים הבאים: שליחת מזוודה לבטן המטוס, הושבה מראש ושינוי הכרטיס, ללא אפשרות ביטול.
כרטיס Classic – כרטיס הטיסה הקלאסי הכולל עלייה למטוס עם כבודת יד אישית, תיק יד, ארוחה חמה, אפשרות להושבה מראש (לא כולל מושבי תיירים פלוס ומושבים מועדפים) ושליחת מזוודה לבטן המטוס. בנוסף אפשרות לשינוי וביטול בתוספת תשלום.
כרטיס Flex – כרטיס בעל נוחות וגמישות מרבית. הכרטיס כולל מגוון רחב של שירותים: אפשרות מורחבת לבחירת הושבה מראש כולל מושבי תיירים פלוס ומושבים מועדפים בכפוף לזמינות, ביצוע צ'ק אין בדלפקים ייעודיים (מתל אביב בלבד), שליחת 2 מזוודות לבטן המטוס, עלייה למטוס עם כבודת יד אישית, שני תיקי יד וקדימות בעלייה למטוס, ארוחה חמה ובנוסף כולל אפשרות לשינוי של כרטיס בתוספת דמי טיפול בלבד וביטול טיסה בכרטיסים במחלקות הגבוהות ללא עלות, ובשאר המחלקות בתשלום דמי ביטול מופחתים. 
מכירת כרטיסים ליעדי אל על למזרח הרחוק ודרום אפריקה לפי המודל החדש תחל ב-15 לינואר 2019 לטיסות החל מ-1 באפריל 2019. 
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות