גרף

דשדוש? רמי לוי בשיא כל הזמנים, וקרוב לסמן עוד V - שווי של 2 מיליארד שקל

מניית החברה מטפסת כעת עוד 1%. ביום ד' יצאו לאומי שוקי הון עם המלצה פושרת. צפו בגרף - מניית רמי לוי מאז ההנפקה ב-2007
יוסי פינק | (9)

בזמן שהבורסה בת"א עומדת במקום כבר 5 חודשים, מניית רמי לוי ממשיכה לטפס. מניית רשת הקמעונאות של רמי לוי נסחרת כעת במחיר שיא של 144.5 שקלים, מחיר שמשקף שווי חברה של כמעט 1.95 מיליארד שקלים.

בזמן שהמעו"ף עלה 3% מתחילת השנה, מניית רמי לוי עלתה 13.8% והיא כעת החברה במקום ה-45 מבחינת שווי שוק במדד ת"א-100. נציין כי החברה במקום ה-25 מבחינת שווי היא הראל השקעות עם שווי של 3.6 מיליארד שקלים.

נזכיר כי ביום רביעי האחרון החלו במחלקת המחקר של לאומי שוקי הון לסקר את מניית רמי לוי עם המלצה פושרת של 'תשואת שוק' במחיר יעד של 158 שקלים, מחיר יעד שגוזר שווי של 2.13 מיליארד שקלים. בלאומי חוששים מצעדי ההתרחבות הרשת והשפעתם על שיעורי הרווחיות. לכתבה המלאה

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    דוד אלפסי 10/03/2013 18:45
    הגב לתגובה זו
    לכבוד מר' לוי היקר,אני לקוח שלך מהיום שפתחת את הסניף ב"ביג-קסטינה" ,אני אב ל-4 ילדים בגילאים-3-10 ועול הפרנסה לא קל-שכירות,חשמל,מים,ארנונה וכו' אני לא יודע אם אתה קורא את ה"טוקבקים, אבל דע לך שבכל פעם שאני יוצא מהסניף שלך (2-3 בשבוע)או בכל פעם שאני ממליץ בהתלהבות לעוד חבר ו/או מכר לעשות את קניותיו ברשת שלך,אתה מקבל ממני מטר ברכות,אז לרגל חג החירות הקרב ובא,ברצוני לברך אותך ואת בני ביתך בברכת חג-פסח,כשר ושמח ושהקדוש ברוך הוא ישלח לכם,בריאות,אריכות-ימים,שמחה ושפע עד בלי-די בגשמיות וברוחניות.
  • 7.
    רמי לוי הבלוף הכי גדול, בסניפים בלגן כמו בשוק (ל"ת)
    מוטי 04/03/2013 04:58
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    קונה ברשת 03/03/2013 22:40
    הגב לתגובה זו
    פשוט חברה מדהימה שמגדילה את המכירות והרווח כל שנה בעשרות אחוזים ברור שהיא בדרך להיות הרשת הגדולה במדינה וזה עוד מבלי לפתוח סניפים בתוך הערים. תחשבו מה יקרה עם יפתח סניף זול (יחסית למחירים ההזויים של שופרסל מגה וטיב טעם) האם לא יקרה בדיוק מה שקורה בדיסקאונט? ניהול מצויין ללא ביזבוז על פירסום שיקרי כמו ברשתות הגדולות.. נחכה לסניף בכל עיר ואולי אפילו לסניפים בתוך הערים! בהצלחה ותודה על הורדת מחירי המזון למשפחתי ב 600 שקלים כל חודש!
  • 5.
    פועל פשוט 03/03/2013 18:51
    הגב לתגובה זו
    משכורות ותנאים של מסכנים
  • 4.
    כלכלן 03/03/2013 18:00
    הגב לתגובה זו
    טוב לא לשכוח באוגוסט המניה הייתה בשער 8500 זה ניפוח בועה היא לא באמת שווה את המחיר היום ראו הוזהרתם
  • 3.
    יוסי 03/03/2013 16:43
    הגב לתגובה זו
    רמי לוי לידיעתך בסניף שלך בבני ברק מול קניון אילון יש מחסור אדיר בעגלות . הלקוחות חסרי אונים , מתרגזים וחבל .
  • 2.
    איילי 03/03/2013 16:11
    הגב לתגובה זו
    זה הזמן לקחת רווחים...
  • 1.
    רם 03/03/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    טיב טעם עד אפריל בשער 250
  • אתה משווה רמי לוי למניה לא סחירה כמו טיב טעם? (ל"ת)
    בדיחה... 03/03/2013 16:20
    הגב לתגובה זו
רמי לוי
צילום: תמר מצפי
ראש בראש

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח

רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רמי לוי שופרסל

חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל). 

נזכרנו בראיון הזה  בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק. 

לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):



המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.

השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%.  זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי. 

רמי לוי
צילום: תמר מצפי
ראש בראש

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח

רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רמי לוי שופרסל

חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל). 

נזכרנו בראיון הזה  בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק. 

לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):



המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.

השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%.  זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.