מועדון לילה
צילום: משה נחמוביץ
רייטינג

מועדון לילה חזרה וניצחה בגדול את הסרט על השף רפי כהן

קיבלה כמעט 21% מול כ-11% לסרט של אורלי וגיא ברשת 13. גב האומה הסתפקה ב-6%, טיפה יותר מהמשחק המטורף בין אייאקס לצ'לסי בליגת האלופות
אלכסנדר כץ | (5)

העונה החדשה של מועדון לילה (קשת 12) הושקה אמש (יום ג') עם נתון נאה של 20.9% (570K), וגברה על סרט הדוקו השף האבוד (רשת 13) שיצרו אורלי וגיא על השף רפי כהן, שהניב 10.7% (260K). לאחר מכן שודרה גב האומה (רשת 12) שהסתפקה ב-6% (139K). מעברים (כאן 11) קיבלה 2% (62K)

 

המשחק בין ברצלונה לסלביה פראג (ספורט 5 – 20:00) בליגת האלופות רשם 6%, ואילו המשחק המטורף בין אייאקס לצ'לסי (ספורט 5 – 22:00) שהסתיים ב-4:4 מדהים, הניב 5.6%.

 

'חי בלילה' (קשת 12) - 15.9%, 'נקסט' (כאן 11) - עם 9.6%, 'הצינור' (רשת 13) - 3.1%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3%, 'סליחה על השאלה' (כאן 11) - 1.6%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.5%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) ניפקה 4.7%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3%.

 

רצועת 17-20:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 9.1%, שש עם עודד בן עמי - 9.4%, ערב טוב עם גיא פינס - 11.7%, תכנית חיסכון - 13.8%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.2%, שש עם אמנון לוי - 5.2%, לפני החדשות - 5.4%, ברקוד - 5.5%.

כאן 11: ערב ערב - 0.8%, קלמן סג"ל - 0.9%, העולם היום - 1.7%, גאולה ולונדון - 2.1%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 קיבלה 16.1% (424K),

מול חדשות 13 שניפקה 8.3% (208K).

חדשות הערב (כאן 11) עם 3.7% (101K).

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    חדשות 13 חחחחח 06/11/2019 21:02
    הגב לתגובה זו
    הכסף נגמר בקרוב פיטורי עובדים
  • 3.
    לא מאמין איך רואים את הזבל גב האומה. להקיא נהם. (ל"ת)
    ירדן 06/11/2019 13:19
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אלעד 06/11/2019 10:20
    הגב לתגובה זו
    צריך להעיף את תאגיד השידור לכל הרוחות, אחרי שזה הרייטינג שלהם. אני לא מדבר על התמודדות עם התכניות אחרי 21:00, אבל שידורי החדשות?? איזו עליבות, איזה כישלון, איזה בזבוז, איזו מפלה!!!! ועל זה קובלנץ רוצה 160,000 ש"ח. כל מלה נוספת מיותרת.
  • 1.
    נילי 06/11/2019 10:02
    הגב לתגובה זו
    יש אמני פח כמו מיה גולן שמנסה לשלוט ללא במה לאמנים הוותקים
  • קוראים לה מיה דגן (ל"ת)
    מירב 06/11/2019 23:25
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.