הקרן החדשה נגד ישראל היום: תובעת 75 אלף ש' פיצויים
הקרן החדשה לישראל הגישה הבוקר (יום ג') תביעת לשון הרע נגד העיתון ישראל היום בעקבות 3 כתבות שפורסמו נגד הקרן בתקופה האחרונה. התביעה מגיעה לאחר מכתב התראה שנשלח לעיתון לפני חודש וחצי, בו דרשה התנצלות ואפשרת לפרסם טור תגובה.
התביעה מתייחסת ל-3 ידיעות שפרסם הכתב יאיר אלטמן, לפיהן הקרן החדשה לישראל "תמכה" ב"חגיגת אירוע פרידה" של באסל גטאס מהרשימה המשותפת, שנערכה לכבודו על ידי תומכיו, והיא הוגשה נגד העורך הראשי בועז ביסמוט, ואלטמן עצמו.
בכתב התביעה, שהגיש עו"ד ישי שנידור מטעם הקרן החדשה לישראל לבית משפט השלום בתל אביב, נכתב: "כל הקישור שעשו הנתבעים בין התובעת לבין גטאס ול'חגיגות' שנערכו לו ערב כניסתו לכלא הוא שקרי מיסודו, ונועד להכפיש את שמה של התובעת בקרב הציבור הישראלי הרחב כמי שמזדהה ומממנת מחבלים ושונאי ישראל.
עוד קודם לפרסום, בקרן החדשה לישראל אומרים כי מסרו לכתב ולעורכיו כי המידע שהם מפרסמים אינו נכון, ולאחר הפרסום ביקשה מהעיתון לפרסם התנצלות והודעת הבהרה- אך מערכת 'ישראל היום' סירבה: "למרות שהנתבעים ידעו זאת כבר מראש, הם ביצעו את הפרסום, ובניסוח צעקני, מובלט ומסית, למרות פניות של הקרן החדשה לישראל- העיתון סירב לחזור בו ולהגיש התנצלות".
- הקרן החדשה מאיימת לתבוע את 'ישראל היום': "מפיץ שקרים ומרוויח הון פוליטי על גבנו"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בקרן טוענים כי לצד הכותרת השקרית לכאורה - ״הקרן החדשה תמכה ב׳חגיגה׳ של גטאס״, פרסם 'ישראל היום' תמונה של גטאס נושא דברים ובכיתוב התמונה נכתב: ״ח״כ גטאס באירוע״. עם זאת, התמונה שפרסם ישראל היום בשער העיתון לא צולמה כלל באותו אירוע, אלא באירוע תמיכה שהתקיים כחודש לאחר מכן ואותו קיימה ועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי בישראל.
מנכ"ל הקרן החדשה לישראל, מיקי גיצין, אמר: "ישראל היום מנצל את כוחו כדי להפיץ שקרים ותעמולה, וזה חייב להיפסק. לא ייתכן שהעיתון יתעלם באופן בוטה מכל כללי האתיקה העיתונאית, או מהגינות בסיסית כלשהי, ולא ניתן לו לרמוס את האמת תחת רגליו״.
מישראל היום נמסר: "אין תגובה".

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
