רמי לוי שיווק השקמה
צילום: אייסTV

עוד שחקן לשוק ה-TV: רמי לוי משיק שירות באמצעות HOT

לוי יציע חבילת טלוויזיה עם 35 ערוצים ו-VOD ב-89 שקלים, וכולל שירות אינטרנט ב-135 שקלים. HOT תספק לו תכנים ותשתית שידור. ומה נקבל בחבילה?
אלכסנדר כץ | (1)

שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל זוכה הבוקר (יום ה') לשחקן נוסף – רמי לוי, שמשיק את רמי לוי TV באמצעות שת"פ עם חברת הכבלים HOT. לוי ניסה בשנים האחרונות להיכנס לשוק, אולם הקפיא את המהלך לתקופה ארוכה, עד שהגיע להסכם עם HOT, שתספק לו תכנים ופלטפורמה. ההרשמה תחל באופן מיידי וההתקנות יחלו בספטמבר. 

 

השירות החדש שלו שיהיה מבוסס על פתרון OTT, יכלול 35 ערוצים ליניאריים, כולל כל הערוצים הישראלים של עידן פלוס, הערוצים היעודיים, חבילת ערוצי לייף-סטייל, ילדים, ספורט מורחב (כולל 2 ערוצי יורוספורט) ושירות VOD שיכלול 4,500 תכנים שונים, חלקם מקוריים של HOT ותכנים מיובאים, בין היתר של HBO, במחיר של 89 שקלים. כולל שירות אינטרנט החבילה תעמוד על 135 שקלים.

 

עבור HOT מדובר בהתרחבות לקהלים שאינם מעוניינים בשירות יקר, ולכן לכאורה לא עשוי לפגוע במצבת הלקוחות הנוכחי שלה. אבל יש לזכור כי לפני מספר חודשים השיקה החברה את שירות NEXT TV לצעירים, והיום השיקה גם את NEXT TV , שכולל גם צפייה בערוצים ליניאריים וגם תכני VOD באמצעות ממיר על גבי רשת האינטרנט, מה שעשוי בדרך כזו או אחרת להוות תחרות ישירה לשירות של לוי בו היא תומכת.

 

לדברי מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין, "קבוצת HOT שמה לעצמה למטרה להיות בכל בית ישראלי עם מוצר שרלוונטי לכל אחד. עשינו את הצעד הראשון עם Next TV לצעירים, וכעת אנו ממשיכים עם  מוצרים נוספים שנותנים מענה לטעם ולצרכים של הישראלים יותר מכל מוצר דומה בשוק".

 

לדבריה, "אנו שמחים לחבור לרשת רמי לוי, שחקן מוביל בשוק הקמעונאות, בעל ניסיון והצלחה בתחומים רבים. אין לי ספק שבאמצעותו נצליח לגעת בקהלים נוספים".

 

רמי לוי, מנכ"ל קבוצת רמי לוי, אמר כי "אני גאה להביא היום לקהל הלקוחות שלי מוצר תוכן מבית HOT במחיר אטרקטיבי תחת המותג רמי לוי TV ולהביא בשורה לצרכנים, כפי שרשת רמי לוי עשתה בעולם הקמעונאות ובתחום הסלולר. זוהי ההצעה הכי איכותית ומשתלמת בישראל משום שהיא היחידה שמציעה שילוב של ארבעה מרכיבים שאין את כולם גם יחד אצל המתחרים: הפקות מקור ישראליות, סדרות רכש, תכני ילדים ונוער וכמובן ערוצי הספורט. מוצר התוכן של HOT הוא ללא ספק המוצר המוביל בשוק הטלוויזיה, בין היתר בזכות תכנים מעולים שקולעים לטעם של הישראלים".

***

ומה נקבל בחבילה של רמי לוי TV?

הנה רשימת הערוצים שיכללו בהצעות: ערוץ 2, ערוץ 10, כאן 11, ערוץ 23, ערוץ 33, ערוץ הכנסת, ערוץ 20 , ויוה, ויוה פלוס, ספורט 5, ספורט 5 , יורוספורט, יורוספורט 2, דיסקברי, דיסקברי סיינס, מוטורוס TV, לולי, HOT Bollywood, HOT Bombay, Bollywood HD. 

ערוצים בשפה הרוסית ללא תוספת תשלום: 1 1, Nasha kino, 8TV, NHK. 

הפקות המקור של HOT: בין היתר 'מתים לרגע', 'ג'ודה', 'בתולות', 'הפוליאקובים', 'אנחנו במפה', 'פולמון' ועוד. 

סדרות מהעולם: בעולם הרכש הסדרות של HBO, כמו 'משחקי הכס', 'הנותרים', 'בנות', 'הגשר', MAD MAN, 'הסופרנוס', 'הגשר' ועוד.

תכני ילדים ונוער: יוצעו מיטב הפקות המקור לילדים ופעוטות כגון רינת גבאי, חיפזון וזהירון, שי ורועי ועוד. בנוסף לסדרות המתאימות לילדים ונוער, כמו הקלמרים עם אודי ואביעד, פלאשבק.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

סרטים: מגוון נרחב של סרטים מז'אנרים שונים מהשנים האחרונות.

כמו כן, יוכלו הלקוחות להוסיף מגוון ערוצי פרימיום בתשלום נוסף ביניהם ערוצי צ'רלטון וערוצי ספורט 5.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אסתר 28/11/2017 17:57
    הגב לתגובה זו
    רשום 135 עודכן ל145 בנוסף 25 שח ספק.. לא ברור האם כולל מודם תוספות ערוצי פרימיום סביב 52 עד 67 שח רמי לוי ממש זילהזול.. חח
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.