עוד שחקן לשוק ה-TV: רמי לוי משיק שירות באמצעות HOT
שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל זוכה הבוקר (יום ה') לשחקן נוסף – רמי לוי, שמשיק את רמי לוי TV באמצעות שת"פ עם חברת הכבלים HOT. לוי ניסה בשנים האחרונות להיכנס לשוק, אולם הקפיא את המהלך לתקופה ארוכה, עד שהגיע להסכם עם HOT, שתספק לו תכנים ופלטפורמה. ההרשמה תחל באופן מיידי וההתקנות יחלו בספטמבר.
השירות החדש שלו שיהיה מבוסס על פתרון OTT, יכלול 35 ערוצים ליניאריים, כולל כל הערוצים הישראלים של עידן פלוס, הערוצים היעודיים, חבילת ערוצי לייף-סטייל, ילדים, ספורט מורחב (כולל 2 ערוצי יורוספורט) ושירות VOD שיכלול 4,500 תכנים שונים, חלקם מקוריים של HOT ותכנים מיובאים, בין היתר של HBO, במחיר של 89 שקלים. כולל שירות אינטרנט החבילה תעמוד על 135 שקלים.
עבור HOT מדובר בהתרחבות לקהלים שאינם מעוניינים בשירות יקר, ולכן לכאורה לא עשוי לפגוע במצבת הלקוחות הנוכחי שלה. אבל יש לזכור כי לפני מספר חודשים השיקה החברה את שירות NEXT TV לצעירים, והיום השיקה גם את NEXT TV , שכולל גם צפייה בערוצים ליניאריים וגם תכני VOD באמצעות ממיר על גבי רשת האינטרנט, מה שעשוי בדרך כזו או אחרת להוות תחרות ישירה לשירות של לוי בו היא תומכת.
לדברי מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין, "קבוצת HOT שמה לעצמה למטרה להיות בכל בית ישראלי עם מוצר שרלוונטי לכל אחד. עשינו את הצעד הראשון עם Next TV לצעירים, וכעת אנו ממשיכים עם מוצרים נוספים שנותנים מענה לטעם ולצרכים של הישראלים יותר מכל מוצר דומה בשוק".
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדבריה, "אנו שמחים לחבור לרשת רמי לוי, שחקן מוביל בשוק הקמעונאות, בעל ניסיון והצלחה בתחומים רבים. אין לי ספק שבאמצעותו נצליח לגעת בקהלים נוספים".
רמי לוי, מנכ"ל קבוצת רמי לוי, אמר כי "אני גאה להביא היום לקהל הלקוחות שלי מוצר תוכן מבית HOT במחיר אטרקטיבי תחת המותג רמי לוי TV ולהביא בשורה לצרכנים, כפי שרשת רמי לוי עשתה בעולם הקמעונאות ובתחום הסלולר. זוהי ההצעה הכי איכותית ומשתלמת בישראל משום שהיא היחידה שמציעה שילוב של ארבעה מרכיבים שאין את כולם גם יחד אצל המתחרים: הפקות מקור ישראליות, סדרות רכש, תכני ילדים ונוער וכמובן ערוצי הספורט. מוצר התוכן של HOT הוא ללא ספק המוצר המוביל בשוק הטלוויזיה, בין היתר בזכות תכנים מעולים שקולעים לטעם של הישראלים".
***
ומה נקבל בחבילה של רמי לוי TV?
הנה רשימת הערוצים שיכללו בהצעות: ערוץ 2, ערוץ 10, כאן 11, ערוץ 23, ערוץ 33, ערוץ הכנסת, ערוץ 20 , ויוה, ויוה פלוס, ספורט 5, ספורט 5 , יורוספורט, יורוספורט 2, דיסקברי, דיסקברי סיינס, מוטורוס TV, לולי, HOT Bollywood, HOT Bombay, Bollywood HD.
ערוצים בשפה הרוסית ללא תוספת תשלום: 1 1, Nasha kino, 8TV, NHK.
הפקות המקור של HOT: בין היתר 'מתים לרגע', 'ג'ודה', 'בתולות', 'הפוליאקובים', 'אנחנו במפה', 'פולמון' ועוד.
סדרות מהעולם: בעולם הרכש הסדרות של HBO, כמו 'משחקי הכס', 'הנותרים', 'בנות', 'הגשר', MAD MAN, 'הסופרנוס', 'הגשר' ועוד.
תכני ילדים ונוער: יוצעו מיטב הפקות המקור לילדים ופעוטות כגון רינת גבאי, חיפזון וזהירון, שי ורועי ועוד. בנוסף לסדרות המתאימות לילדים ונוער, כמו הקלמרים עם אודי ואביעד, פלאשבק.
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
סרטים: מגוון נרחב של סרטים מז'אנרים שונים מהשנים האחרונות.
כמו כן, יוכלו הלקוחות להוסיף מגוון ערוצי פרימיום בתשלום נוסף ביניהם ערוצי צ'רלטון וערוצי ספורט 5.
- 1.אסתר 28/11/2017 17:57הגב לתגובה זורשום 135 עודכן ל145 בנוסף 25 שח ספק.. לא ברור האם כולל מודם תוספות ערוצי פרימיום סביב 52 עד 67 שח רמי לוי ממש זילהזול.. חח

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.