HOT משקיעה כ-200 מיליון ש' במקור - ומעלה 11 סדרות
חברת הכבלים HOT משקיעה ותשקיע בשנה הקרובה כ-200 מיליון שקלים בהפקות מקור, מעל רף המינימום המחויב על פי מועצת הכבלים והלוויין. הבוקר (יום ב') קיימה החברה מסיבת עיתונאים במסגרתה הציגה את 11 סדרות המקור שתשדר בחודשים הקרובים, 7 מהן כבר מוכנות לשידור.
בין הסדרות הישראליות שיעלו בעונת הסתיו-חורף הקרובה, אפשר למצוא את 'עקרון ההחלפה' בכיכובם של ליאור אשכנזי וליאת הר לב; 'מטומטמת' של היוצרים בת חן סבג ושי קפון; 'אורי ואלה' בכיכובם של דינה סנדרסון ושלמה בראבא; סדרת האימה הקומית 'ג'ודה' (ערפד יהודי) שיצר ציון ברוך ומככב בה; 'בתולות 2' של שחר מגן ואדם סנדרסון ובכיכובה של מגי אזרזר; סדרת הדרמה 'שבב"ניקים' של היוצר אלירן מלכה ובבימויו של מאור זגורי; ו'פול מון' של היוצרת שירה אלון.
כמו כן הוצגו דרמות בשלבי כתיבה מתקדמים כמו העונה השנייה של 'איש חשוב מאד' של היוצרת שירלי מושייף ובכיכובו של יהודה לוי; 'משוגעים' של ליאור דיין ואסף קורמן; סדרת הדרמה 'האלמן' בכיכובו של רשף לוי; ו'שמע ישראל' של מאור זגורי ואורי ויסברוד.
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חברת HOT התמודדה בשנים האחרונות עם ירידה מתמדת במספר המנויים שלה, בין היתר בשל איכות השירות ללקוחותיה. מנכ"לית החברה טל גרנות גולדשטיין התייחסה לכך באירוע שקיימה החברה הבוקר (יום ב') בתל אביב, ואמרה כי "בשנה החולפת HOT עברה שורה ארוכה של שינויים - השלמנו מהפכה אמיתית בעולם השירות כשאנו עוד חותרים למצוינות, כפי שהבטחנו הצגנו חידושים דיגיטאליים בעולם המולטי פייבר והאפליקציות לנוחותם של הלקוחות שלנו, ועתה עולם התוכן של HOT, שתמיד היה גולת הכותרת של החברה, מציג גם עונת דרמה חסרת תקדים וגם מעמיק את אחיזתו בעולם הרכש עם החתימה על ההסכם עם HBO, זהו רק חלק מהעשייה שלנו לשדרוג חוויית הצפייה מקצה לקצה".
החתימה עם HBO והחסימה הזמנית הנוספת שהביא המלך לחברת פרטנר, העלה הרבה חיוכים בחברת הכבלים הוותיקה, שמקווה להצליח לבלום את הירידה במספר המנויים, ולהגדיל את ההכנסה מכל מנוי. המנכ"לית גרנות גולדשטיין אמרה כי בעשור האחרון השקיעה HOT יותר מ-1.5 מיליארד שקלים בתוכן, וכי "בכוונתנו להמשיך בהשקעה ולהציע ללקוחותינו את התוכן האיכותי והעשיר ביותר בישראל".
סמנכ"ל התוכן ב-HOT, יורם מוקדי אמר כי הוא "גאה להציע ללקוחותיה שורת סדרות איכות ממיטב היוצרים, המפיקים והשחקנים בישראל. עונת הדרמות מציעה עושר חסר תקדים של תכנים מגוונים אשר הופכים להיות חלק בלתי נפרד מהתרבות והשיח הישראליים".
- 1.שרה 19/09/2016 17:28הגב לתגובה זולא רוצים זבל ישראלי, מעדיפים סדרות איכות מהעולם!!! מה חטאנו שאנחנו צריכים לראות אותם פרצופים בסדרות. היה נחמד באם היו סרטים איכותיים (לא ישראליים) הקולנוע הבריטי ממש מעולה וכמוהו גם הקנדי.
- לך תסכלי בראי 20/09/2016 10:37הגב לתגובה זוקנדה לאיכותיים שלך .
- שרה 24/09/2016 10:21כנראה שאני לא צריכה לשאול אותך היכן לגור. דבר שני כנראה שאתה חלק מאותו אספסוף וזאת התשובה שמתאימה לך!!! ולמרות הכל אני מאד לא מרוצה מתת הרמה של הסדרות הישראליות, מי שלא מתאים לו התגובה שלי זו בעיה שלו!!!
- סליחה אבל היא התכוונה אליך אליך. זבל טוקבקיסט ישראלי שיורה מהמותן (ל"ת)פרשן 20/09/2016 11:47
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
