איגוד הפרסום מארגן הופעה מחו"ל: חברת הדיגיטל AKQA תגיע להרצאה בתל אביב
איגוד הפרסום בראשות אמיר גיא מבטיח, מקיים, וממשיך בניסיונות להעיר מחדש את שוק הפרסום הישראלי בכל הנוגע להשראה, קריאייטיב ומגע עם התעשייה שמעבר לים. כל פרסומאי בישראל ובעולם שתשאלו אותו על חברות דיגיטל ששינו את פני הפרסום, יציינו את AKQA - ללא ספק, אחת החברות שנחשבות לפורצת דרך בתחום. זו גם החברה שתגיע לישראל, להרצאה חד פעמית בתל אביב בחסות איגוד הפרסום.
ההרצאה של AKQA תחת הכותרת "איך מספרים סיפור מותג עוצמתי באמצעות טכנולוגיה מתקדמת?" תיערך ביום רביעי, ה-9 בדצמבר בין 9:00 ל-12:00 במרכז הכנסים של הבורסה לניירות ערך בתל אביב. יעבירו אותה יעבירו מרים הילי - סמנכ"ל חדשנות טכנולוגית ומייק בטס - סמנכ"ל האסטרטגיה. (Mike Betts - Head of Strategic Services & Miriam Healy - Executive Director, Delivery and Technology).
לדברי אמיר גיא, יו"ר איגוד הפרסום: "רוב המפרסמים בארץ ובעולם נמצאים ופועלים במרחב הדיגיטלי. אך בעוד כולם מבינים איך לפגוש את הצרכנים במקומות הרלוונטיים באמצעות פילוח וטירגוט עם הצעות רלוונטיות, מעט מאד מפרסמים הצליחו להבין איך עושים תדמית ובניית מותג (באמצעות ערך מוסף) בדיגיטל. AKQA היא החברה המובילה בעולם בעידן הדיגיטלי הבונה מותגים תוך מינוף הפלטפורמות הדיגיטליות וטכנולוגיה, עם לקוחות כמו נייקי, קוקה קולה, הרמס ועוד, ולכן בחרנו להביא לארץ את מנהל האסטרטגיה ב-AKQA , Mike Betשיחלוק מניסיונו".
AKQA זכתה במספר הרב ביותר של פרסים בתחרויות פרסום עד כה והובילה, בין היתר, את תקציבי הענק הבינלאומיים של חברות כמו נייקי, קוקה-קולה, מיקרוסופט, פיאט, מקדונלדס, גאפ, מקדונלדס ועוד. היא הוקמה ב-1994 ומעסיקה כיום כ-2,000 עובדים מסביב לעולם בסניפיה שבאירופה, ארה"ב, אסיה ודרום אמריקה. לצד מהלכי פרסום פורצי דרך, החברה היתה בין הראשונות שהקימו מחלקה המתמחה במובייל עוד ב-2006.
AKQA ביוטיוב - מעבודות המשרד
מחיר כרטיס לחברי האיגוד להרצאה צפוי לעמוד על כ-50 שקלים ו-75 למי שאינו חבר איגוד. לרכישה לחצו כאן
- 1.אוקיי 01/12/2015 15:05הגב לתגובה זוכי באתר של האיגוד אין כלום
- מן הסתם - דרך איגוד חברות הפרסום (ל"ת)מאוגדת 01/12/2015 16:21הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.