AKQA
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של AKQA

איגוד הפרסום מארגן הופעה מחו"ל: חברת הדיגיטל AKQA תגיע להרצאה בתל אביב

איגוד הפרסום מביא לישראל את אחת מחברות הדיגיטל החשובות בעולם הפרסום. מחיר כרטיס ינוע בין 50 ל-75 שקלים
משה בנימין | (3)

איגוד הפרסום בראשות אמיר גיא מבטיח, מקיים, וממשיך בניסיונות להעיר מחדש את שוק הפרסום הישראלי בכל הנוגע להשראה, קריאייטיב ומגע עם התעשייה שמעבר לים. כל פרסומאי בישראל ובעולם שתשאלו אותו על חברות דיגיטל ששינו את פני הפרסום, יציינו את AKQA - ללא ספק, אחת החברות שנחשבות לפורצת דרך בתחום.  זו גם החברה שתגיע לישראל, להרצאה חד פעמית בתל אביב בחסות איגוד הפרסום. 

ההרצאה של AKQA תחת הכותרת "איך מספרים סיפור מותג עוצמתי באמצעות טכנולוגיה מתקדמת?" תיערך ביום רביעי, ה-9 בדצמבר בין 9:00 ל-12:00 במרכז הכנסים של הבורסה לניירות ערך בתל אביב. יעבירו אותה יעבירו מרים הילי -  סמנכ"ל חדשנות טכנולוגית ומייק בטס - סמנכ"ל האסטרטגיה. (Mike Betts - Head of Strategic Services & Miriam Healy - Executive Director, Delivery and Technology). 

לדברי אמיר גיא, יו"ר איגוד הפרסום: "רוב המפרסמים בארץ ובעולם נמצאים ופועלים במרחב הדיגיטלי. אך בעוד כולם מבינים איך לפגוש את הצרכנים במקומות הרלוונטיים באמצעות פילוח וטירגוט עם הצעות רלוונטיות, מעט מאד מפרסמים הצליחו להבין איך עושים תדמית ובניית מותג (באמצעות ערך מוסף) בדיגיטל. AKQA היא החברה המובילה בעולם בעידן הדיגיטלי הבונה מותגים תוך מינוף הפלטפורמות הדיגיטליות וטכנולוגיה, עם לקוחות כמו נייקי, קוקה קולה, הרמס ועוד, ולכן בחרנו להביא לארץ את מנהל האסטרטגיה ב-AKQA , Mike Betשיחלוק מניסיונו".

AKQA זכתה במספר הרב ביותר של פרסים בתחרויות פרסום עד כה והובילה, בין היתר, את תקציבי הענק הבינלאומיים של חברות כמו נייקי, קוקה-קולה, מיקרוסופט, פיאט, מקדונלדס, גאפ, מקדונלדס ועוד. היא הוקמה ב-1994 ומעסיקה כיום כ-2,000 עובדים מסביב לעולם בסניפיה שבאירופה, ארה"ב, אסיה ודרום אמריקה. לצד מהלכי פרסום פורצי דרך, החברה היתה בין הראשונות שהקימו מחלקה המתמחה במובייל עוד ב-2006. 

AKQA ביוטיוב - מעבודות המשרד 

 

מחיר כרטיס לחברי האיגוד להרצאה צפוי לעמוד על כ-50 שקלים ו-75 למי שאינו חבר איגוד. לרכישה לחצו כאן

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אוקיי 01/12/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
    כי באתר של האיגוד אין כלום
  • ניתן להזמין כרטיסים במייל [email protected] (ל"ת)
    כרטיסים 01/12/2015 16:39
    הגב לתגובה זו
  • מן הסתם - דרך איגוד חברות הפרסום (ל"ת)
    מאוגדת 01/12/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.