ענת בן נתן, אלון הוכדורף וצור גולן
צילום: יח"צ

עוד דלת נפתחת: משרד M&C Saatchi זכה בתקציב הפרסום של רב-בריח

בשנתיים האחרונות תקציב הפרסום של רב בריח טופל במשרד IDEA. על פי יפעת בקרת פרסום התקציב עומד על 4.5 מליון שקלים במחירי מחירון
משה בנימין | (2)

תקציב הפרסום של חברת רב בריח עובר למשרד הפרסום M&C SAATCHI בבעלותם של צור גולן, אלון הוכדורף וענת בן נתן. בשנתיים האחרונות תקציב הפרסום של רב בריח טופל במשרד IDEA, ולפני כן היה כ-5 שנים בבאומן בר ריבנאי. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום התקציב השנתי מוערך ב-4.5 מיליון שקלים.

צור גולן מנהל קריאטיב ראשי ושותף ב-M&C SAATCHI: "אין דבר מרגש ומאתגר יותר במקצוע שלנו מלהתחיל מערכת יחסים עם מותג על ישראלי, מותג שהוא חלק בלתי נפרד מהחיים של מיליוני ישראלים. אני נרגש לקראת האתגרים הקריאטייבים שבדרך ומודה לרב בריח על הבחירה והאמון. אני שמח שפורטפוליו לקוחות המשרד ממשיך להתאפיין במותגים מובילים בתחומם". תחום הדלתות הפך לתחרותי בשנים האחרונות, עם כניסתם של שחקנים חדשים המשקיעים כסף לא מבוטל במדיה. בין השחקנים הבולטים בשוק אפשר לציין את שיריונית חסם, רשפים, דלתות פנדור, חמדיה וקליל. מאיה דונרשטיין סמנכ"לית השיווק בחברת רב בריח: "בחצי השני של 2014 המפעל שלנו באשקלון התמודד עם אתגרים לא פשוטים כתוצאה ממבצע "צוק איתן", וכל ההשלכות שהיו למבצע על תושבי הדרום והמפעלים של האיזור. אני שמחה שהמבצע מאחורינו ועכשיו הרבה בזכות העובדים המסורים שלנו ומערך המכירות אנחנו חוזרים לשיגרה עם הפנים קדימה לעבר 2015 והשנים שבפתח. עם הרכישה של OPEN GALLERY העברנו הילוך בשוק דלתות הפנים, בחודשים הקרובים חלק גדול מהמאמץ השיווקי שלנו יופנה לסגמנט הזה. M&C SAATCHI נותנים לנו פתרון הוליסטי הולם לצרכים הפרסומיים שלנו. במהלך הפגישות שקדמו להחלטה, המשרד הפגין הבנה טובה של השוק ברמת ארכיטקטורת המותג והגדרת המסר שיוביל אותנו בשנים הקרובות". M&C SAATCHI היא חברת פרסום בינלאומית שהוקמה על ידי האחים מוריס וצ'ארלס סאצ'י ב-1995. בינואר 2015 הרשת השיקה בישראל את המשרד ה-23 שלה בעולם, לאחר שרכשה שליטה במשרד הפרסום בן-נתן גולן. הרשת פעילה ב-20 מדינות ומעסיקה כ-1,800 עובדים.  

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מיכל 29/03/2015 16:36
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד! מזל טוב
  • 1.
    ברי חרב 23/03/2015 22:45
    הגב לתגובה זו
    אני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.