עוד דלת נפתחת: משרד M&C Saatchi זכה בתקציב הפרסום של רב-בריח
תקציב הפרסום של חברת רב בריח עובר למשרד הפרסום M&C SAATCHI בבעלותם של צור גולן, אלון הוכדורף וענת בן נתן. בשנתיים האחרונות תקציב הפרסום של רב בריח טופל במשרד IDEA, ולפני כן היה כ-5 שנים בבאומן בר ריבנאי. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום התקציב השנתי מוערך ב-4.5 מיליון שקלים.
צור גולן מנהל קריאטיב ראשי ושותף ב-M&C SAATCHI: "אין דבר מרגש ומאתגר יותר במקצוע שלנו מלהתחיל מערכת יחסים עם מותג על ישראלי, מותג שהוא חלק בלתי נפרד מהחיים של מיליוני ישראלים. אני נרגש לקראת האתגרים הקריאטייבים שבדרך ומודה לרב בריח על הבחירה והאמון. אני שמח שפורטפוליו לקוחות המשרד ממשיך להתאפיין במותגים מובילים בתחומם". תחום הדלתות הפך לתחרותי בשנים האחרונות, עם כניסתם של שחקנים חדשים המשקיעים כסף לא מבוטל במדיה. בין השחקנים הבולטים בשוק אפשר לציין את שיריונית חסם, רשפים, דלתות פנדור, חמדיה וקליל. מאיה דונרשטיין סמנכ"לית השיווק בחברת רב בריח: "בחצי השני של 2014 המפעל שלנו באשקלון התמודד עם אתגרים לא פשוטים כתוצאה ממבצע "צוק איתן", וכל ההשלכות שהיו למבצע על תושבי הדרום והמפעלים של האיזור. אני שמחה שהמבצע מאחורינו ועכשיו הרבה בזכות העובדים המסורים שלנו ומערך המכירות אנחנו חוזרים לשיגרה עם הפנים קדימה לעבר 2015 והשנים שבפתח. עם הרכישה של OPEN GALLERY העברנו הילוך בשוק דלתות הפנים, בחודשים הקרובים חלק גדול מהמאמץ השיווקי שלנו יופנה לסגמנט הזה. M&C SAATCHI נותנים לנו פתרון הוליסטי הולם לצרכים הפרסומיים שלנו. במהלך הפגישות שקדמו להחלטה, המשרד הפגין הבנה טובה של השוק ברמת ארכיטקטורת המותג והגדרת המסר שיוביל אותנו בשנים הקרובות". M&C SAATCHI היא חברת פרסום בינלאומית שהוקמה על ידי האחים מוריס וצ'ארלס סאצ'י ב-1995. בינואר 2015 הרשת השיקה בישראל את המשרד ה-23 שלה בעולם, לאחר שרכשה שליטה במשרד הפרסום בן-נתן גולן. הרשת פעילה ב-20 מדינות ומעסיקה כ-1,800 עובדים.
- 2.מיכל 29/03/2015 16:36הגב לתגובה זוכל הכבוד! מזל טוב
- 1.ברי חרב 23/03/2015 22:45הגב לתגובה זואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
